Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kavics

    csendes tag

    válasz Howkeddlee #123137 üzenetére

    Szia!

    Ha boxod van a tévéhez, akkor annak a menüjében: Alkalmazások --> Selfcare és ott tudod törölni az eszközöket.
    Ha kártyád van a tévéhez, akkor csak az ügyfélszolgálat tudja törölni telefonos megkeresés után

  • moonster

    tag

    válasz Howkeddlee #123137 üzenetére

    Nekem sem megy a lejátszás a VTV-n, w10, chrome.
    Simán be tudok lépni, de folyton ezt írja ki minden csatorna legyen élő adás vagy visszanéző. :(
    Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1806)
    Valaki esetleg tud erre megoldást?

    [ Szerkesztve ]

    - Errare humanum est -

  • Mcleod

    tag

    válasz Howkeddlee #123137 üzenetére

    Szervusz!
    Nálam folyamatosan ezt írja ki ha böngészőből akarom nézni: "Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1806)".
    Megpróbáltam mobil alkalmazáson keresztül, ahol ment. Igen ám, de csak ha mobilnettel néztem. Átváltottam wifire, elindítottam, nem ment. Aztán elindítottam mobilnettel, majd menet közben váltottam át wifire, most megy a telefonon, de gépen továbbra sem.
    Ja, és én sem találom a myVodafone fiókomban egyáltalán az online tv beállításait, de még csak azt sem, hogy ez járna a csomaghoz.
    Egyre szarabb a Voda.
    Ja, csak, hogy az ügykezelésről én is írjak: az adatmigráció során tévedésből felmondták a szerződésemet (szerintük én kértem), aztán 20+órányi telefonálás után net lett 3 nappal később, tv 3 héttel később újra, miután szerelő is járt kint (bezzeg kikapcsolni egy pillanat volt). A trükk csak az, hogy kiküldtek egy új szerződést amiben szerepelt egy rendszeres díj és kedvezmény mértéke, gondoltam matekból jó vagyok, a "rendszeres díj - kedvezmény = fizetendő". Na de a számla nem erről szólt, amit megreklamáltam, de nem ítélték jogosnak, mert szerintük van az ÁSZF-ben alap díj, ami nem egyenlő a rendszeres díjjal, és abból kell levonni a kedvezményt. Most írtam nekik, hogy ez eléggé megtévesztő, ha nem oldjuk meg, akkor biztosan csak azért is hatósághoz fordulok. (ráadásul van az ügyben egy olyan érdekesség is, hogy miután az ügyintézők látták, hogy a szerződésbontást nem én kértem - azóta szerintük már igen -, önhatalmúlag küldött szerződést, tehát nincs egy telefonbeszélgetés, vagy egy e-mail váltás, hogy én ezt kértem volna)
    Ja, ezen túl még volt egy régi UPC-s időkből származó 5GB netem havi 500 Ft-ért, most azt is felnyomták 3500-ra, mert szerintük az ahhoz a szerződéshez volt kötve ami megszűnt (igaz, a szerződésben erről egy szó sincs, az határozatlan idejű).
    Nem értem, hogy minek ba**akodnak így az emberrel. Megéri nekik az, hogy egy ügyintéző/jogi kolléga ilyesmivel foglalkozik, amin nyernek évente 30k-t?
    Bocsi, hosszú lett.. :(

    Csak egy maradhat!!

Új hozzászólás Aktív témák