Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz boborján2 #132026 üzenetére

    Lehet hogy az EPG tévedéseihez nincs köze, de ahhoz erősen van, hogy hol vág el egy visszanézhető műsort.

  • LouiS22

    veterán

    válasz boborján2 #132026 üzenetére

    A reklámblokk (reklámidő, mert nem egy blokkot vásárolsz meg ) el van adva, de a végleges szerkesztés akár aznap is módosulhat. Ráadásul a médiatörvény megengedi azt, hogy pl. főműsoridőben reklámokat úgy oszd el, hogy egy megadott kvóta teljesüljön. A korábbi, sok évig érvényes szabályozás szerint óránként legfeljebb 12 perc lehetett a reklámidő, pár éve ezt az arányt úgy változtatták meg, hogy sávonként reggel 6 és este 6, illetve este 6 és éjfél között kell csak átlagosan betartani. Ez azt jelenti, hogy a tévék és a rádiók "trükközhetnek" azzal, hogy a számukra legfontosabb műsoridőben többpercnyi reklámot adnak le, míg a kevésbé nézettebb időszakokban kevesebbet, az előírt átlag stimmelni fog. Azt gondolom nem kell firtatni, hogy miért a főműsoridő a legértékesebb reklámspot-hely :)

    De mondok jobbat is: egy kiadott időponttal a konkurenciát is meg lehet zavarni, sőt, azt is megcsinálják, hogy élő adásoknál játszanak a breakekkel. Elég csak hétvégén a TV2-RTL csatát figyelemmel kísérni. Az meg nem is mondom, hogy élő adásnál bármi történhet, de egy élő bejelentkezés is változtathat hosszon, de akár egy előre felvett időjárás-jelentés is lehet mondjuk 10 másodperccel hosszabb (vagy rövidebb).

    A Vodafone-nak meg tényleg semmi köze nincs ahhoz, hogy az EPG valós adatot mutat vagy sem: harmadik féltől veszik az információkat. Az információkat a tévétársaságok kiküldik, de ha: 1. a harmadik fél nem frissít 2. nem fut le a frissítés, vagy naponta 1x frissít csak a szolgáltató (Vodafone), akkor nem fogsz valós infót látni. De a nyomtatott tévéújságban is ott van egy mondat: a műsorváltoztatás joga fenntartva. Szóval a Vodafone felelőssége pusztán annyi, hogy adott esetben nem figyel oda, vagy rosszul konfigolta a frissítési gyakoriságot. Én úgy tudom, ohgy az EPG adatok - Mediacardnál legalábbis - valamikor hajnalban frissülnek le (nyilván ennek oka van, és ha tippelnem kell, ez az ok az, hogy hajnalban minimális a "forgalom").

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák