Hot Wheels: Race Off bemutató (Android, iOS)

A szabályok egyszerűek: nyomd neki, ahogy tudod, de ne fogyj ki a benzinből és lehetőleg ne is borulj fel, mert azonnal robbansz!

A Hot Wheels néhány éve volt a legmerészebb

Emlékszik valaki a Hot Wheels Apptivity névre hallgató tabletes játékra? Valódi játékautót a kijelzőn tologatva haladni előre a pályákon remek ötlet volt, és az irányítás minősége sem sikerült rosszul, bár bizonyára sikerült néhány érintőüveget összekarcolni így. Mivel a kapacitív panelhez egyedi kerekekkel szerelt, egy normál Hot Wheels autóhoz képest jóval magasabb árfekvésű járgányt kellett venni ahhoz, hogy játszani lehessen vele, az Apptivity végül nem lett sikeres, idővel lekerült az App Store kínálatából is. Most azonban, néhány év kihagyás után megérkezett a Race Off, ami jóval kevésbé különc, így lehet, hogy hosszabb időt fog eltölteni a virtuális boltok polcain, ugyanakkor nem is annyira érdekes, hogy nagy port kavarjon fel, leszámítva persze a márkanevét.

Trükkös pályaelemek teszik érdekessé az időversenyt
Trükkös pályaelemek teszik érdekessé az időversenyt [+]

A Mattel kiadásában rengeteg mobilos tartalom érhető el, olyan brandek kötődnek hozzájuk, mint a Thomas, a gőzmozdony, a Bob, a mester, az Uno™, a Barbie és a Hot Wheels. A Race Off fejlesztését a londoni Hutch Games végezte, de sajnos kiadni elég félkészen sikerült, aki a kezdetektől fogva játszik, az sajnos megtapasztalhatta, hogy milyen, amikor egy frissítéstől elúszik egy korábbi mentés, és lehet elölről kezdeni a pontgyűjtést. Mindazonáltal a többség értékelése pozitív, és a sok ponton javítgatott játékon érezni is a minőségi munkát, összességében mégis egy kicsit rendezetlen, profitvadász hangulatot ölt fel.

Ismerőseinkkel is összehasonlíthatjuk az eredményeinket, egy idő után pedig egymás ellen is versenyezhetünk
Ismerőseinkkel is összehasonlíthatjuk az eredményeinket, egy idő után pedig egymás ellen is versenyezhetünk [+]

Hiszen miért kell nekem maximális szintre fejlesztenem mind a 20 autót ahhoz, hogy megvehessem a következőt? Miért nem vihetek át bizonyos megszerzett fejlesztőpontokat egy másik kocsira? Miért kell három versenyenként hosszú, átugorhatatlan reklámfilmeket nézni? Természetesen az összes kérdés költői, és nyilván nem ez az egyetlen program, ami így szed össze komoly bevételt, viszont ilyen háttérrel az emberben már-már felmerül, hogy vajon tényleg véletlenül tűntek el azok a mentések néhány héttel ezelőtt? Miközben a fejlesztőkhöz olyan remek alkotások kötődnek, mint a Smash Cops-széria, az MMX Racing és az MMX Hill Climb. Lehetőleg erre a rosszhiszemű kérdésre sem várunk választ.

Üzemanyaggal is lehet problémánk
Üzemanyaggal is lehet problémánk [+]

Pedig a játék egyébként egyáltalán nem rossz: a grafikája és a kidolgozottsága nem a legjobb, de a célnak tökéletesen megfelel, az irányítás trükkös, de megszokható. A zenék és a hangeffektek is rendben vannak, és izgalomból sem lesz hiány a kocsik hátuljára erősített bomba, a rendszeresen kifogyó benzin és az óriási ugratók hármasának köszönhetően, ezen kívül pedig maguktól leomló pályaelemek és egyéb váratlan meglepetések is várnak a lelkes próbálkozókra.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Forza Horizon 3 Hot Wheels bemutató

    Minden korábbinál extrémebb irányba löki a Microsoft játékát a hozzá érkezett utolsó kiegészítő, a felszín alatt mégsem történt lényeges változás.

Előzmények

  • Wheels of Aurelia teszt (Xbox One)

    Autókázás Olaszország napsütötte tájain, valahol a játék és a művészet határán, ahol még azt is nehéz eldönteni, milyen alkotással van dolgunk.

  • WRC 6 teszt (Xbox One)

    A Kylotonn Games másodszor bizonyíthatta volna, hogy képes élvonalbeli ralijátékot készíteni, miután idén is visszatért a hivatalos WRC sorozat. A mutatvány sajnos nem sikerült.

  • Table Top Racing World Tour teszt (PC, PS4)

    Nincs is jobb annál, mint mikor az utolsó körben a haverunk hátsójába eresztünk egy rakétát és ezzel elsőként repesztünk át a célvonalon. Öveket becsatolni!