Samsung Cares – ügyfélszolgálat a mobilon

A telefonokkal és más Samsung termékekkel kapcsolatos problémák egyszerű és kényelmes megoldásához külön ügyfélszolgálati alkalmazással rukkolt elő a Samsung, mely tetszőleges Android 2.1 vagy újabb operációs rendszerrel rendelkező készülékre letölthető. A szoftver egyértelmű célja a dél-koreai cég terméktámogatásának fokozása, hiszen a szoftverbe integrált videóalapú útmutatók, tippek, gyakori kérdések és problémamegoldási kalauzok sok esetben önmagában elegendőek lehetnek a nehézségek leküzdésére, ám emellett problémák bejelentésére és az ügyintézési folyamat nyomkövetésére is lehetőséget teremt. A Samsung jól tudja, hogy a vásárlókat nem elég megszerezni, hanem meg is kell tudnia tartani őket, mely csak akkor lehetséges, ha a szép és okos készülékek mellé kiemelkedő ügyfélszolgálat is társul.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés