Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petakpa1

    őstag

    válasz petakpa1 #105814 üzenetére

    Továbbra is fennáll az a problémám, hogyha a klienseknek (vezetékesek és a nélküliek is) bármilyen oknál fogva (PC-k újraindítása vagy ki/bekapcsolása), mobilok wifi hatóköréből való kikerülése miatt megszakad a kapcsolat a HGW-vel, akkor a HGW nem oszt nekik ismét ip címet.
    A HGW egy router üzemmódban használt Compal CH7465VF.
    A problémát csak a HGW újraindításával lehet lehet orvosolni. Újraindítás után már oszt rendesen ip címet minden kliensnek.

    Érdekes az is még, hogy ha van olyan vezetéknélküli kliens ami nem szakadt le a HGW-ról, akkor azon továbbra is vígan megy a net, HGW webes felületére is be tudok jelentkezni róla.

    Annyit sikerült még megfigyelnem HGW logjából, hogy mindig az alábbi hibaüzenet bekövetkezését követően jön elő ez a probléma:

    Jellemzően reggel 6-7 között és este 18 óra körül van ilyen fajta hibaüzenet a logban, de nem minden nap. Hétfőn és kedden például volt, szerdán nem, majd most csütörtökön ismét :( .

    Van bárkinek ötlete mitől lehet ez, mit kellene csinálni, hogy megszűnjön?

    [ Szerkesztve ]

    "... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

Új hozzászólás Aktív témák