- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Fotók, videók mobillal
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #104833 üzenetére
Azt hiszem távgyógyászok dolgoznak Vodánál!
A napi rendszerességű de rendszertelen kábelmodem újraindulás bejelentésemre 3-szor hívott automatika, hogy nem látják a hibát illetve jelenleg fenn áll-e.
Ma délután pedig kaptam egy levelet miszerint mivel nem tapasztalták a hibát le is zárták az ügyet:"Kedves Ügyfelünk!
2021.03.30-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.
Amennyiben a hibát wifin tapasztalta, kérjük, tesztelje a szolgáltatását közvetlen kábeles kapcsolat segítségével is. Tájékoztatjuk továbbá, hogy vezeték nélküli kapcsolatra sajnos nem tudunk garanciát vállalni, szerződésünk alapján csak kábelen keresztül garantáljuk a sebességet.
Amennyiben ismét tapasztalna problémát a modemén, végezzen el az eszközön egy teljes gyári visszaállítást, azaz a modem hátulján lévő "reset" gombot nyomja meg egy arra alkalmas hegyes eszközzel. Ennek hatására a modem visszaáll a gyárilag beállított értékekre, tehát töröl minden beállítást, amit korábban már módosítottak: wifi név, jelszó, port továbbításokat.
Amennyiben a hiba wifin újra tapasztalható, ellenőrizze az alábbiakat:
1. Böngészőjében nyissa meg a http://192.168.0.1 weboldalt, és adja meg a modem alján található jelszót (Settings password).
2. A nyelvválasztásnál válassza ki a magyar nyelvet.
3. Kattintson a "Haladó beállítások"-ra azon belül a "Vezeték nélkül"-re azon belül pedig a "Vezeték nélküli jelerősség"-re.
4. A 2,4 Ghz-s wifinél a csatornát állítsa át egy másikra, majd az oldal alján nyomja meg a "Módosítások alkalmazása" gombot.
(Javasoljuk, próbáljon ki több csatornát, és amelyiken a legjobb sebességet méri, azt használja.)Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a 1270-es számon.
Üdvözlettel:
Vodafone"Napi szinten folyamatosan mentettem az 5 soros hálózati naplót. Szívesen elküldeném az ügyintéző V...P...-nek az újraindulások logolt megtörténtét és megkérdezném tőle, hogy
- ezeket a log részeket látják-e távolról?
- ha látják, akkor mennyire rendeltetés szerű működés a napi legalább egyszeri spontán restart?
- ha nem rendeltetés szerű, akkor mi a k--va anyjáért kell lezárni egy hibabejelentést, amihez ki sem jöttek a helyszínre?
- hogyan próbálták a spontán restartokat távolról diagnosztizálni?Van olyan központi email amin keresztül ezt szépen higgadtan meg tudom nekik írni? Mert ugye noreply@-ról küldte a levelet VP, így nincs hozzá közvetlen elérhetőség
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs