Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz bostone #123838 üzenetére

    Hát...ebben én nem tudok segíteni (3 hónapja várom a médiakártyát, de még nem ért ide, miközben elején leadtam a BOX-ot üzletben :Y és egyelőre nem is tudnak időpontot foglalni számomra technikusnak, mert a rendszer folyamat hibára fut az időpont véglegesítésénél :F ), de javaslat:

    - Igényeld meg a BOX -> médiakártya cserét
    - várd meg a technikust, aki hozza és beüzemeli a kártyát és ekkor majd el is viszi a BOX-ot
    - lesz örö..és..bódottá..

    Én sajnos egyből igényléskor bevittem Voda üzletbe a BOX-ot, amit azóta is úgy látnak a frenetikus elektronikus rendszerükben, hogy még mindig nálam van (van ám átadás-átvételi papírom azért a leadásról) és lehet emiatt akadozik a gépezetük. Jelenleg felsőbb osztályhoz irányították az ügyemet jóváhagyásra, jelentsen ez bármit is :( és én csak várok, meg néha felhív az ügyfélszolgálat és nem sikerül időpontot foglalni számomra....

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák