Keresés

Hirdetés

  • Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re

    ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz zebulon666 #131234 üzenetére

    Jó nagy hasbaakasztás.

    Először is, hol van az bárhol leírva, szabályként kikötve (ezen az emailen kívül), hogy nem tehetsz be saját routert és/vagy switch-et a fostos HGW-jük és az eszközök közé, beleértve ebbe a szolgáltatói tévéboxot is? Eddig ilyen tiltás nem volt, és minden szépen működött saját routeren és switch-en keresztül is. Én az egyik szobában nem is tudnék boxot használni, ha nem lenne saját router közbeiktatva. A box telepítésekor a technikust sem zavarta.

    Másodszor, miért van a boxnak energiatakarékos üzemmódja, ha azt ki kell kapcsolni? Nehogy már. Így is egy vagyont fizetek az áramért, szóval a magam részéről ahol csak lehet, spórolok: nálam bekapcsolva van, és úgy is marad mindkét boxon az energiatakarékos mód.

    Ettől függetlenül te csak nyugodtan hajtsd végre ezeket az utasításokat, ha gondolod és tudod, aztán majd meglátod, ez bármilyen problémát orvosol-e a műsorvisszajátszással kapcsolatban – bár nem tudom, mi volt a konkrét probléma nálad.

    Itt sokan várunk már vagy két hónapja annak kijavítására, hogy a felvett műsorok 5 nap után is megnézhetők maradjanak, hiszen elvileg 90 napot ígérnek erre...

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

  • cocka

    veterán

    válasz zebulon666 #131234 üzenetére

    tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.

    Az itteni fórumozók tapasztalatai alapján tudható, hogy mennyit ér a távdiagnosztikai mérésük. Gondolom a távdiagnosztikai mérés nem egy vagy több tesztelőprogramozó munkáját jelenti, hanem egy bármely előfizető problémájára ráhúzható algoritmust és ha az lefut, akkor nincs hiba. Kb. annyit érhet a távdiagnosztika, mint amikor a háziorvos a sötétben tapogatózik, hogy mi is lehet a bajod. Telemedicina :DDD

    Indítsa újra a médiaboxot és az internet modemet

    Még jó, hogy a médiaboxon erre menüpont sincs. Hát ugye minek az. Könyörgöm még a faékegyszerű CoreELEC-nél is van újraindítás menüpont. Ezen meg csak hardveres reset gomb van. Csodás.

    az internet kábel megfelelően van-e csatlakoztatva a modemhez és a médiaboxhoz.

    Nem bazmeg, félig kihúztam. :D Más kérdés, hogy a pattintó pöcök feszt letörik, de ettől még a kábel tökéletesen funkcionál. Szerintem kb. olyan 2007-től kapható Cat5e kábel, ami alapból gigabitre képes. Nekem lényegében minden hálózati eszközömben gigabites ethernet port van, kivéve BD lejátszó, de annak meg minek. Ehhez képest a kedves vodkafon tökéletesen tisztában volt azzal, hogy kvázi exportálja a netre az egész TV szolgáltatást ÉS állítólag a cucc rohadt érzékeny a hálózati zavarokra, akkor mi a faszért spórolták ki a boxból a gigabites portot?
    Mondjuk a 2020-as prototípusokon (amiket a pdfekben mutogattak) még sima jack AV out port is volt (más kérdés, hogy ha még hagytak is analóg bemenetet az újabb TV-ken, az biztos nem kompozit videóbemenet, hanem inkább SCART, tehát az is minimum plusz egy kábel ami a piros-fehér-sárga kompozit RCA-ra alakít, plusz egy konverter), aztán egy optikai audio kimenet ÉS egy nem fejjel lefelé álló USB3-as port, vagy legalábbis feltételezném, hogy a kék színezés nem csak dísz.

    A két eszköz között nem lehet saját router/switch

    Hú de bölcs kijelentés, főleg ha összesen 1 db LAN port van a modemen. Igen azt összekötöm a médiaboxszal, netezni meg majd gondolatolvasással fogok a többi eszközön.

    Indítsa újra az internet modemet, majd várja meg míg teljesen visszacsatlakozik a hálózatra, azaz ismét van internet kapcsolat. Ellenőrizze, hogy működik-e a szolgáltatás.

    Elég szégyen, ha ezt komolyan gondolják, mivel ez azt feltételezné, hogy az internetszolgáltatásukkal minden pillanatban gond lehet, ami nem ám miattuk van és szerintük erre megoldás egy újraindítás, akár egy áramtalanítás. Hát hogyne!

    A médiabox hátuljából húzza ki az áramkábelt (vékony, fekete), az antennakábelt (vastag, fehér) és az internet kábelt is. Várjon 30 mp-t, majd helyezze vissza a kábeleket úgy, hogy utoljára kerüljön helyére az áramkábel.

    Annyira hülyének nézik az előfizetőt, hogy egy tápkábelt nem tud megkülönböztetni egy koaxkábeltől? Nekem nem 30 mp szokott eltelni két működés közt, hanem legalább 1 hét. A felvételes mizéria számtalan áramtalanítás után nemhogy 1 hét, de július eleje óta nem javult meg. A vége meg hülyeség, mert ha a tápkábelt dugom rá utoljára az se biztos, hogy bejön az adás, mert akkor szeret megbolondulni. Mindig így szoktam: HDMI, táp, majd bekapcsolás és utána ethernetkábel.

    Végezzen médiaboxán gyári beállítást az alábbi lépéseket követve:

    Erről csak annyit, hogy ha állítólag minden neten jön, akkor egy új app megjelenését pl. RTL+-ét miért csak az alaphelyzetbe állítással tudtam kiprovokálni? Mert amúgy számtalan áramtalanítás ellenére minden héten vártam, hogy majd megjelenik és juszt se.

  • gduck

    addikt

    válasz zebulon666 #131234 üzenetére

    Teljesen felesleges köröket futtok. Sajnos látszik, hogy a Voda VTV szolgáltatása már kivezetés alatt van. Magyarán szarnak rá :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák