Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adams84

    tag

    válasz balfek #131432 üzenetére

    Korábban már többször szó volt erről.
    Egy évben akárhányszor emelhetnek árat, ha erről előzetesen értesítik az ügyfeleket és ezzel egyidejűleg biztosítják a szerződés felmondásának lehetőségét. (A legutóbbi emelésről szóló értesítések az augusztusi számlán kerültek feltüntetésre.)
    Az "inflációkövető" díjemelés lehetősége valóban évente egyszer lehetséges, azzal a különbséggel, hogy az nem keletkeztet felmondási jogot az előfizető oldalán (akkor sem, ha még aktív hűségszerződése van valakinek).

    Amit tenni tudsz:
    1.) Betelefonálszt és a lemondás menüpontot választod, ahol a szerződés megszüntetését helyezed kilátásba. Ennek hatására felajánlhatnak neked valamifajta kedvezőbb árat (persze hűség vállalása mellett).
    2.) Átmész másik szolgáltatóhoz, ha van ilyen lehetőséged (ott sem biztos, hogy jobb lesz a helyzet)
    3.) Marad minden a jelenlegi formájában

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák