Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz kyle23 #114 üzenetére

    Az ICE-k is tömve vannak már elektronikával, itt csak a hajtáslánccal érdemes számolni egy összehasonlításnál. Tehát eleve nem jól számolsz. 10-12 éves EV-kből egyre több van, többségében élnek és virulnak. Pont ugyanúgy számít itt is a tulajdonos(ok) használati módja és karbantartási hajlandósága, mint az ICE-k esetében, annyi eltéréssel, hogy az akku élettartamára nem elsősorban a futott km van hatással, hanem a töltési ciklusok száma. Egyelőre nem látni, hogy a 10éves EV-k tömegesen mennének bontóba, sőt!. Még az 1-es Leaf-ek is közlekednek vígan, pedig azok akkuja a temperálás hiánya miatt ismert módon jobban degradálódik, mint a többi típusnál.

    A fejlett világban többségében nem 20 éves autókkal járnak, ne a magyar rögvalóságból indulj ki, mert a gyártók sem erre alapoznak, nem ezzel terveznek. Hanem azokra a piacokra ahol az új autó eladásaik pörögnek. Ettől függetlenül sem látom, miért ne mehetnének az EV-k is 20évet? Gyakorlatilag az akku az egyetlen, ami GTK-ra tud tenni egy ilyen autót -az sem feltétlenül-, de mint látjuk, a kezdeti tech is simán visz 12 évet, és jönnek az új akkuk, tartósabb életciklussal.

    EQS kapcsán pedig sajnos a modern autó hater vályi istván hatását látom rajtad, különben nem mondtál volna ekkora butaságot. Ha valós képet szeretnél kapni, javaslom, menj el és próbáld ki, vagy minimum nézz meg olyan külföldi videókat, ahol hozzáértők tesztelik az autókat, mert vályi nem az. Vályi nem érti a modern autókat, nem véletlenül nem beszél soha semmit a beépített rendszerekről, mert nem tudja használni, sokszor a létezésükről sem tud. Leragadt az autók hangjánál, a V8-nál, meg a benzinszagnál. Persze mindenki úgy hagyja magát félrevezetni ahogy akarja.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák