Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D-Phrag

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #4572 üzenetére

    Ma kaptam a számlát, tehát még elolvasom az ÁSZF-et. :) De akkor is felháborító, hogy a szolgáltatást számlázzák ki, mikor személyesen leadtam minden olyan eszközt ami alkalmassá tenné a szolgáltatás igénybevételét. Hogy számlázhatnak ki olyat, amit fizikailag nem tudok igénybe venni?? Akkor írnák rá a számlára, hogy pl. "8 napos szolgáltatás biztosítási díj" vagy a t*k*m tudja, de ne a BOX-ot meg NET, TV-t meg mittomén. :W
    Felmondási idő felmondáskor van. Lemondáskor nincs felmondási idő nem? Undorító cég politika. Akkor miért mondta a telefonban és személyesen is egy-egy hölgy, hogy nem fogok semmit fizetni ha leadtam mindent? No akkor én meg kiszámlázzam nekik a eszköz-visszaszolgáltatási díjat? Tudniillik, akkor nem vittem volna vissza személyesen, hanem vigye el a szarját majd amikor akarja és amikor időben nekem is jó.. Ezek után a nem teljeskörű tájékoztatás miatt fogom elmarasztalni őket. A szolgáltatás minőségét már nem is elemezném.. SCART-os BOX meg minden.. Pfúúj.

Új hozzászólás Aktív témák