Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #76294 üzenetére

    Az imént pedig felhívtak az 510-0235-ös bp.-i vezetékes számról, és egy bájos gépi hang arra kért, hogy értékeljem a közelmúltban történt hibaelhárítást, mert „fontos nekik a véleményem”. Az első kérdés az volt, hogy értékeljem a beüzemelést (???) végző szerelő munkáját telefonom nyomógombjainak segítségével, ahol az 1-es a legrosszabb, a 9-es pedig a legjobb. Na, gondoltam, kapnak egy 9-est, hiszen hajnali 3h-kor jelentettem be, hogy meghalt a mediacard, és du. fél 1h-kor már nálam is volt az emberük, aki még a cipőjét is önként levette, aztán már pikk-pakk adta is az új kártyát. Sőt, ha már itt volt, átnézte az osztókat és a két nálam levő Cisco box beállításait is (mindkettőt átrakta alacsony fogyasztásról magasra, mondván, így sem fogyaszt sokat a box, viszont jobb, ha a központ mindig látja a készülékeket – nem tudom, ez mennyire bullshit vagy sem...).
    Szóval beütöm a 9-est, hadd örüljenek. Mintha mi sem történt volna, a gépi hang újra megismétli, hogy értékeljem a beüzemelést végző szerelő munkáját 1-től 9-ig. Újra, még határozottabban megnyomom a 9-est. Semmi reakció, monoton ismétlődik az első kérdés, pedig szerintem működik a telefonomon a 9-es gomb... Na, amikor negyedszer is megfutottuk ezt a kört, és változatlanul ugyanannál a kérdésnél tartott az automata, letettem. Sajnálom, UPC, én mindent megtettem, hogy jelezzem az elégedettségemet...

    Apropó, tudja valaki, hogy mennyivel fogyaszt többet a Cisco box, ha alacsony helyett magas energiafogyasztású állapot van beállítva a menüjében, vagyis sosem megy „mélyalvásba”?

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák