- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz Mr.Csizmás #12297 üzenetére
Én még a féláras akcióban vettem egyet, elég vadállat gép... Én azzal (meg részben a német P-47-el) csinálom most az eventes kihívásokat, kb. 4-5 óra játékkal megvan a toy általában.
Viszont a 30milisre nincs AP lőszer, így még medium tankot sem tudja kilőni (Air RB) - illetve se rakéta se bomba.
A szövetséges csapatokkal meg tele a tököm 5.0 körül, kb így néz ki:
4xAD-4(/2)
3xB-17
2xWywern
3-5xFighterA meccs meg kb úgy hogy az AD-k előrerohannak kilőnek 1-2 célpontot és meghalnak, a B-17ek leszednek 1-2 bázist és meghalnak (kozben mindkét csapat folyamatosan nyomja a "need cover" szöveget), a Wywernek még talán csinálnak is valamit de főleg menekülnek, a vadászok meg ott maradnak 3-4szeres túlerő ellen...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
csongi
veterán
válasz Laszmen #12295 üzenetére
Érdekes, nekem a Tank real repülés nehezebb.
De sokkal jobban élvezem. Most még kis Br-be vagyok, de eredményes viszonylag.
A repülős real-ba meg változó. A valóságnak kb megfelelően a Német repülők fejlettebbek a Spitiknél.
Azokat máshogyan kell kezelni. A fegyverzet is jobb. Valamikor 1943 környékén vette fel a versenyt a németekkel, de a legnagyobb gyengesége a pilóták voltak, ezért lett mégis a RAF a nyerő.
Egy olyan pilótát aki csak azt repüli, nagyon nehéz leszedni.
Ha sikerül kis sebességű fordulókba csalni, akkor a spiti elintézi, még a gyengébb fegyverzettel is.
Viszont igazán az MKV 20mm-ek ütősek. De ez ritka. VC-be van majd jó nagy szünet, és 5,7-től megint feltűnnek.
Az MK2-3 gépágyúknak a gyengesége ott érezhető leginkább, hogy fordulókban jóval nagyobb előre tartás kell, mint a német fegyvereknél. Nem olvastam utána, de feltételezem kisebb torkolati energiával bírnak.
Lehet ezt is sikerült a Gazsinak beletenni a motorba.
Sajnos nemzetek közötti ugrálás miatt ez a távolság változik, és nehéz megérezni a pontos célzási pontokat.
Viszont van rálátás a többi gépre. -
Alg
veterán
válasz Mr.Csizmás #12303 üzenetére
Karácsonykor
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Laszmen
aktív tag
válasz csongi #12302 üzenetére
Nekem könnyebb, igaz hogy nincs egy jó jetem sem(may yak-15,de az egy foss, FOSS) de azért La-9, Yak9, Japóknál Ki-43/Ki-84 azért ezekkel van mikor tank reálban 3-5 gépet is leszedek, még Venom,Horten is befogható, mostanában azért ritkábbak a légi győzelmeim, de ez annak tudható be hogy csak 7.0-8.0-ban játszom, és sok a jet, amikel nem nagyon bírok már...
Hát azért a fókák se kutyák, sajnos fordulás közben ha lősz azért szépen visszarántja a gépet, a spitiknél nem vettem észre
-
Laszmen
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #12303 üzenetére
Asszem Áprilisban lesz majd akció, azt hogy feláras akció lesz e azt nem tudom, de lehetséges hogy Golden akció az lesz, és akkor kb ugyan ott vagy... Én is most "vásároltam" be, kb 5ezer aranyat költöttem el, amiket fél év alatt wagerek-ből,meg tournamentek-ből szereztem, úgy hogy gyakorlatilag ingyen volt...
-
Laszmen
aktív tag
válasz csongi #12308 üzenetére
Hát én még repülővel 3ezer méternél magasabban még nem voltam, én alattomosan kb 20 méter magasan,igen 20 méter, a fák lombjai felett pár méterrel repülök, és akit meglátok levadászok, sunyi módszer, de hatásos Persze ez tank reál, ahol nincs indikátor, mert air reálban ez nem működik sajnos...
Japóknál megvan az Fw 190, nem rossz gép, de néha olyan mint ha egy nagy szikladarabbal repülnék, van mikor annyira tehetetlen helyzetbe kerülök, hogy fél percig nem én irányítom a gépet,hanem a gravitáció, sajnos nagyon gyatrán fordul..,. Németeknél viszont az A-8-as nem olyan rossz, bár sokat nem mentem vele,de eddig nem tűnik rossznak, a Do335 meg nagy csalódás, sajnos a 30mm nagyon torzítja a gépet...
-
laskr99
addikt
Van aki simulatorban tolja? Teszt repülésben mindent beállítottam magamnak de! Néha ha picit erősebben kanyarodok dugóhúzó lesz a vége, onnan mivel tudnék szabadulni? Szépen gyorsan lezuhan a gép.
-
Alg
veterán
válasz laskr99 #12311 üzenetére
Gondolom flat spinre gondolsz (vízszintesen pörög a gép, ezért nincs emelőerő a szárnyakon és nem nagyon reagál semmire), ebben az esetben:
Reduce power, If you use the ailerons to pick up the lower wing, it makes it worse. Apply opposite rudder to the spin direction, as right spin, left rudder; left spin, right rudder. As the spin slows down, push the stick a little to put the plane in a dive, from which we hope it should recover. It is just called then: soiled pants!
The ailerons won't help because one wing lost lift.
The recovery also depends of the type of plane and accordingly the altitude. Some planes might recover faster than others, then pilot's expertise.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
laskr99
addikt
Mindjárt küldök vidit, előhozom. Ellentétes kormányt próbáltam meg a gáz levételt(F4 phantom dokuból rémlett) de lelassúl meg magától lenyomja az orrot és szépen földbe fúrom Videó,még dolgozza fel
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz laskr99 #12313 üzenetére
Ha lelassul és a föld felé fordul az jó, onnan már ki lehet hozni ha van elég magasság hozzá. Ha nincs és túl közel a föld, akkor így jártál sajnos - el kell kerülni a stall-t (nem tudom a magyar megfelelőjét, átfordulás talán?)
Szerk: valószínű akkor 1 km magasság kevés hozzá
Videót otthonról tudom majd megnézni
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Urna
tag
válasz laskr99 #12313 üzenetére
Hű 1200 m -ről szépen lecsorgott
De én is az ellenkező irányú oldalkormány + orr lefelé nyomásával próbálkoznék, esetleg kis lassítással. Onnan meg felemelni a gépet. De nem hiszem hogy ez kifér 1 km alatt, elsőre. Talán ha tesztrepülésben 3-4 km -ből indítod a figurát..S10 + Galaxy Watch 3
-
SP4C3
veterán
válasz laskr99 #12313 üzenetére
Butaságot csináltál a videón, simán ebből még ki lehetett volna húzni!
Itt NE FELFELÉ PRÓBÁLD HÚZNI, hanem lefelé told az orrát, had nyerjen energiát a gép és sebességet...
"Reduce power" - Nettó hülyeség, ellenkezőleg, ilyenkor full throttle kell, hogy kigyere a stall-ból azaz 100%, 110% vagy WEP, ami van csumagáz neki...
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
SP4C3
veterán
válasz laskr99 #12318 üzenetére
Kipróbáltam lazán beleférsz az 1km-be, ha gyorsan reagálsz, és teszed amit kell, akkor még kevesebb is elég...
Gáz: MAX
Q and E: Forgásiránynak ellentétesen!
Orr lefelé!!!és kijössz...
Most megint megpróbáltam Spitfire Mk LA 2.7 amit tudok próbálni, mert ott több repcsi nincs
Vadul pörög, de lazán kijöttem belőle 1km magasságból úgy 300m még maradt...
[ Szerkesztve ]
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
Mr.Csizmás
félisten
-
SP4C3
veterán
válasz Mr.Csizmás #12320 üzenetére
IL-10 esetleg, nem? Mert az a 1946-os modell, IL-2-ből nem látok 46'-ost...
(#12322) Alg - Jaaa, okés, de emberünk WT-ben akar megtanulni kijönni a stallból...
[ Szerkesztve ]
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
laskr99
addikt
válasz Mr.Csizmás #12320 üzenetére
Azzal játszottam ,de sose sikerült stall-t csinálni. Csak az a gond,hogy ott szükséges a botkormány ami itt még nincs. Haverral ott toltam ketten egymás ellen.(sikerült is az ME-262 motorját néha eldurrantani az erős gázadással.
-
laskr99
addikt
válasz Mr.Csizmás #12324 üzenetére
Na kis gyakorlással ide jutottam [link]
-
pc360
addikt
válasz Malibutomi #12331 üzenetére
Árkád...
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Malibutomi #12333 üzenetére
Pont ezért. RB-ben csak 1-2x töltesz, cserébe több pontokat kapsz, főleg fejlesztésit. Akkor meg pláne, ha fightert is lenyilazol a seggedről - a későbbi bombázókkal erre megnő az esélyed. Csak érdemes életben maradni, ha tartósan farmolnál.
RB-ben szerintem jobban lehet haladni, és nekem pl. sikerül 4 nemzettel bombázni is, egészen tier 4-ig úgy, hogy közben meg tudok néha venni 1-1 új gépet, ráadásul expertre pilótázva, aranysas vásárlása nélkül. Nem mondom, hogy nem jönne jól egy prémium, de ha kikapcsolja az ember az auto repairt, és bennhagyja legalább éjszakára gyógyulni őket (minden nemzettel), akkor azért szinten lehet tartani a terepet.
A lion-nak nem kedvez a monoplane-ezés. Érdemes inkább sok különböző gépet játszani, még ha fájdalmasan szét is oszlik a népek közt a fejlesztési pont, de hosszabb távon megéri. Abba úgy simán belefér a bomberkedés, és kevésbé zavar, ha épp veszítesz rajta. Tudom ajánlani az RB-t. Én sokáig kitartottam az arcade mellett (10k meccs), de ha kicsit beleszoksz az RB-be, utána már az tűnik árkádosnak, és az is.
Az AB fájdalmasan bugyuta utána már. Az egy igazságtalan bemelegítés agyfasszal. Várhatod, hogy mikor véd meg egy fighter árkádban.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
csongi
veterán
Egy picit sikerult jatszanom Sqad csatat.
Egy ujabb lepcsofoka a repulesnek. Meg nehezebb mint az RB. A gepek egy lepessel kozelebb vannak a szimulatorhoz. Itt nem kell tankozni, csak lenni kell egynek valamelyik legenysegnel.
Magasabb BR elteres is lehetseges, akar tartalekossal is lehet menni a 5.7 br ellen.
Sokkal elvezetetesebb. Nincs kijeloles, nincs tavolsag meres. A latotavolsagok emiatt mar 1000meteren szinte megszunnek. Itt mar biztos van ertelme a latotavolsag fejlesztesnek. A csapat tarsak jelolese is itt megszunik. Az egesz a kommunikacion alapul. Ki uldoz kit, es merre?
Nem tudod milyen elosztasban jon az enemi. Volt, hogy 2vs4. De van, hogy nincs enemi repulo, csak akkor a legvedelemmel kell kuzedni, es egy ugyes jatekos leszed mint a legyet. .Vegyes nemzetekkel lehet jonni.
A csatater kicsi mint arcadba, tul sokat taktikazni nem kell, viszont egyuttmukodni annal tobbet.
Energia harcot vivni teljesen mas. Nem fog 4km-rol radzuhanni, mert nem lat.
Nem lesz 850km/h zuhanas. A P47 itt a raketakkal jol alkalmazhato. De konnyebb leszedni is.
Nem fog Fenysebesseggel zuhanni, mert se a celt nem latja, illetve eselye nem sok lesz a felemelesre.
Mas, ez kozelebb all szerintem a valosaghoz.
Hatranya.
'
Csak szazadok jatszhatjak. A sorsolas lassu. Minden kor veget meg kell varni, mert csak egyutt lehet menni ujabb csatakba.Volt olyan enemi, mi 60mp alatt szedte szet a csapatot. Iszonyatosan egyutt dolgoztak, fel sem fogtuk, mar vegunk volt. Itt mar elvezheto a Spiti br 5.7-be. fordul, a palya es egyeb korulmenyek miatt mar sebessegben felveszi a versenyt. A tuzero elegendo.
-
Mr.Csizmás
félisten
vki tolja itt nehézvadásszal? Ju-88C-6, Mosquito, stb?
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
csongi
veterán
Azt tudom
De itt nem kell. Csupan egy legenysegnel legyen berakva. De hasznalni sem tudod.
Pont ugy kell mint real-ba. kivalsztod a hasznalni kivant jarmuvet, es masikat mar nem lehet.
A kivalsztott gepet ha lelovik, akkor annyi volt.
Azt nem tudom, hogy a tartalek jarmuvek ebben a modban felhasznalhatoak vagy sem. -
Francia91
veterán
válasz Mr.Csizmás #12336 üzenetére
Me 410 B-6/R3 & F7F TigerCat
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
laskr99
addikt
válasz Mr.Csizmás #12336 üzenetére
Már csak az 57-es mosquito van meg a többi mind sima vadász már
-
pc360
addikt
Hogyan spórolj ezüstöt az automata javítás kikapcsolásával?
Gondoltam, leírom ismét, csak kicsit összeszedettebben, mert sokan nincsenek vele képben. Minden csata után, ahol sérülnek a masinák, azok a játék alapbeállítása szerint automatikusan javulnak, de ez ezüst oroszlánba kerül. Ezért a legjobb spórolási lehetőség az automatikus javítás kikapcsolása. Ez az állítóka a tálcán található.
Ha egy jármű sérül, el tudod dönteni, hogy használni akarod-e megint, és ekkor manuálisan megjavítod (jobb klikk a gépre, és Javítás), vagy amíg a szerelők dolgoznak rajta, mással mész. A szerelési idő gépenként eltérő, de általában a ranggal együtt nő. Kisebb rangban még csak percekről beszélünk, míg a 4-es rang és fölötte már napok telhetnek el a teljes javításig (ezeket az időket meg tudod nézni a jármű automatikusan felbukkanó info-táblázatában).
A javítási sebességet az adott legénység Repair Speed tulajdonsága nagy mértékben növelheti. Ez a bónusz viszont csak akkor érvényes, ha a Repair Rank legalább akkora, mint a javítandó jármű rangja. A legénység különleges képzése szintén hozzájárul a kisebb javítási időkhöz.
• Fontos, hogy nemzetenként csak az aktív csapatnál érvényesek a javítási idők. Tehát amikor átváltod a nemzetet egy másikra, vagy kilépsz a játékból, arra kell figyelni, hogy az a csapatod legyen kiválasztva, amelyiknél javítanád a járműveket.
• Hosszútávon ezért hasznos, ha változatosan több gépet, és nemzetet használsz, és a csapathelyekből is a lehető legtöbbet kiváltod. Ha aranysas igénybevétele nélkül számoljuk a dolgokat, akkor az nemzetenként 5 tankot/repülőt jelent, ami jelenleg összesen 35 jármű egyidejű javítását jelentheti. Ezzel több tízezer, majd százezer silver lion megspórolható.
• A legalapvetőbb spórolási elv, még ha csak kevés géppel is mész, hogy legalább napközbenre/éjszakára hagyd azokat maguktól javulni. Legközelebbre, amikor mennél vele, az adott javítási költséget, vagy legalább annak egy részét megspórolod, ami szintén tetemes összeggé adódik össze, és csak pár plusz klikkbe kerül.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-Ronnie-
csendes tag
sziasztok.Most kezdtem csak a RB-t de vmi iszonyat nehezen mozog a gép. Eddig arcade-ban toltam ott teljesen normálisan fordult, itt viszont mintha egy döglött lovat próbálnék arrébb taszigálni. Vmi beállítás kérdése v keressem elő a padlásról a joystickot (vagy én vok béna)? Próbáltam lassan, gyorsan, flapsal, flaps nélkül, némettel, angollal... Mindenhogy.
-
pc360
addikt
válasz -Ronnie- #12343 üzenetére
Üdv! Pár tíz játék után rá fogsz érezni. Ami az árkádban folyik a manőverek terén, az egy teljesen elmebeteg telós játék a reál után. Jó esély van rá, hogy te is hamar meggyűlölöd, és nem térsz vissza rá. Ahhoz nem érdemes a reált hasonlítani, az csak egy bugyuta intró. Reálban nyilván nem fordulnak úgy a gépek, habár ez nem ilyen egyértelmű, ugyanis a megfelelő darabok, a megfelelő energia birtokában képesek rá. Nekem 10 ezer árkád meccs után jött el ez, hogy elkezdtem reálozni, és azóta sem volt eszemben visszatérni 2-3 csatát kivéve, amiket úgy hagytam ott, hogy "soha többet ezt a nevetséges játékmódot". Cserébe nem is libegnek jobbra-balra a gépek full cheat-esen (kivéve 1-1 ritka esetet).
Nagyon számít, hogy a gép mennyire fejlett, és tudatosítani kell a kicsit valósabb (de még mindig árkád) fizikát magadban. Muszáj energiát gyűjteni, és azt jól hasznosítani. Vannak nagyon is gyors fordulásra képes gépek, ahol a pilótád is fejlesztened kell rendesen, hogy ne ájuljon be a fordulóba. Az expert képzés szinte kötelező, különben állandóan ki fogják lőni a pilótád (a vitality hiányában), vagy a sötét képernyőt bámulod a "Lost control" felirat mellett.
A reálban sokkal jobban számít 1-1 gép leszedése, amit a játék pontszámokban is sokszorta bőkezűbben honorál. Emiatt rá lehet érezni az ízére, és a reál módban ki tudod ismerni a gépek különböző tulajdonságait (ami árkádban nemigen van meg). Kezdő gépekkel próbálj oldalra emelkedni, és/vagy földi célpontozni. Ha már fejlett az adott masina, akkor is a géphez illő taktikát válaszd! Van, amelyik remekül megtartja az energiáját (pl. Bf-109-esek), és van, amelyik fordulóharcban jeleskedik (pl. Spitfire-ök). Ha van hozzájuk wiki leírás, azt mindig olvasd el, hasznos! Érdemes a gépek tulajdonságainál a legnagyobb sebességhez tartozó magasságot is figyelembe venni. Amelyik 3-4 ezer méteren adja le a maximum sebességet, az jó eséllyel döglött hal lesz 1-2 km-rel feljebb. A nagyobb br-ekben az élet 5 ezer fölött kezdődik.
A javítás sokkal többe kerül a reálban, de pont az előző hozzászólásomban szedtem össze, hogy miként lehet még így is gyarapítani az ezüstöt. Ne mondj le róla, segíteni fog az árkádos múlt! A célzásra egyszerűen rá kell érezni, de mondjuk az a célzóka árkádban is csak egy bizonyos távolságban volt pontos. 400 m fölött már ott is előrébb kellett célozni. Itt a vizuális segítséged a fényjelzős lőszerek, és a becsapódás szikrái lesznek. Ha már jó vagy benne, akkor válthatsz a fényjelző nélküli lőszerekre (azok árkádban is többnyire a legerősebbnek a választható típusok közül, kivéve, ha a szövetséges M20-asról van szó, mert az kb. mindent überel). Kevésbé frusztráló leszedni valakit, mint árkádban (kivéve az amcsi bombereket), itt valóban van hatása a fegyvereknek. Btw: a kisebb rangú gépeknél 5-600 m-es fókusztávolság lesz nagyjából a nyerő, fölötte a 800 m játszik.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, mint benyomások. Ettől függetlenül nem vagyok ősreálos, nem tudok speckó manővereket, csak a wiki leírásokból, és a saját intuícióimból táplálkozom. A matchmaking-gel nem vagyok megbékélve, nem az igazi a játék rendszere, a prémium gépek pedig megbaszódhatnak! Ugyanolyan igazságtalan, mint az árkád (3 bomber ellen, a megfelelő interceptor-ok nélkül pl. nem sok mindent lehet tenni), ezért a legjobb móka talán az, ha együtt repkedsz pár ismerőssel (habár akkor jellemzően magasabb BR-t pakol ellenetek). Nem tudom a játékot emiatt isteníteni, de a reál mód nélkül már rég abbahagytam volna... Ha gondolod, nézz fel a topik Discord csatornájára: zKgGFs6 (infó), ott többünket megtalálsz.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz -Ronnie- #12343 üzenetére
Ja, irányítás. Az egér tökéletes, nem lennél jobb joy-al. Itt, ha kell, ugyanúgy át tudod rántani a "kurzort" a gép túloldalára, hogy kihozza magából a maximumot. Egy dolgot érdemes átállítani azonban az opciókban, ami sokat fog segíteni. Ettől nem lesz olyan ruganyos a kép, hamarabb leköveti a kamera a repülő mozdulatait:
Controls > Camera Control > Sense of Flight > 95%
Irányítás > Kameravezérlés > Repülésérzet > 95%Ha már hasznos opciók. A név kijelzése fölösleges (
[Markers] nick
), elég az ellenséges gépek típusát látnod, így közelharcban nem fog bezavarni a több sornyi szöveg (úgy kvázi használhatatlan a játék).Mindig vidd a lehető legkevesebb üzemanyagot, ami neked elegendő! 20 percnél általában nemigen kell több, de a 10 pl. sokszor kevés. Egy szó mint száz, ne zavarjon a fordulás hiánya, inkább a sebességgel és a magassággal törődj! Persze az sem árt, ha nem sütöd meg a motorod mindeközben. Ha ezek megvannak, akkor a szükséges fordulókat is kivitelezni tudod.
Ha már van legalább pár 4.0-ás géped, akkor többünkkel együtt tudsz repülni. Azért 4.0, mert alatta a legtöbb gép szenvedés, azokkal már nem szívesen játszunk.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
pc360
addikt
válasz Francia91 #12346 üzenetére
Na jah, ezt nem erőltettem, mert még nekem se volt kedvem MEC-egni. Szórakoztató az? Nem hiszem. Simán marhaság, ennyit nem ér az egész játék. Így is, ha tehetem, alt+tabolok, amíg emelkedek, hogy ne unjam halálra a kezdeti perceket. Nekem attól nem válik szórakoztatóbbá, hogy tamagocsizok a motorral.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Francia91
veterán
Vannak gépek, amik WEP-pel emelkednek a legjobban. Viszont felforr hamar a motorjuk. Na most ha tudod, hogy mit és hova kell állítgatni (légcsavarszög, hűtőnyílás, keverék), akkor megtarthatod a fasza emelkedésedet úgy, hogy közben nem melegszik túl a motor. Aztán más magasságokban (6 ezer m felett pl) megint más keverék az optimális a motornak, mert ott már csökken a teljesítmény. Nem kell tamagocsozni, ha tudod, hogy mikor mit és hova állíts
Ellenben nem marhaság, ha tudod rendesen kezelni, jól érezhető haszna van[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
pc360
addikt
válasz Francia91 #12348 üzenetére
Ismerem, és értem, hogy van haszna, de én a játékélményhez hozzáadott értékét kérdőjeleztem meg. Szórakozzon ezzel a fene. A motort ne én szereljem meg a hangárban? Azzal egy Airplane Mechanic Simulator mód is bekerülhetne a tamagocsi mellé.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest