- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #65242 üzenetére
A tegnapin nagy nehezen túltettem magam, nagy nehezen sikerült kihámozni a MyUPC-ből, hogy milyen készülék tartozik az 1-es, mi a 2-es TV-hez. Így egy box csere megoldotta a tegnapi galibát.
Erre ma ismét jött a fekete leves!
Kaptam egy e-mail-t, hogy a szolgáltatást sikeresen bekapcsolták, no igen, csak a mediacard-ot nem kaptam meg hozzá!
Ismét telefon, majd közli velem, hogy törölték a kiszállítást! De az értesítő azért megjött.
Most mindent vissza állított az eredeti állapotba, és előröl kezdte a megrendelést!
Ismét felment a pumpa! De uralkodtam magamon, próbáltam kedves lenni (mint ahogy az ügyintéző is az volt).
Mikor végzett, akkor megkérdezte, hogy segíhet-e még valamiben. Igen, volt a válasz, mondtam, hogy ez volt a harmadik megrendelés a mediacard-ra, meg felsoroltam a tévesen kapott értesítéseket is, meg a hibásan működő MyUPC-t (már rutinosként tudtam, hogy a hangfelvétel alapján vizsgálják a panaszt). Majd közöltem, hogy panaszt szeretnék tenni. Ja, és legfontosabb, megkérdeztem, hogy egy piacvezető cég, hogy engedhet meg magának ilyeneket, erre csak sűrű elnézés volt a válasz (persze, mit is mondhatott volna).Kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle. A mediacard-ra 12.-ei szállítást mondott.
Egyelőre ennyi, ha lesz folytatása, majd jelentkezek.
ui.: Most már csak mosolygok az egészen. Nem irigylem az ügyintézőket sem, ha ilyen pocsék a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
DiabloCorsa
őstag
válasz ztsoft #65242 üzenetére
Bejelentettem december 11-én hogy hajnalban nincs net. Letöltés van, kevés, feltöltés 0.00-0.2.
Technikus berakott este egy szűrőt 23-án amitől nem változott semmi. Tegnap előtt megírtam, hogy megy a bejelentés az NNH-hoz amikor eléri a hiba a 30-ik napot.
Tegnap délután küldtek egy SZAKEMBERT aki még a házba belépés előtt közölte, hogy kábelszakadás van és amikor megy az éjszakai világítás akkor nincs net, mert egy oszlopon van kábel és az utcai lámpa. Ismert hiba és mutatta "tabletjén" a diagramot, hogy hónapok óta este 6-tól reggel 7-ig látható a sáv szélesség csökkenése.A külső hibát már bemérték, de bár az ígérte az ügyintéző továbbítja azt, tegnap avval hívtak, hogy NEM ők továbbíthatják a hibát, azt csak a szerelő teheti meg. Ott volt megtette, telefonon beszólt valakinek.
Péntekre ígérték a javítást. Ha megjavul, az a hiba bejelentés utáni 32-ik napon lesz.
Diablo. Ha gumira van szükséged ...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest