- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mobil flották
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz hardverlog #65140 üzenetére
először nekem is ez volt, az volt a megoldás, hogy az automata keresésnél kiválasztom az UPC-t mint szolgáltatót (lást a screenshotokat, milyen opciók vannak, írtam erről egy hoszú hszt) és a településhez tartozó azonosítót, mást nem töltöttem ki, nem is lehetett. pikk-pakk belőtt mindent.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Intruder2k5 #65261 üzenetére
köszönöm.
-
DeFranco
nagyúr
válasz DiabloCorsa #65312 üzenetére
könnyen meglátják a szakadást legalább
-
DeFranco
nagyúr
a szerződésemre vonatkozó adatokat hol tudom megnézni az upc oldalán? telefonon hosszabbítottunk, kíváncsi lennék arra, hogy mikor jár le a vállalt hűségidő, stb... sok mindent megtalálok a fiókomban, de azt, hogy milyen feltételekkel áll fenn köztem meg az upc között szerződés, azt pont nem. merre keressem?
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok,
Pár alap kérdésem lenne, kérem nézzétek el, ha ezeket már esetleg kitárgyaltátok, szükségem lenne most viszonylag gyors válaszra (nem azonnalira, csak holnap szeretnék felkészülten egyeztetni) de éppen szalad minden itthon, nagy segítség lenne egy összefoglaló válasz:
Jelenleg analóg bronze csomagban vagyunk 120-as nettel, hűség nélkül, 4700-4800 forint körüli előfizetéssel. Megkerestek a vodafone-tól, hogy váltsunk digitális szolgáltatásra, eddig ellenálltam, mert nem igazán voltak tetszetősek az árak, és mivel tévét gyakorlatilag nem nézünk (és mivel az UPC/Voda az analóg csomagokban is elérhetővé teszi a csatornák jó részét digitálisan) de a mostani ajánlattal már lehet hogy tudok érdemben foglalkozni.
Két csomagot ajánlottak ki, comfort + 150-es net 4990-ért horizon box-szal és prémium + 150-es net 5290-ért szintén horizon box-szal.
Kérdeztem, hogy esetleg van-e lehetőség CI+ modulra, mert nem szeretnék plusz egy távirányítóval operálni ha nem muszáj, azt a választ kaptam, hogy azoknál a tévéknél van lehetőség ami a honlapon fent van a kompatibilitási listában.
Az alábbi kérdéseim lennének:
- van-e arról információ, hogy az analóg csomagot kompletten kivezetik mostanában, és így "eltűnik" a lábunk alól a szolgáltatás
- a fenti árak mennyire számítanak kedvezőnek? a honlapon ennél magasabbakat találtam ez tény, de nagyon régóta vagyok ügyfél, és 20+ éve vodafone-os SIM-em van, ami gondolom egy ajánlatnál számításba jöhet
- milyen minőségű a horizon box (ez az egyszerűbb, nem felvevős, ugye?) mennyire kell szívásra számítanom vele akár a TV akár a netszolgáltatás terén (XIV kerület)? Esetleg a horizon box távirányítójára rá lehet tanítani a TV pár alap gombját (on/off, hangerő)?
- a TV készülékem nincs fent a kompatibilitási listában de van CI+ csatlakozója LG 32LJ500V a pontos típusa. Van esetleg valami tapasztalat ezzel a típussal CI+ terén? Esetleg lehet esély arra, hogy működik vele a kártya, vagy ha nincs a listában akkor biztosan felejtős?
- egyáltalán melyik a jobb megoldás a CI+ vagy a külön box?
Összességében nekem nem lenne fontos a váltás, akkor váltanék, ha muszáj (szolgáltatás megszűnés miatt) vagy ha nagyon kedvező az ajánlat (ez azért számomra nem az mert többet kellene fizetnem, a többlet szolgáltatást viszont nem használnám ki). Ugyanakkor azt tudom, hogy a mostani eszközök működnek, de az UPC/Vodafone esetén több eszköznél voltak komoly problémák amit nem szeretnék a nyakamba venni.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.
DeF
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kabelmania27 #103025 üzenetére
köszönöm, tehát jól értem, akkor nem kötelező ragaszkodni a kompatibilitási listához?
összességében van valami hátránya a mediacardnak a boxhoz képest?
a horizon box milyen megbízhatóságú egyébként?
(azt gondolom ne kérdezzem hogy milyen időtávon szűnik meg az analóg szolgáltatás )
-
DeFranco
nagyúr
válasz MiZo1990 #103049 üzenetére
Köszönöm, ez bíztató, egy gond van, hogy mivel nincs benne a listában így csak utólag tudom meg, hogy bukta-e vagy sem
Ha meg bukta, nyakamon marad a horizon.
Amúgy effektív hulladék tehát van vele gond alap felhasználás esetén is vagy csak az extrák köhögnek?
@Soulfly842: köszi
@kabelmania27: köszönöm, nincs benne. származik abból valami hátrányom, ha mediacarddal kérem ki a szolgáltatást és kiderül hogy nem működik? Vagy a szerelő egyből hoz boxot is a biztonság kedvéért?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz cocka #103065 üzenetére
köszönöm, sokat nem kellett tárgyalni egyből ezt ajálnották ki.
visszahívtak, most kicsit erőlködtem, mert régóta szerettem volna analóg telefont (bizonyos okokból) és közöltem, hogy érdekel a prémium csomag (150-es nettel 5290-ért) HA odaadja a telefont is az árban...
...közölte a hölgy hogy nem lehet, fél percet hallgattunk a telefonban (mexican standoff) majd szólt, hogy talált egy olyan opciót hogy 100 forintért adja a telefont, így 5390 lett a teljes csomag.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Gondics #103135 üzenetére
megkérdezhetem, hogy ezért az árért milyen szolgáltatást kínáltak?
nekem fordítva volt (tegnap kötöttem) eleve kártyát kértem, kiküldik postán, ha nem működik megfelelően akkor kicserélik boxra (horizon ingyenes) de vagy telepítem magamnak, vagy ha akkor kell szerelőt küldeni akkor az már kiszállási díjas móka.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
csomagváltás kapcsán kérdeznék:
mi a papírmunkának és az átállásnak az ideális menete?
analóg csomagról váltottam digitálisra, illetve kértem vonalas telefon előfizetést is.
a megbeszélés után küldtek emailben szerződést stb. viszont a szerződés hivatkozik egy kiegészítő dokumentumra, azzal, hogy abban van az előfizetésre és annak díjazására vonatkozó összes infó (tehát amit kaptam abban kb. semmi konkrétum nincs, csak általános, keret jellegű dolgok)
felhívtam a 1270-et hogy ez a dokumentum hiányzik, ott először azt mondták elmaradt a kiküldés, majd átkapcsolva a következő kolléga azt mondta, hogy majd megkapom.
ma megkaptam a mediacardot postán, ezt elvileg már be is tudnám üzemelni azonban sem a fenti dokumentumot nem kaptam meg, sem sms vagy email értesítést arról, hogy a szolgáltatásokat aktiválták-e. a fiókomba belépve még a régi analóg stb. csomag adatai szerepelnek.
a kérdésem az, hogy milyen értesítésre számíthatok (ha számíthatok) ha aktiválják az új szolgáltatásokat, mikor és hogyan fogják közölni velem pl. a telefonszámomat az új előfizetéshez, illetve meg kell-e várjam ezt az értesítést a mediacard installálásához, vagy azt megtehetem akár ma is, csak maximum nem lesz meg minden csatorna csak ami a régi csomagban is volt.
további kérdés hogy tényleg utólag küldik ki ezt a fenti, konkrét információkat tartalmazó dokumentumot, vagy csak leráztak a call centerben ezzel?
-
DeFranco
nagyúr
válasz kabelmania27 #103162 üzenetére
tehát vegyem ki a plasztikot a mediacardból?
a kódolatlan digitális csatornák most is jönnek, hisz az UPC annak idején ezeket elérhetővé tette az analóg előfizetőknek is
azt nem tudom, hogy honnan fogom látni hogy ha átáll az új csomagra az előfizetés és próbálhatom a kártyát. küldenek erről értesítést?
az elmaradt szerződésrész is aggaszt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz kabelmania27 #103171 üzenetére
köszönöm!
@ish4d0w: köszi neked is, felhívtam őket még egyszer, most már azt mondták, hogy lemaradt (tehát jönnie kellett volna) és kiküldik pár napon belül (?) emailen.
továbbá a szolgáltatás bekapcsolása 12-ére van ütemezve a rendszer szerint értesítés nem jön róla, vegyem észre magam
-
DeFranco
nagyúr
válasz kezo0 #103292 üzenetére
a napokban kötöttem szerződést, nekem sem küldték ki azt a "Szolgáltatásra vonatkozó tájékoztató adatlap"-ot amit az egyedi előfizetői szerződést mint annak elválaszthatatlan (kunc) részeként említ és tartalmazza a konkrét (előfizető, előfizetett szolgáltatás, díj, stb.) infókat.
kétszer hívtam őket emiatt, egyszer azt mondták az később "szokott" jönni, másodszor azt, hogy bocsánat, lemaradt, küldik pár napon (?) belül, végül utólag megérkezett ahogy bekapcsolták a szolgáltatást (3 napra rá a megrendeléstől)
azt nem tudom, hogy automatikusan érkezett volna-e, vagy érdemes volt szólni, szerintem nem jó gyakorlat hogy nem küldik ki, mert ez így szerintem szabálytalan* de tény, hogy nekem is hiányzott és utólag jött meg.
*azért tartom szabálytalannak, mert a szerződés létrejötte a szolgáltatás bekapcsolásának / igénybevételének időpontja, amiről elvileg a bekapcsolás előtt előzetesen kiküldik a vonatkozó dokumentumokat, amit te áttekinthetsz és elenőrizhetsz még a szerződés létrejötte (bekapcsolás) előtt. ebben az esetben viszont pont a dokumentum lényeges elemei nem állnak a rendelkezésedre, úgy hogy az ő bevallásuk szerint is hiányzik, és úgy, hogy az "Egyedi előfizetői szerződés" explicit elválaszthatatlan részként hivatkozik rá, miközben masszívan elválik tőle.
nyilván ez nem a világ vége, de valóban hiányzik a fenti dokumentum nálad, valószínűleg utólag kapod meg, ha úgy érzed, kérd az ügyfélszolgálaton hátha hamarabb megkapod.
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok, zugloban nincs net nalunk, tv van, telefon is.
Van info valami szolgaltatoi bugrol a teruleten? Esetleg van valami netes elerhetoseg ahol errol lehetne informalodni? (ugyfelszolit egyelore nem hivnam fel emiatt)
-
DeFranco
nagyúr
Koszi az infokat, felhivtam a 1270-et kb. egybol bemondta az automata (hivoszam alapjan belottek melyik elofizetes) hogy hiba van, tudnak rola dolgoznak rajta, 1-es gombbal kerhetek sms-t ha kesz vannak.
Tiszta 21. szazad...
-
DeFranco
nagyúr
sziasztok!
upc/voda otthoni netem van (kábeltv-vel és telefonnal, csomagban), most váltottunk 120-asról 250-es csomagra.
mivel a jelenlegi routerem (tp-link 941nd) csak 10/100-as, gondolkodom a váltáson, bár igazából csak csak a lan porton, és ott is csak egy gépnél lenne jelentősége a gyorsabb adatátvitelnek, a wifi mindegy.
jelenleg ubee modemen jön a szolgáltatás, ez van átrakva most "butamodem" módba, erre csatlakozik a router és osztja a netet.
két kérdésem van:
1: meg lehet valahogy oldani, hogy az ubee adja a netet kábelen a PC-nek és a többieknek pedig a router dobja szét wifin, vagy ez mindenképpen ütközés lesz?
2: maga az ubee mint mondem mennyire hulladék? érdemes abban gondolkodni, hogy a routert egy-az-egyben kiiktatom, és csak a modem marad routerként is, vagy annyira szegényesen konfigurálható és/vagy megbízhatatlan, hogy inkább ruházzak be egy rendes routerbe és az ubee maradjon a jelenlegi módban?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Gubek-Einste #115467 üzenetére
A csomag váltással valószínűleg szolgáltatói eszköz csere is lesz.
Elvileg nem, eddig is a voda szolgáltatott, csak csomagot váltottunk, szóba került az eszközcsere, de nem kértem, mert nincs rá szükségem (CI kártyát használok a TV-hez, netből igazából a 100 mbit sem szokott kevés lenni, de ha már "kényszerűségből" adott, akkor kihasználnám).
Őszintén szólva nem ismerem az aktuális eszközöket, de amikről olvastam ott úgy éreztem az a konklúzió, hogy a régi jobb volt
Megoldható, a saját eszközt AP módba kell tenni.
Tényleg, ez rémlett, köszönöm!
Inkább használjál saját router-t, a szolgáltatói eszköz pedig legyen csak modem.
Beszerzésben tanácsot itt kaphatsz.Köszönöm, igen, ezt terveztem következő állomásnak, ha az ubee nem igazán ajánlott routerként.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Gubek-Einste #115469 üzenetére
Gondoltam erre, de adtam neki egy esélyt, köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Lehet volt már téma, visszaolvastam 2 oldalt, nem találtam hasonló kommentet:
Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most a MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.
Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.
Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.
Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.
Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.
Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...
Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az emailt, mert félek megint nem fog beengedni.
Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
A vodafone (ex upc) vezetékes nettel van problémám. Speedtest szerint megvan a megfelelő sebesség, de nagyon lassan kezd el megnyitni oldalakat. Ha elkezdte betölteni, onnantól már hasít, megy akár streaming, bármi, de fél percig karikáz előtte, kábelen és wifin is.
A modem mögött egy tp-link ax20 router van, ezen nem állítottam semmit, most utolsó lehetőségként reseteltem és a megajánlott DNS helyett beállítottam a google DNS-ét, ezzel sem lett jobb. Érzésre olyan, mintha a DNS-t oldaná fel lassan, de a google DNS-ével sem lett jobb.
Nem tudom hogy köthető-e ehhez a probléma, de kb. két hete volt egy transzformátorház karbantartás tervezett áramszünettel a környéken, előtte nem volt probléma a nettel, azt nem tudom közvetlenül utána kezdődött-e a mostani gond, vagy pár nap eltéréssel.
Ha áramtalanítom a modemet, akkor visszakapcsolás után egy ideig jó, aztán megint kehes lesz, teljesen tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a gondja, és mitől "romlik el" a net az áramtalanítás után X idővel.
Szerk: eszembe jutott valami, megpingeltem a google DNS-t a router menüjéből:
PING 8.8.8.8 (8.8.8.8): 64 data bytes
Request timed out!
Request timed out!
Reply from 8.8.8.8: bytes=64 ttl=118 seq=3 time=215.680 ms
Reply from 8.8.8.8: bytes=64 ttl=118 seq=4 time=196.522 ms--- Ping Statistic "8.8.8.8" ---
Packets: Sent=4, Received=2, Lost=2 (50.00% loss)
Round-trip min/avg/max = 0.000/206.101/215.680 ms
ping is stopped.ugyanez hvg.hu-val:
PING 104.22.14.173 (104.22.14.173): 64 data bytes
Request timed out!
Reply from 104.22.14.173: bytes=64 ttl=56 seq=2 time=210.369 ms
Request timed out!
Request timed out!--- Ping Statistic "104.22.14.173" ---
Packets: Sent=4, Received=1, Lost=3 (75.00% loss)
Round-trip min/avg/max = 0.000/210.369/210.369 ms
ping is stopped.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kabelmania27 #131916 üzenetére
Szia!
Beléptem a modem admin felületére, itt megtalálom a jelszint értékeket?
A bekötést nem tudom megnézni, a csillapítót sem, de 10+ éve nem volt nyúlva a bekötéshez és eddig nem volt probléma, talán nem ezzel van a gond.
A modem Compal CH7465VF és router üzemmódban van (lehet ez a gond? Azt írja figyelmeztetésként, talán ezért nem kapcsoltam ki, ha nem kapcsoltam ki anno, hogy utána csak utp kábelen lesz elérhető a modem. Ez azt jelenti, hogy routeren keresztül, kábeles összekötéssel nem?).
Nézem az 1.1.1.1 DNS-t is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #131920 üzenetére
Szerk helyett:
Most valamivel jobb a helyzet, lassú az oldalak megnyitása, de nem annyira mint délután amikor írtam. Nézegettem a modem felületét, és ott egészen rendben vannak a pingek (nincs loss, és 10-30 ms) a routernél viszont még mindig van packet loss és 300+ ms.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Intruder2k5 #131922 üzenetére
Kábel, de wifin is tapasztaljuk. Most áttettem a modemet bridge módba, most hasít minden (nincs a routerből sem packet loss, és gyors a ping) de mivel ez egy modem resettel járt, ezért még nem biztos, hogy nem a szokásos reset után pár óráig jó verzió lépett életbe.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Martin224 #131925 üzenetére
Ugyanez volt a gondom (nehéz rákeresni erre, nem találtam meg a hszt) nekem most úgy, hogy a modemet átállítottam bridge módba, úgy néz ki, rendbejött.
Szerintem előtte is bridgeben kellett lennie, nem emlékszem határozottan, sok éve volt már hogy konfigoltam, lehet valami frissítés átlökte. Mögötte persze van router.
Arra kell figyelni hogy így változik a modem eléréséhez használt IP cím, de ezt írja is (nálam) egy kis popupban, és csak kábelesen lehet elérni a modemet (de a routeren keresztül is eléred kábelesen).
-
DeFranco
nagyúr
válasz Martin224 #131929 üzenetére
Próbáld talán kölcsön eszközzel előtte, nem biztos, hogy nálad is megoldást jelent (az sem biztos, hogy nálam tartós, ez pár napon belül derül ki).
Nálam amikor gond volt, akkor a routerből pingelve pár IP-t nagyon rossz értékeket kaptam (olvass vissza pár hszt) a modemből viszont teljesen jó értékek jöttek le, utána állítottam át bridge-re, mert feltételeztem valami összeakadhatott ha mindkettő 'router' módban marad.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Gamer PC , R5 5600G , 3070 Ti , 32GB DDR4 , 1TB NVME
- Apple watch Series 6 40mm Silver dobozos szép!
- P1 Gen4i 16" QHD+ IPS i7-11850H RTX A3000 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen