Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz Cifu #76463 üzenetére

    Mobilszolgáltatónál volt ilyen telefonos beszélgetésem:
    én: lejárt a hűségem, és szeretnék ügyfélmegtartóval beszélni
    ügyélszolgálatos: akkor tudom kapcsolni, ha azt mondja, hogy fel szeretné mondani a szerződést
    én: fel szeretném mondani a szerződést
    üfsz: kapcsolom
    én: köszönöm

    ügyfélmegtartó: miben segíthetek?
    én: lejárt a hűségem, mielőtt lemondanám, szeretnék jobb ajánlatot kérni
    üfm: mire gondolt?
    én: (elmondtam)
    (alkudoztunk kicsit, kaptam érdemi kedvezményt, de nem olyat, ami kellett volna)
    én: köszönöm, gondolkozom az ajánlatom, meg megbeszélem a telefonszám használójával
    üfm: rendben, keressen nyugodtan, ha döntöttek

    És nem történt semmi, nem volt lemondás (számhordozás aztán igen).

Új hozzászólás Aktív témák