- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
djentleman
kezdő
sziasztok!
Segítséget keresek az alábbi hiba megoldásához:
UPC, Ubee evw3226 modem, 240/20, csak az én gépem csatlakoztatva kábelen + 2 telefon védett wifin.
Router nincs.
Asus Z-170A, 6600K, 2x4gb ram, 1050ti, ssd, win10 pro, minden driver naprakész.Hiba:
Battlefield 4: 2-3 percenként 1-2 másodperc lag, oldalt megjelennek az ikonok, hogy kapcsolat szakad.
Random jön elő a hiba, van, hogy hetekig nincs, van hogy hetekig folyamatosan. Most épp már legalább 2 hete szinte játszhatatlan. 1 éve már tapasztalom, de ilyen rossz még nem volt.
Porttovábbításokat megcsináltam, amit írnak BF4-hez.
Ha mindent kikapcsolok (Eset és egyéb háttérben futó alkalmazások), akkor is csinálja.
Helikopterezem(nék) leginkább, így különösen zavaró.Valaki találkozott ilyennel, javaslat? Köszi.
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #72566 üzenetére
Sajnos nem tudom, hol lehet megnézni?
Így néz ki játék közben:
https://www.youtube.com/watch?v=HQmPGLxLEjs
A komolyabban érezhetőket a leírásban kiemeltem.
Ennél szokott rosszabb is lenni...@ates2 köszönöm a választ, de nem értem
[ Szerkesztve ]
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #72569 üzenetére
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #72571 üzenetére
A bridge mód váltást nem találom. Hol kéne legyen?
Router volt már kötve a modemre és működött vele a net (ugyan úgy laggolt), ha minden igaz ez azt jelenti, hogy bridge módban volt a modem.
Az utcáról bejövő kábel a fényképen látható elosztóba megy.
Innen közvetlenül a modembe és 3 tvbe.
Más elosztó, erősítő, csillapító nincs bekötve. -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #72574 üzenetére
Megvan, tudom változtatni router és bridge között. Router volt beállítva.
Bridgre váltottam és indítottam közben a tesztet.
Többször próbáltam az újraindítást. Vártam 1 órát is kikapcsolt állapotban, nem segített.
Kábeleket kézi erővel szorítottam (pár éve egyszer fogóval betéptem a modembe egy kábelt) -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #72576 üzenetére
A szerver rendben van (ismerősök is használják gond nélkül)
Még folyamatos online kapcsolatot igénylő Java alkalmazásnál tapasztaltam, hogy kidob ok nélkül, majd újra tudok csatlakozni.
Máshol nem éreztem még.Ccleanert szoktam használni, de kipróbálom a többit is.
Elosztók vannak itthon, bár pont a UPC-s technikus cserélte le a 2-es 3-as elosztót.
Próbálkozom, később jelentkezem az eredménnyel.
Köszönöm szépen a segítséget! -
djentleman
kezdő
sziasztok
upc 300 mbit, connect box, vezetékes kapcsolat (próbálva router és modem módban, külön routerrel is, mindig ugyan az)
kb. 10 hibabejelentéses "távgyógyítás" és 5 különböző technikus helyszíni "javítása" után írok ide ismét
Hiba: rendszeresen visszatérő problémám, hogy multiplayer játékok játszhatatlanok, fél-1 percenként packet loss miatt laggolok.
Bemutató videó, hibákat megjelöltem (xar a minősége de a lényeg, a lag látszik):
https://www.youtube.com/watch?v=csRg2AMzl5U
https://www.youtube.com/watch?v=HQmPGLxLEjs
Látható, hogy 2018 októbere óta küzdök a problémával1. kép: 2019.11.19. videon látható jelenség pingplotterben
2. kép: 2019.11.20. modem reset után (semmit sem segített)
3. kép: 2019.11.21. hibajelentés és "távgyógyítás" után 1 napig mindig minden rendben
4.: kép: 2019.11.22. hibabejelentés utáni második naptól újra
Sajnos itt nincs digi, amire válthatnék (testvéremnél az van, nincs ilyen panasza)
Rendszert újratelepítettem már, laptopomon ugyan ez a jelenség, routerem is lecseréltem már... a házon belüli kábeleket és elosztókat is cserélt(em)ék.
Valakinek valamilyen ötlete, mi lehet a gond és esetleg a megoldás?
Másnál is van ilyen?A modemet hiába kérem, nem akarják cserélni, mutatják mindig a tableten, hogy az jó...
[ Szerkesztve ]
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81099 üzenetére
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81154 üzenetére
Modem üzemmódban használom.
Az elosztók idén már 2x lettek cserélve (technikus szerint nagyon jó minőségűek)
Volt bekötve csillapító majd kivették egy másik kiszálláskor. -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81159 üzenetére
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81161 üzenetére
Sajnos nem segít az újraindítás/reset, azonnal ugyan az a hiba...
Csak a hibabejelentés segít, utána általában estig vagy 1-2 napig jobb a helyzet.
Wi-Free ki van kapcsolva.
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81165 üzenetére
Nem változik a helyzet ha ki vannak kapcsolva a TVk.
A csatlakozókat ha lehúztam, akkor sem (sőt, talán ekkor még mintha sűrűbben jönne a hiba). -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81168 üzenetére
Ilyen jellegű probléma esetén mi a kiút?
Ügyfélszolgálat és technikus nem tud mit tenni. IT technikussal hiába kértem, nem tudok beszélni.
Egyetlen alternatíva az Invitel lenne, de nem hiszem, hogy bárki is ajánlaná (ráadásul lassabb és drágább)...
Valamilyen módon el lehet érni, hogy fejlesszék a hálózatot, vagy ez majd bekövetkezik ha ők is úgy gondolják...? -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81173 üzenetére
Megfordítottam, nem változott a helyzet.
Modem logban az alábbiak vannak, esetleg ebből valami leszűrhető?
Idő
Prioritás
Leírás
26-11-2019 18:22:41
notice
GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[89.135.76.9];CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:11
information
Authorized;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:11
notice
REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:08
notice
TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:02
warning
MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20
notice
Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 14:36:52
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:36
information
Authorized;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:35
notice
REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:32
notice
TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:26
warning
MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20
notice
Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 17:24:13
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 16:58:56
warning
TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 05:24:12
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 04:37:41
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-11-2019 17:24:11
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-11-2019 15:58:16
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-11-2019 05:24:10
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-11-2019 14:56:59
warning
TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81183 üzenetére
Igen, router nélkül is ilyen, illetve a router testvéremnél hibátlan: digi 1000mbit
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81187 üzenetére
Sikerült megtalálni a hibát, nem a connect box okozza (ez jó hír lehet másoknak, akik az én írásaim miatt féltek tőle).
A mai napon végre egy fiatal, agilis, őszinte technikus jött, aki végignézett mindent, kicserélt minden neki nem tetsző csatlakozót és tesztelte a jelszinteket.
Mutatta, hogy a településen lévő főelosztó (nob?! nem teljesen értettem) okozza nálam a packet loss-t, amit ő lát valóban (ügyfélszolgálaton nem láttak hibát most sem és csak úgy küldtek technikust, hogy ki kell fizessem).
Elmondása szerint valószínűleg mástól érkező jel rombolja a teljes településrészen (mutatott pár patkány rágta, forrasztott, stb abszurd kókány bekötést) ezért erre tett egy bejelentést a központjukba.
Ha lesz idejük elkezdik átvizsgálni az utcai elosztókat, hogy kiszűrjék, honnan jöhet a hibás jel majd a főelosztót is ellenőrzik.
Várni kell, de amint tudják, elhárítják a hibát.
1 év, 6 különböző technikus és számtalan hibabejelentés után végre ki lett mondva, hogy nem én vagyok a h*lye, nem nálam van technikai hiba...
Nagy segítség volt, hogy végigvezettél a hibalehetőségeken és ki tudtam zárni végül mindent, köszönöm szépen Neked és másoknak is a segítséget!!!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- Tudományos Pandémia Klub
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Hegesztés topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs