Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kabelmania27

    Topikgazda

    válasz CaRlose #123196 üzenetére

    Üdv!
    Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben azt is megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.

  • LeadR

    csendes tag

    válasz CaRlose #123196 üzenetére

    Csatlakozom CaRlose-hoz, és még egy jópár emberhez itt.

    Már hetek/hónapok óta szarakodik az internet, valamivel azután kezdődött, hogy elkezdtek kijönni az új vodás firmware-ek, nyár végére, szeptemberre egyre rosszabb lett.
    Pár napja cserélték a régi fehér upc-s routert egy új feketére, hogy azzal majd megoldódik, mert biztos összeakad a hw a fw-rel. Hát persze... Azóta konkrétan szinte tényleg használhatatlan az internet, még modem módban is, a router módot nem is említem. Az új routeren a webes felület egyszeri beállítás után kb. elérhetetlen (előzővel is bőven volt már gond etéren), teljes reset kell neki, ha újra be szeretnél állítani valamit. Az én oldalamról amit lehetett kipróbáltam már (már a fehérrel is), de maximum ideiglenesen sikerült javítani a helyzeten. A jelszintek nem a világ vége (3-4, néhány 5).
    Egyszerűen se kábellel, se wifi-n nem sikerült értelmes megoldást találni, se kevés, se sok eszközzel.
    (Amúgy a koaxnál van egy kettes elosztó, ha számít valamit)

    Home office-ból ez így tűrhetetlen (meg amúgy is).

    Mi a francot lehetne már csinálni ezzel a retekkel? (Elnézést)

Új hozzászólás Aktív témák