Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Amazonas

    senior tag

    válasz villifog #110448 üzenetére

    "Nekem az a véleményem, meg kell rendesen fizetni az elvégzett munkát, de meg is kell követelni azt. Ebben az esetben a hibák mértéke is jelentősen csökkenne, kevesebb kiszállás szükségeltetne, jobb lenne az előfizető elégedettsége.
    Sajnos itt szükség van pénz, paripa, fegyver-re, tehát amennyiben szükség van több szakira, akkor szükség van.
    Azt meg nem hiszem el, hogy nem találsz képzett munkavállalót, csak rendesen meg kell fizetni."

    Igen, persze, a józan paraszti ész ezt diktálja. Hidd el, a "mérnökségi" vagy "hálózatfenntartási részleg" vezetői (vagy ki tudja, hogyan nevezik ezt most) is tisztában vannak ezzel, csak éppen őket meg felülről nyomják, hogy minél kevesebb költségük legyen, és gyaníthatóan nem kapnak jóváhagyást az igényelt létszámra. A prioritás a cégeknél általában mindig azokon a részlegeken van, amelyek közvetlenül "hozzák a pénzt" (pl. értékesítés). Az, hogy maga az adott szolgáltatás utána milyen, már csak másodlagos. Akár még úgyis, hogy az esetlegesen kifizetendő kötbérekkel, és előfizető-elvándorlással is számolnak a döntéshozók. Ezeket mind-mind belekalkulálják.
    Dolgoztam pár multinál több iparágban is és nagyrészt mindenhol ez az állandó cicaharc megy. A cégek túlnyomó része (tisztelet a kivételnek) lehetőség szerint embert sem venne fel, ha nem muszáj... A kölcsönzött munkaerő leginkább egyszerű, betanított szalagmunkák esetén merülne fel, a külső partnerekkel történő szerződésnek egy hálózat-karbantartásnál meg szintén vannak hátulütői - bár gyanítom, ilyenekkel már eleve dolgoznak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák