Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz tomp #93208 üzenetére

    Nem az számít. Az számít, ami szerződésben, szövegesen szerepel. Tételesen meg van nevezve, hogy Dolby DIgital hangsáv (csak és kizárólag), vagy nincs? Mert ha nincs - és nincs - akkor szaladhálgatsz mindenkihez és itt is kiírhatod naponta, hogy nincs és micsoda szemétség - csak hát senkit nem fog érdekelni (mint ahogy a Vodafone-t sem érdekli).

    Mostanáig hellyel-közzel szórakoztató és megmosolyogtató volt ez az egész, de kezd szánalmas vergődés lenni. Itt siránkozol, ontod mázsaszám a "panaszokat" (amire nyilvánvalóan lepattintás lesz a cég válasza), miközben itt senki nem fogja tudni megoldani ezt. És hát jól láthatóan a magyar sajtó ezzel foglalkozó részének ingerküszöbét sem éri el ez a valami.

    Tényleg barátilag, és ne értsd félre: kezdj el élni. :R

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák