- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz ztsoft #63112 üzenetére
Nézd, neked mi a fontos? A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója) vagy az, hogy legyen egy normálisan működő szolgáltatásod (amiért fizetsz, és aminek a díjában benne foglaltatik a fent említett úriemberek munkadíja is)? Vö "az ügyfélnek van igaza". Ha te úgy látod, hogy továbbra sem jó a szolgáltatás, akkor nyiss egy újabb hibajegyet. Egy idő után meg fogják unni és végre megcsinálják úgy, hogy jó legyen.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Watercolour
aktív tag
válasz ztsoft #63112 üzenetére
Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül. Én a helyedben felhívnám őket és még most az elején közölném, hogy a hiba továbbra is fennáll, valamint X időben jelentettem be a hibát először, attól számítva a 72 óra ekkor és ekkor telt le, tehát ettől az időponttól a hiba kijavításáig szeretnél kötbért kérni.
Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
Amellett, hogy a helyzethez szerintem ez az egyetlen jogos hozzáállás (hiszen fizetsz egy szolgáltatásért, amit ők részben vagy egészben nem teljesítenek szerződésben vállalt kötelességük ellenére), nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.(#63113) LouiS22
A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
A kijáró technikusok tudtommal az Ericcson Magyarország alkalmazottai.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- AKCIÓ! Új Bontatlan 2022 MacBook Pro 13" Apple M2 chip/8GB//256GB Magyar Billentyű Azonnal DEÁK TÉR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen