- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic V2 - origami
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
Hirdetés
-
Szamurájbarát az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 552.44-es eszközillesztő két játékhoz is hozott friss profilt.
-
Variáció egy témára
ma Erősebb szettel és gyorsabb töltéssel mutatkozott be a Realme GT Neo6.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Memora
senior tag
Sziasztok, volt Rubicom területen van most valakinek net-problámája? Én épp most néztem rá, és az 50/5 netből 2/3 lett mára :-(
Godolom a lehullott fél méter hónak semmi köze hozzá[ Szerkesztve ]
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz kabelmania27 #7106 üzenetére
Beírtam a címet a böngészőbe és bejött egy oldal (gondolom a modem adatlapja...bocs, nem nagyon értek hozzá ), különböző adatokkal, ill. egy "log in" lehetőséggel. Ez a modem típusa: Cisco EPC3208
Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: EnabledDownstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -2.5 dBmV 39.5 dB
Channel 2: -5.4 dBmV 38.0 dB
Channel 3: -4.5 dBmV 38.7 dB
Channel 4: -3.4 dBmV 38.9 dB
Channel 5: -2.6 dBmV 39.8 dB
Channel 6: -2.8 dBmV 39.4 dB
Channel 7: -2.5 dBmV 40.0 dB
Channel 8: -3.5 dBmV 39.6 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 47.8 dBmV
Channel 2: 47.8 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmVFancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz Intruder2k5 #7108 üzenetére
Köszi a visszajelzést, akkor -ahogy sejtettem- nem csak nálam van sávszélesség-csökkenés. Bár az enyém valóban jelentős mértékű...
Érdemes a modemet újraindítani, vagy inkább hagyjam (nehogy még ez a 2 mega is elmenjen)?Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz kabelmania27 #7111 üzenetére
Ezt sem tudom pontosan, hogy micsoda, de arra tippelek hogy a padláson lévő kis dobozban lehet...
Van egy kisebb doboz felcsavarozva a falra, egyik oldalán 3 koax kábel csatlakozik, másik oldalon 1, ami elvezet egy kicsivel nagyobb dobozhoz, amiből 2 másik kábel jön ki...
1 nethez és 2 analóg TV adáshoz (lehet hogy TV kábel 3 van, de a 3-ik TV nem üzemel)Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Ha valaki esetleg újraindítja a modemet Heves megye/Eger/Miskolc/stb környéken, legyen szíves már majd megosztani it, hogy segített e vagy rontott a helyzeten...
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz drugbaron1 #7120 üzenetére
Ok, kösz az infót, akkor én már nem indítom újra fölöslegesen...
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz kabelmania27 #7119 üzenetére
Ahhoz nagyon hasonló (vagy pont ugyanolyan) osztó van a padláson, mint amilyen a belinkelt képen látható. Sajna kicsit sötét van fent, nem látom pontosan, de ma még megnézem, és megpróbálom kisilabizálni melyik kábel honnan jön és hová tart. A nyári időszakból sajnos még nincs tapasztalatom, mert kb: egy hónapja volt sávszélesség-növelés. Mindenesetre a speedtest szokott 51-51.5 mega netet mérni.
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Nekem (is) közben visszaállt az 50/5 net, úgy néz ki, nem okoz csalódást a UPC (legalább is az eddigi kb: 1év használat óta)
[ Szerkesztve ]
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Nálam is nagyon leszerepelt a Vodafone a UPC átvétel után. Igaz, csak a TV szolgáltatásról van szó. A közszolgálatiakon kívül már kb: minden digitális vagy HD csatornát kivettek a "második" otthoni TV csatornakiosztásából (tényleg azt hiszik, hogy majd így fizetni fogom egy második kártya havidíját, hogy visszakapjam, amit elvettek?).
A hibakezelésük meg vérlázító: ha nem tudják elérni telefonon az ügyfelet másnap (szigorúan olyan időpontban hívnak, amit kikötöttem, hogy nekem nem jó), akkor automatikusan javítottnak veszik a hibát, és lezárják a bejelentést! Ráadásul először (kb: 10 email bejelentést követően...) varázslatos módon, mindenféle telefonbeszélgetés nélkül kijavították a hibát (azaz visszajött egy eltűnt csatorna), majd pár nap múlva újra eltűnt, most már más van a helyén, így abból már 2 analóg is van...
Ha véletlenül a (településünkön egyébként egészen kiváló) UPC netet is tönkrevágják, akkor mondjuk is le az egészet, úgy ahogy van...Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz #72445440 #111014 üzenetére
Én második TV-n néz(t)em a csatornáikat, a digitálisakat (a "közszolgálati" csatornákat leszámítva) már jó előre kipurgálták, így most már lehet mondani, hogy az elavult analóg csatornák kivezetésre kerülnek, digitálisat meg csak médiaeszközzel lehet nézni (legalább is náluk...), amit havidíjért készségesen a rendelkezésemre bocsátanak... Sajnálom, de én nem fogok egy forintot sem fizetni azért, hogy visszakapjam azt, amit az imént vettek el.
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Sziasztok, van rá némi esély, hogy a Vodafone-tól (vagy a router) ered az alábbi problémám:
Kb: 1-2 napja állt elő az a helyzet, hogy a Windows 7-es asztali gépemről egyetlen program sem tud kapcsolatot létesíteni kifelé az internetre, pl: nem tud a vírusirtó frissíteni, stb. Az otthoni hálózat megy, ill. a böngésző is, de más nem.Egy régi Windows XP laptopon is kipróbáltam a vezetékes netkapcsolatot (másik kábellel és másik aljzatba), ugyanezt a hibát produkálta. A Windows 10-es laptopomon egyébként a WiFi tökéletesen működik, de gondolom a vezetékessel ugyanez lenne...
Párszor elindítottam a Win 7 hálózati hibakeresőjét, mindig előjön az üzenet, hogy a "szélessávú modemnél kapcsolódási problémák léptek fel" (amit persze a PC/modem újraindítás nem old meg...). Talán a Vodafone kavart be valamit, de még nincs itt a nagy leállás ideje (viszont pár napja valamiért újraindították a modemet)
Arra gondoltam, hogy meg kéne nézni a modem beállításait (UPC technicolor tc-7200.U), de nem tudom, mit keressek? Windows tűzfalat már kikapcsoltam (a modem tűzfalát szintén), de nem segített. Factory reset (ezt a végére tartogatom, mert a portforward beállításokkal mindig gond szokott lenni)? Firmware frissítés (ezt hogy)? Valami egyéb tipp?
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz MolTol #120879 üzenetére
"A problémára térve én kipróbálnám mit produkál vezetékes kapcsolaton a win10-es laptop, az kiindulásnak érdekes lenne."
Az nem elég kiindulásnak, hogy az említett Win XP laptop, ami kb: 1 éve volt utoljára bekapcsolva, pontosan ugyanazt a hibát produkálja, mint amit a Win 7 gép pár nap óta?
Mindenesetre majd később teszek vele egy próbát.Nekem van egyébként megnyitva néhány port, azokat leellenőriztem, most is nyitva vannak (a yougetsignal.com szerint), viszont pl: a 80-as zárva van, és pl: olyan portok is nyitva vannak elvileg, amiken bizonyos programok mennek, de azok mégsem tudnak csatlakozni...
A szolgáltatónál megadott mail címem alatt ugye nem a szolgáltatótól kapott email címemet érted (...@upc.hu, vagy ilyesmi)? Mert arról fogalmam sincs, hol van, vagy mi a címe/jelszava. De ha arra gondolsz, ahová pl: a számlaértesítőket kapom (...@gmail.com), azt napi szinten nézem, és nincs semmi üzenet.
Az, hogy vírust terjeszt e a gépem, nem fogom megtudni, ha nem tudnak a telepített programok (vírusirtó) netre csatlakozni. Most próbáltam a letöltött Kaspersky USB-s boot programját, eleve behalt a teljes vizuális megjelenítést választva, másrészt meg úgy látom, ez is az a fajta vacak, ahol a telepítőben csak elavult vírusdefiníció van, és netre csatlakozás nélkül -amit nem fog tudni megtenni- nem ér semmit...
[ Szerkesztve ]
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz MolTol #120879 üzenetére
Közben csak kipróbáltam a Win 10 laptopomat is kábellel rádugva a routerre, ill. kikapcsoltam rajta a WiFi-t, és próbaképp elindítottam a HDDsentinel frissíteni, és -meglepetésemre- működött (feltéve, ha jól csináltam, és nem a WiFi megy, de most kis monitor ikon van a hullám ikon helyett).
Akkor most az a helyzet, hogy a router valamiért nem engedi át a Windows 7 (és az XP) gépekről a programokat csatlakozni.Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Azt hiszem, most már holnap elkezdem hívogatni a Vodafone-t, mert már nagyon elegem van az egészből, és szinte 100%, hogy a modem/router és a szolgáltató oldaláról jön a probléma. Pl: portforward-al is mindig probléma volt, most is az a helyzet, hogy be van állítva többek közt a 80 és a 1900 port is a modem menüjében, mégis zárva vannak...
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Nekem is hasonló problémám van (kb: 5 napja), azzal a kivétellel, hogy a (vezetékes) kapcsolaton keresztül nem tudnak csatlakozni a programok a netre, serverekre (Win 7 gép, WiFi ehhez nincs). Nem frissít az Avast, nem tud online hibaleírást sem behozni az OS, nem tudok programokat installálni a letöltött telepítőkből (mert mindhez online kapcsolat kell, hogy letölthessen).
Ha valaki megírná, hogy milyen beállításokkal érdemes kísérletezgetni a Win 7 beállításaiban/modem settingsben, azért hálás lennék!
Nemrég pl: kapcsolgattam valamit, valahol az ipv6-beállításnál (kivettem egy pipát), és akkor valamiért az Avast képes volt frissíteni magát (le is futtattam az összes féle víruskeresést, a rendszertöltés előttit is, de persze vírus nincs...), viszont azóta ismét halott a kapcsolat. Most (manuálisan) töltögetek le frissítéseket a Win 7-hez, hátha van olyan is, ami frissít valami webes rendszer összetevőt...
Szerintem a Voda csinált valamit, ami miatt a régi OP rendszerek nem (ahogy látom, van akinél a Win 10 sem...) működnek rendesen (nekem a csak ezért, most 1 év óta újra bekapcsolt Win XP gép is pontosan ugyanazt a hibát hozza).
Nálam a Win 10 laptopon egyébként megy a WiFi és -furcsa mód- a vezetékes is, de én nem fogom újrahúzni a Voda kedvéért a rendszert, mikor látható, hogy több gép is ugyanazt a hibát produkálja.Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Nekem közben végre megoldódott a problémám!
Leírom ide is, hogy mi volt a megoldás, hátha valaki másnak is hasznos lesz:
Először kikapcsoltam az ipv6-ot, ez önmagában nem oldotta meg, de egyetlen program, a vírusirtó már fel tudott lépni a netre.
Majd az ipv4-nél átállítottam automatikusra az IP címet és a DNS kiszolgálókat (nekem fix volt beállítva már évek óta, eddig rendesen ment), és ezzel végül megszűnt a probléma!
Köszönöm mindenkinek aki segített vagy segíteni próbált!Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz KBL001 #130988 üzenetére
Nekem is [ilyesmi] kérdésem lenne, a topicból nem sokat értek
Konkrétan: 150/10 netről váltanék 250/20-ra, és az online megrendelés nem megy tovább, amíg eszközt nem választok... van a 3.0 és a 3.1 modem, semmi konkrét gyártó vagy típus, aminek utána nézhetnék
Jelenleg Technicolor TC7200U (UPC) modemem van (routerként használom), az még elég kellene, hogy legyen ehhez a sebességhez is.
A Vodafone a hirdetéseiben és a csomag ismertetőkben azt sugallja, hogy a jelenlegi modemeik sz**ok, csupán akkor ér valamit a szolgáltatás, ha előfizetek egyenként havi 1700Ft-ért 2 jelerősítőre is... Ez nem fog megtörténni
A jelenlegi modememmel tökéletesen működik a wi-fi mindenhol, pedig fél méter vastag falú és "bútorozott" családi házban lakok, mégis minden szobában és minden emeleten megy a wi-fi.
Mi igaz ebből? Tényleg ócska modemeket akarnak ráerőltetni az előfizetőkre?Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
válasz cocka #131326 üzenetére
Már egy ideje nagyon stabilan működik, de voltak kisebb problémák régebben, ill. szolgáltató oldaláról néha leállások. Egyszer pl: nem ment a vezetékes net, talán pont az ipv6 kikapcsolása (a saját gépemen) segített. Azért váltok nagyobb sebességű csomagra, mert úgy olcsóbb lesz, nem azért, mert szükségem van rá...
[ Szerkesztve ]
Fancy quote placeholder
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Ford topik
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen