Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz vlevi #122637 üzenetére

    Értem, tudom, hogy én vagyok az aki nem érti, mégis…, illetve tudom, hogy hol írták azt, hogy nincs teendő, de az téves.

    Egyébként ebbe a hibába estem bele én is, ugyanis ezt olvastam és nem foglalkoztam vele, illetve egy rossz dátumot jegyeztem meg, mert most lett volna 1-2 banki módosításom és itt elkéstem a módosítással, de én már adtam új megbízást. Amúgy én egyáltalán nem parázok, biztos nem hibáztam, viszont az azonosító módosítása és új megbízás indítása teljesen egyszerű és logikus lépés egy új azonosító esetében, de ha a Voda valóban úgy oldaná meg, hogy a régi és az új azonosító "egyesíti", akkor oké, de tény, hogy ha az össz tájékoztatást nézzük, akkor zavar kelthet, külön-külön, a mondatok egyértelműek.

    [ Szerkesztve ]

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák