Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz ztsoft #63112 üzenetére

    Nézd, neked mi a fontos? A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója) vagy az, hogy legyen egy normálisan működő szolgáltatásod (amiért fizetsz, és aminek a díjában benne foglaltatik a fent említett úriemberek munkadíja is)? Vö "az ügyfélnek van igaza". Ha te úgy látod, hogy továbbra sem jó a szolgáltatás, akkor nyiss egy újabb hibajegyet. Egy idő után meg fogják unni és végre megcsinálják úgy, hogy jó legyen.

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz ztsoft #63112 üzenetére

    Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül. Én a helyedben felhívnám őket és még most az elején közölném, hogy a hiba továbbra is fennáll, valamint X időben jelentettem be a hibát először, attól számítva a 72 óra ekkor és ekkor telt le, tehát ettől az időponttól a hiba kijavításáig szeretnél kötbért kérni.

    Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
    Amellett, hogy a helyzethez szerintem ez az egyetlen jogos hozzáállás (hiszen fizetsz egy szolgáltatásért, amit ők részben vagy egészben nem teljesítenek szerződésben vállalt kötelességük ellenére), nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.

    (#63113) LouiS22
    A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
    A kijáró technikusok tudtommal az Ericcson Magyarország alkalmazottai.

Új hozzászólás Aktív témák