Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eight

    senior tag

    válasz kabelmania27 #91710 üzenetére

    Üdv!

    Köszönöm szépen, hogy próbálsz segíteni! Már "megoldódott", nem nálam van/volt a hiba (bár én ezt mondtam nekik ez elejétől kezdve, csak gondolom a hülye user azt nem tudhassa :) )
    A két nap kiesés alatt nem voltak értékek, kivéve talán egy darab downstream channelre emlékszem a modem weboldalán, a többi érték nulla volt. Egyszer csak most tovább ment a DS-en és felépült a kapcsolat, kaptam a routertől az ütiz, hogy a failback megtörtént. Betelefonáltam az ügyfélszolgáltara, hogy megjavult.

    Most már azóta haza értem és minden jól működik, stabil szerencsére.
    A modem a szüleimnél van, csak itthon az asszony (konkrétan egész évben talán 2 napot használt, de viszont nagyon kell, a lemondásról szó sem lehet!) TV előfizetése miatt nem lehet bridge módba rakni a Telekomos modemet, így a két router közötti VPN-en keresztül a UPC kapcsolatról megyek ki a külvilág felé, vagyis mentem eddig sok-sok évig és akkor kezdődtek tavasszal ezek a szolgáltatáskiesés gondok. Ezért is kellemetlen ez az egész, átmenni a fél városon amikor ügyintézni kell, de az utcában itthon csak Telekom van és kész.

    Remélhetőleg most találtak valami hibát amit javítottak, mert a backup 4G azért nagyon nem ugyanaz mint a kábel.

    :R

Új hozzászólás Aktív témák