Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • kelzsoca

    félisten

    válasz Ronam #5100 üzenetére

    Már leírták többször is, hogy szoftveres a hiba és nem a kijelzővel van probléma.

    https://vertigostore.eu

  • nash2

    tag

    válasz Ronam #5100 üzenetére

    Sziasztok,

    azt hiszem egyenlőre feladom a gariztatást. :W A gradiens hibás telefonom helyett a boltban alaposan letesztelt, tökéletesnek látszó vadonatúj csere Blade is hibás volt, nagyon minimális gradiens hiba, amit csak a lagom.nl tesztje mutatott, háttérképeken, home-on nem látszott. Ráadásul ez a telefon addig bírta amíg hazavittem a T-pontból, mert akkor meg térereje nem volt már, állandóan leszakadt a hálózatról. Másnap vissza T-pont, újra csere, ezúttal rosszabb gradiens hibás vibrálós telefon, de ennek legalább van térereje. Szóval két hét, két csere és rengeteg rohangálás után ott tartok, hogy van egy vadonatúj, kicsit jobb kijelzőjű telefonom, mert ez legalább nem kékes, nincs csík a power widgeten és nem vibrál annyira mint a régi, de a jótól azért messze van ez is.

    Szerintem per pill. nincs hibátlan kijelzőjű Blade, legalábbis a szervizesek ezt az álláspontot erőltetik. Amiket én láttam, azok mind hibásak voltak, és előttem bontották fel mindet.
    Találgatnak hogy mi okozza a problémát, emlegették hogy a GSM modul bezavar a kijelzőbe :Y (Persze a kijelzőhibák flight mode-ban is megvannak, na erre már nem tudtak mit mondani ) meg hogy szoftveres hiba, de olyan kijelentés is elhangzott, hogy közlemény fog születni arról, hogy a gradiens hiba illetve a villódzó kék pixelek nem lesznek garanciális hibák, csak a pixelhiba ! Javított 2.1-re és Froyo-ra rákérdeztem, sehol semmi egyenlőre.

    Viszont hogy írjak jót is, mivel Magyarországon nincs szervize, ezért bármi behal rajta, nem javítják, hanem cserélik 2 éven belül bármikor. Azért ez érdekes lesz így, olyan eldobható kategória feelingem van......

    Nash

Aktív témák