- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amazonas
senior tag
válasz villifog #110448 üzenetére
"Nekem az a véleményem, meg kell rendesen fizetni az elvégzett munkát, de meg is kell követelni azt. Ebben az esetben a hibák mértéke is jelentősen csökkenne, kevesebb kiszállás szükségeltetne, jobb lenne az előfizető elégedettsége.
Sajnos itt szükség van pénz, paripa, fegyver-re, tehát amennyiben szükség van több szakira, akkor szükség van.
Azt meg nem hiszem el, hogy nem találsz képzett munkavállalót, csak rendesen meg kell fizetni."Igen, persze, a józan paraszti ész ezt diktálja. Hidd el, a "mérnökségi" vagy "hálózatfenntartási részleg" vezetői (vagy ki tudja, hogyan nevezik ezt most) is tisztában vannak ezzel, csak éppen őket meg felülről nyomják, hogy minél kevesebb költségük legyen, és gyaníthatóan nem kapnak jóváhagyást az igényelt létszámra. A prioritás a cégeknél általában mindig azokon a részlegeken van, amelyek közvetlenül "hozzák a pénzt" (pl. értékesítés). Az, hogy maga az adott szolgáltatás utána milyen, már csak másodlagos. Akár még úgyis, hogy az esetlegesen kifizetendő kötbérekkel, és előfizető-elvándorlással is számolnak a döntéshozók. Ezeket mind-mind belekalkulálják.
Dolgoztam pár multinál több iparágban is és nagyrészt mindenhol ez az állandó cicaharc megy. A cégek túlnyomó része (tisztelet a kivételnek) lehetőség szerint embert sem venne fel, ha nem muszáj... A kölcsönzött munkaerő leginkább egyszerű, betanított szalagmunkák esetén merülne fel, a külső partnerekkel történő szerződésnek egy hálózat-karbantartásnál meg szintén vannak hátulütői - bár gyanítom, ilyenekkel már eleve dolgoznak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen