- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aucor
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert már a falra mászok az egésztől. Bekötötték ezt a csodálatos szolgáltatást 9 nappal ezelőtt. A szerelő rendszerhibára panaszkodva nem tudott internetet csiholni, az ügyfélszolgálattal diskurált egy órát, hibajegyet nyitottak, minden kutyafüle, de megnyugtatott, hogy távozása után maximum 1-2 órával már lesz is internet. Természetesen, azóta sincs semmi. Fontos infó, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán keresztül történik, a bekötés előtt 1 héttel a Telekom húzta be a kábelt, ők letesztelték a koaxot, és elmentek, a Vodafone-os szerelő már csak hozott egy modemet és bekötötte a meglévő koax kábelt a modembe. A modem egy fehér Sagemcom 3686 V2.
Az alsó 4 LED stabilan zölden világít, így mondhatni, a kapcsolat összeáll. Az ügyfélszolgálatos is "rá tud mérni" a modemre, és látja, ergó szinte kizárt, hogy kábel jellegű probléma legyen.
Számtalan hívás az ügyfélszolgálat felé (8-10), számtalan nyitott hibajegy, számtalan elhangzott "átadjuk a háttérmunkatársaknak az ügyet" után sincs érdemi előrelépés.
A bekötés után 3 órával jött egy SMS:
"Tisztelt Ügyfelünk! Internet szolgáltatását sikeresen aktiváltuk. XXXX felhasználónév és YYYY jelszó megadásával tud bejelentkezni az első csatlakozási kísérlet alkalmával. Üdvözlettel, Vodafone"Ez eddig szép és jó, de sem egy captive portalos felület, sem a Vodafone oldalán talált "modemregisztracio.vodafone.hu" oldal nem jön be a modemre csatlakozva kábelen/wifin keresztül.
Ezt megemlítettem az ügyfélszolgálatosnak, aki azt mondta, hogy próbáljam meg a 192.168.1.1 címet elérni böngészőből, de természetesen ez sem tölt be, "Connection timed out". Ötletem sincs, mi lehet ez a 192.168.1.1 cím, a modem belső címe 192.168.0.1, de az ügyfélszolgálatos erősködött, hogy márpedig ennek be kell jönnie, és nem a 0.1, hanem az 1.1 kell nekem. Természetesen nem tölt be az oldal.
Itt járunk most, egy szerelőt derogál nekik kiküldeni, minden ügyfélszolgálatos hívásnál csak "rámérnek" a modemre, látják, hogy valami nem jó, aztán átadják a háttérmunkatársaknak, ezt játsszuk el minden nap, és 9 nap után sincs szolgáltatás.
Van bárkinek bármi ötlete, hogy mit lehetne tenni azon kívül, hogy lemondom a 2 év hűségre kötött szolgáltatást és kifizetem a b****tt nagy kötbért és inkább megyek egy normális szolgáltatóhoz?
-
Aucor
senior tag
válasz kabelmania27 #130127 üzenetére
Szia!
Van osztó. Most kipróbáltam F toldóval, valamint vittem áramot az osztóhoz, hogy be tudjam kötni oda a modemet, de közvetlenül a bejövő kábelre dugva sem jó.
[kép] Picit talán jobbak az értékek, de IP címet nem kap így sem a modem.
-
Aucor
senior tag
válasz kabelmania27 #130130 üzenetére
Csak jelentkezne már fel a hálózatra. Kicsit komikus ez így 9 nap után. Hétvégén nyilván a fű sem nő, talán majd hétfőn történik valami...De lehet jobban járok, ha felmondom az egészet a búsba. Egy napon kötötték be 200 méterrel arrébb a másik lakásba, szintén ugyanezt a csomagot, ott bekötéstől kezdve azonnal van internet, illetve ott jelszót sem küldtek SMS-ben, pedig teljesen ugyanaz a kettő elvileg, ott is a Telekom hálózatán keresztül megy a szolgáltatás, a csomag meg a modem is ugyanaz, ezért sem értem a dolgot. Az ügyfélszolgálat pedig teljes mértékben segítőképtelen.
-
-
Aucor
senior tag
válasz Aucor #130141 üzenetére
Update: 10 napja nincs se internet, se tv. Szembeszomszéd áthozta a modemjét, bedugtuk, természetesen azonnal van net... Így a koax hibát teljes mértékben kizárnám. Mai mogorvább hangvételű telefonbeszélgetés hatására megígérték, hogy kiküldenek egy szerelőt augusztus 9-én... Azaz 10 nap múlva... Hát elmennek a......
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen