Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz cigam #61094 üzenetére

    Nekem a központi hibát már a legelső, június elején történt kiszálláskor elismerték, csak nem sikerült idáig kijavítani.
    Kötbérigényem kétszer visszautasították, mikor két hónap után meguntam a hazudozást, és erélyesen pontos jogi indoklást kértem arra, hogy miért nem jár nekem kötbér, nagynehezen megadták egy személyes bocsánatkérő-magyarázkodó levéllel együtt.

    A legrosszabb egyébként az, hogy valószínűleg egy halom előfizetőt érintett a probléma a környéken, csak viszonylag kevesen építenek ezért monitorozást és mennek el ilyen végletekbe, mint én. Egy-két környéken lakó ismerőssel beszélgetve azt vettem észre, hogy egyébként sem tartozik bele az előfizetői kultúrába a "fizetek érte, működjön" mentalitás, ami szerintem elég szomorú.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák