- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
ma Feltámadt poraiból a Tab S6 – a Tab S9 FE kérdezi: amúgy miért?
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz peti85 #132704 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
cocka
veterán
válasz peti85 #132722 üzenetére
Őszintén szólva, amikor DNS hibára hivatkoztak és megpingeltem konkrét számmal írt IPv4-es címeket, azok se akartak működni vagy csak irdatlan nagy msekkel vagy folyamatosan timeoutoltak.
Tehát amikor arra hivatkozik valaki, hogy a DNS szerverek miatt nem töltenek be egyes oldalak, a háttérben mindig valami sokkal nagyobb problémát sejtek vagy az feltételezhető, hogy a számmal írt cím is juszt is átmegy a DNS szerókon, ezért nem jönnek be.
De nálam az sose javított a helyzeten, ha egy másik netről lekértem adott domainhez tartozó IP-t, na pingeljük a rossz nettel és úgy hátha megy... nem ment.
-
kiraly011
csendes újonc
válasz peti85 #133103 üzenetére
Szia!
Friss a dolog. Nemrég ment el a technikus. A modemek szoftverproblémai miatt van ez ami nálad és nálam meg még nagyon sokaknál. A kolléga elmondása szerint volt ahol ezt távolról tudták javítani vagy mint nálam is kicserélték a gigás csomaghoz járó modemre amivel tökéletesen megy most. Ezzel elvileg nem lehet probléma. Most tesztelem. Egyelőre a Tv-n visszajátszás is gördülékenyebb, nem szakad meg a hálózat. Meglátjuk hosszú távon mit hoz.
Én már mondtam, hogy mivel nincs hűségem sem, fel fogom mondani a szerződést ha nem csinálnak valamit. Nagyon bosszantó hiba -
szasza_1
senior tag
válasz peti85 #133103 üzenetére
Szia! Engem is utolért a használhatatlan internet probléma. Először pingelt címeknél az első ping elveszik, a honlapok 10 mp felett töltődnek be, az online játékok nem működnek, ha sikerül valamelyikbe belépni, akkor 5 perc után kidob, youtube karikázik stb....
Neked sikerült megoldást találnod? Modem cserénél ugyan olyan modemeket kaptál, vagy megkaptad a gigabiteshez járó modemet? -
peti85
senior tag
válasz peti85 #133300 üzenetére
Na felhívtam az ügyfélszolgálatot. Bekérte a hölgy az ügyfélbiztonsági kódomat. Mondom micsodát? Ilyet még soha sem kértek és nem is tudom, hogy mi az. Céges mobilelőfizetésnél van ilyenem, de az más tészta. Mindegy, akkor mondjam az adataimat a beazonosításhoz. Visszakérdeztem, hogy az enyémet (kapcsolattartó vagyok, nem előfizető), vagy az előfizetőét? Nagy csend, majd majd azt mondta, hogy mondjam az enyémet. Na mindegy, ezen túllendültünk. Aztán előadtam hogy Arris modemet szeretnék, biztos látja hogy már ötször bejelentettem, négyszer voltak is kint, többször cseréltek modemet, de a hiba még mindig itt van. Azt mondja várjak. Majd szól a zene egy darabig, ami után visszakapcsolt hozzá a rendszer. Azt mondja hogy a "megrendelés csoportot" szerette volna kapcsolni (ezt persze nem mondta előre hogy le akar passzolni), de csak 8-ig voltak. Mondtam neki, hogy én nem akarok semmiféle szolgáltatást rendelni, azt a csomagot szolgáltassák rendesen amiért fizetek! Ő ugyan nem tud nekem Arris modemet adni, azt csak a megrendelés csoport, holnap próbáljam meg újra. Mondom akkor hívjanak vissza holnap. Hát Ő ilyet nem tud rögzíteni. Vicc ez az egész Vodafone ügyfélszolgálat. Eddig is tudtam, céges mobilflotta ott van évek óta és vannak igen cifra dolgok. Ha egy két fős családi vállalkozás lenne papírral és ceruzával, informatikai rendszer nélkül, akkor is magasabb színvonalat ütnének meg .
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Adams84
tag
válasz peti85 #133310 üzenetére
Nem fut semmilyen torrent kliens vagy egyéb program, ami folyamatosan terheli a szolgáltatói modemet? A lakáson belül csak te használod a netet vagy van más személy is, aki esetleg a tevékenységével (pl. torrent) folyamatosan “megfekteti” a modemet?
Windows “csökkentett módban” és/vagy másik gépen próbáltad már tesztelni a kapcsolatot? (Ezekkel ki lehetne zárni a te oldaladon fennálló hibát.)
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz peti85 #133314 üzenetére
Ne nyiss portot torrentnek - vagy semminek - akkor nem hal meg a modem. Nalunk ipv6 kikapcsolasa és ennek a betartasa utan nagyjabol mukodik...nem vicces de sajat routeremen portforward utan összef0ssa magát...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Adams84
tag
válasz peti85 #133314 üzenetére
“De a teszteket úgy végeztem, hogy csak egy gép csatlakozott kábellel a modemhez.”
És semmilyen egyéb eszköz nem csatlakozott a modemhez wifi-n keresztül sem? Ha egy másik eszköz wifi-n terheli a modemet, akkor az a kábeles netnél is bezavar(hat), ugyanúgy meghal a szolgáltatói eszköz…[ Szerkesztve ]
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133310 üzenetére
Ma ismét erőt gyűjtöttem hogy felhívjam az ügyfélszolgálatot. Előadtam a problémát (csomagveszétsek, magas válaszidők, lassan betöltő oldalak,...). Mondom hogy Arris modemet kérek, amilyet mások is kaptak erre a problémára és utána megoldódott. Hát akkor ő kapcsol valami másik részlegre, ahol segítenek.
Felvette ott is egy kedves hölgy. Ismét be kellett azonosítani magam a személyes adataim megadásával. De végül ismét elmondtam elölről az egészet. megértette, azt mondta hogy beírja a kollégának és kapcsolja is, mert technikust ő fog tudni kiküldeni.
Át is kapcsolt, majd az új kolléga ismét azzal indított, hogy be kéne azonosítania. Elmondtam ugyan azokat a személye adatokat, amivel ugyan abban a hívásban már kétszer megugrottuk ezt, erre ő azt mondja hogy nem tud beazonosítani. De várjak, újra kapcsol (reméli hogy ismét hozzá kerülök) és akkor talán menni fog. Na erre visszadobott a rendszer az automata főmenüjébe.
Közben meg jött egy másik bejövő hívásom a Vodafone-tól. Hát mondom biztos visszahívnak mert nem sikerült a kapcsolás, ezért átvettem a bejövő hívást. Mondja hogy a lakossági szolgáltatással kapcsolatban hív. Mondom gondolom azért mert nem sikerült a kapcsolás a hibabejelentéssel kapcsolatban. Mondja hogy nem, Ő szerződéshosszabbítás miatt hív. Mondom neki hogy arról szó sem lehet, mert 3 hónapja nem oldják meg a hibát, előbb mondom le az egészet mint hogy hosszabbítanék. Erre a válasz: "Akkor kapcsolom a probléma megoldó csapatot, mert elhangzott a lemondás szó". Probléma megoldó csapat? Akkor a hibabejelentés mire van
Minden esetre egy nagyon kedves hölggyel beszéltem. "Természetesen" ismét beazonosítással kezdtünk és hogy mégis mit akarok. A lényeg, hogy Ő kiírta cserére a modemet Arrisra, kedden jön a szerelő. Majd beszámolok róla hogy azzal hogy muzsikál. Annyit kért a hölgy, hogy majd jelezzek vissza nekik, hogy megoldódott-e a probléma.
Háááát ezek után nem tudom hogy akarok-e beszélni velük még. De kíváncsi vagyok mit reagál egy ügyintéző arra, hogy azért telefonálok hogy megoldódott a probléma. Mégis mit kezd az infóval? Nem hiszem hogy küld egy köremailt hogy "emberek itt a megoldás a csomagveszétsekre, cseréljetek az ügyfeleknél Arris modemre ha ez a gond".
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
8
senior tag
válasz peti85 #133404 üzenetére
vajon az 50Mbites digitális jólét alapcsomaghoz is lehetne ilyet kérni?
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
xDiESEL92
tag
válasz peti85 #133462 üzenetére
Igen, én is ettől félek Ezért próbálok várni keddig, amikor megkapod az Arrist, hogy be tudj számolni a fejleményekről Egy az egyben ugyan azokat a hibákat tapasztalom, mint te. Random net eldobás, lassú oldalbetöltések, kiugró csomagvesztések, random ping spikekok. De amúgy a feltöltés miatt lenne jobb (nevetséges, hogy +20 megabitért) de megérné, meg olcsóbban kijönnék a gigabittel 1 év hűségrekötve, mint most jelenleg az 500 megával Nem értem a vodát, de ez a másik ok, amiért mindenképp újra kellene kötni, csak agyalok az 500 és az 1000 között
[ Szerkesztve ]
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133476 üzenetére
Megtörtént a modem csere Arris-ra. Egyelőre jól működik a net, de ugye a Compal-al sem volt gond újraindítás után 1-2 órán keresztül.
Az admin felülete egyelőre jobban tetszik mint a butított Voda féle Compal (a UPC-s fw többet tudott/engedett), expert módra váltottam egyből. Pl. van DynDNS, de csak pár szolgáltatóval és egyéni nem rögzíthető, de ez nem gond nekem, úgyis a NAS intézi. A statikus DHCP beállítás viszont elsőre úgy tűnik nehézkesebb lesz, mert a jelenleg csatlakozott eszközöket csak hostname alapján lehet kijelölni, ami az eszközök több mint felénél "unknown".
WiFi sávot sajnos tényleg nem lehet állítani, pedig ott van a lehetőség, csak inaktív.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133487 üzenetére
Eddig úgy tűnik nálam is bevált a modemcsere és most stabilan, gyorsan működik a net. Azért erre még alszok párat mire teljes bizonyossággal kijelenthetem, de úgy tűnik valami gond van a Compal modemekkel.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133493 üzenetére
Én most már ki merem jelenteni, hogy modemcsere (Compal-ról Arris-ra) megoldotta a problémáimat. Azóta semmi döccenés sem volt a netkapcsolatban.
A VTV box is gyorsabb lett. A csatornaváltások is, illetve a visszanéző is azonnal indul, nincsen SC401-es hiba mint korábban. Persze, ebbe a boxba még bőven kellene RAM, mert amúgy az elvártnál lassabban működik.
Ami viszont még egy negatívum az Arris modemmel kapcsolatban, hogy az aktuális konfiguráció mentésére és visszatöltésére nincsen mód. Vagy ha igen és én vagyok vaksi, akkor segítsetek kérlek!HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
boborján2
aktív tag
válasz peti85 #133567 üzenetére
A box leginkább a miniatür képek betöltése miatt lassú. Legalábbis szerintem. Biztosan lehetne több ram is, de ha a képet ,aminek az égvilagon semmi értelme kiherélnék a a felületből tuti sokat javítana.
Illetve simán kiszedhetnék a feketefehér kontra színes logókat is ,fölösleges giccs.ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Gurat
csendes tag
válasz peti85 #133810 üzenetére
Szia!
Detttó ugyan ez és 500-as net.
Gépről pingetve:
Pinging 192.168.100.1 with 32 bytes of data:
Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=872ms TTL=64
Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=617ms TTL=64
Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=592ms TTL=64
Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=582ms TTL=64Pinging 192.168.0.1 with 32 bytes of data:
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=812ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=1021ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=1305ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=885ms TTL=64CB-ről próbáltam pingetni a pc-t ugye ennek is mennie kellene nos ott 100% lost
Illetve CB-ről egy ping amiről képet tettem
[kép] -
Voice24
őstag
válasz peti85 #133834 üzenetére
Hali!
Nekem Kaon modemem van a telekomos optikára. Ha rámegyek a változtatás menüre, kétféle lehetőséget ír, vagy Digitális elosztó (GPON) Telekom (új) és ugyanez csak v2 kiegészítéssel. A v2-es jelölésű az Arris lehet, vagy a korábban itt is emlegetett Sgamcom, mert annak a nevében benne is van a v2?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Marvel Snap
- Motorolaj és szűrő topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- C# programozás
- További aktív témák...
- Garmin Forerunner 965
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen