- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Ez sajnos így van, tényleg csak ilyen alap dolgokat tudnak segíteni, komolyabb dolgokra nincsenek kiképezve (de ez nem az ő hibájuk).
Mondjuk volt már, hogy Bp-i meleg ügyintézőm volt (a hangja nagyon olyan volt) és ő sem tudott semmit, de mellé még bunkó is volt (én direkt a végletekig kedves voltam vele, külön szép estét kívántam stb...)Ez egyébként engem is nagyon idegesít, hogy direkt így van kitalálva, hogy normális kompetens emberrel nem tudsz beszélni, nem tudod őket elérni (csak ők írásban, vagy üzengetésben téged érnek el, ha akarnak).
Anno a T-nél volt egy nagy kálváriám (a hgw nem tudta a pppoe passthrougt), és egy hónapig folyamatosan telefonálgattam velük. Az utolsó héten jutottam el végül a szoftverfejlesztőig, ahol kiderült, hogy ők tudnak a problémáról . Végül visszaléptem anno vdsl-ről adsl-re (technológia visszalépés külön engedélyezve lett). Ez volt nyáron. Később szeptemberben hív a szoftverfejlesztő (nyilván nyáron mindenki szabadságon volt), hogy megoldódott a dolog . Mondjuk annyi + volt a dologban, hogy 2 hónap szolgáltatást végül ingyen kaptunk.Szóval nekem talán már van tapasztalatom ügyintézésben. De most itt a upc-nél sem könnyű (újabb próba). Itt is minden ft-ért meg kell küzdeni (már első hónapban telefonok tucatjai kellettek), ez sem egy tiszta bagázs (viszont legalább a szolgáltatásuk sokkal minőségibb).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen