Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    Na kis frame generation gyorsteszt (FSR3 mod), most, hogy már be lehet kapcsolni a FG-t nvidia kártyákon. Ez csúcs, igaz függ, hogy hogy van az UI és feliratkezelés felépítve, mert azt szétcseszheti, amikor egyben kezelik, szóval kell fejlesztők részéről a támogatás, de amúgy állat nagyon. 3060 12GB, szóval nem egy mai darab és középosztály alsó része kártya:

    Plague Tale Requiem 1440p Ultra, RayTracing On: natív 25 fps környéke átlag / DLSS Quality mellett 40 átlag / FG-vel pedig olyan 60 átlag

    Gotham Knights 1440p Ultra, Ray Tracing On: natív 60-65 fps környéke a városban ugrálava / DLSS Quality átlag 70-75, FG 135 átlag (110-150 között)

    Starfield: 1440p Ultra:natív 45 fps környéke (pont van egy nagy füstforrás, ott be tud zuhanni 25-re is ha ugrándozunk benne) / DLSS Quality mellett 60 átlag (füstös rész 42-ig esett vissza / FG-vel átlag 95-100 fps (füstös rész 70-ig visszesik).

    Egyedül a motion blurt kapcsoltam le, minden más maxon, ami remek, mert még ehhez képest is ki lehet sajtolni belőle 10-15 fps-t, ha úgy tartja kedvünk egy elfogadható látvány mellett, nem még, ha 1080p mellett intézzük. Jó dolog lesz ez, ha elkezdik használni. Késleltetés nem vészes, épp egy hangyányit érezhető, de ha csak úgy odaültetnek meg nem mondom összehasonlítás nélkül, nem is zavart volna.

    Single játékokhoz,ha 30 frame környékét összekaparnak (ahol épp járunk sokszor), akkor még pár évig kihúzhatja alig rosszabb minőségeken a konzol és elérhetik a performance 60-at egész korrekt látvány mellett. Csak az a baj, hogy már az FSR használva van most is, de van benne lehetőség. Én az ilyen Gotham-es locked 30, nem lehet, kamu dumák miatt pc-zek egyre többet, amikor FG nélkül is megy High-on 90-nel pl, RT nélkül, ami annyira nem is lényeg, élményben meg rengeteget dob a magas frameszám.

    .

Új hozzászólás Aktív témák