Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz Klown #56610 üzenetére

    Ez sajnos így van, tényleg csak ilyen alap dolgokat tudnak segíteni, komolyabb dolgokra nincsenek kiképezve (de ez nem az ő hibájuk).
    Mondjuk volt már, hogy Bp-i meleg ügyintézőm volt (a hangja nagyon olyan volt) és ő sem tudott semmit, de mellé még bunkó is volt (én direkt a végletekig kedves voltam vele, külön szép estét kívántam stb...)

    Ez egyébként engem is nagyon idegesít, hogy direkt így van kitalálva, hogy normális kompetens emberrel nem tudsz beszélni, nem tudod őket elérni (csak ők írásban, vagy üzengetésben téged érnek el, ha akarnak).
    Anno a T-nél volt egy nagy kálváriám (a hgw nem tudta a pppoe passthrougt), és egy hónapig folyamatosan telefonálgattam velük. Az utolsó héten jutottam el végül a szoftverfejlesztőig, ahol kiderült, hogy ők tudnak a problémáról :D. Végül visszaléptem anno vdsl-ről adsl-re (technológia visszalépés külön engedélyezve lett). Ez volt nyáron. Később szeptemberben hív a szoftverfejlesztő (nyilván nyáron mindenki szabadságon volt), hogy megoldódott a dolog :D. Mondjuk annyi + volt a dologban, hogy 2 hónap szolgáltatást végül ingyen kaptunk.

    Szóval nekem talán már van tapasztalatom ügyintézésben. De most itt a upc-nél sem könnyű (újabb próba). Itt is minden ft-ért meg kell küzdeni (már első hónapban telefonok tucatjai kellettek), ez sem egy tiszta bagázs (viszont legalább a szolgáltatásuk sokkal minőségibb).

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák