Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vigyory71

    tag

    válasz Inhouse #116360 üzenetére

    Igen, emiatt is tanácsolta az ügyfélszolgálat hogy fizessem be inkább, ne legyen az, hogy dacoskodásból "énúúccsefizetembe". Befizetni, reklamálni, aztán majd úgyis eldől, ha elcseszték, vagy az is ha én gondoltam rosszul. Ez egy teljesen érthető javaslat volt, nem is vitáztam velük. Befizettem, megreklamáltam, segítettem megérteni nekik mit csináltak rosszul, (igaz közben volt egy ügyfélszolgálatos, aki rám b*szta a telefont, mert nem értette meg, hogy ha kevesebb lett az előfizetési díjam, de ők kiszámlázták az új, kevesebbet is, a régi, többet is, plusz még a kettő közti különbséget is pluszban, az sehogy sem hozza ki a matekot :Y ) De végül egy excel táblával amiben levezetve benne volt, hogy mi mennyi, mikortól meddig, megmutattam egy ügyfélszolgálatosnak, aki megértette, hogy ez így nem jó, és továbbította is a számlacsoportnak, akik készségesen bólogattak, hogy tényleg, ez így nem OK. :P
    Türelem kell néha hozzájuk, de ha kifogja az ember, akkor egész gördülékeny is tud lenni az ügyintézés. Mondjuk jobb lenne fordítva, hogy több lenne a gördülékeny, és kevesebb a nehéz eset... de hát az egy ideális világ lenne, meg akkor mitől lennének ősz hajszálaink?!

Új hozzászólás Aktív témák