- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Netfone
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
apszi
őstag
válasz Zsmester89 #16023 üzenetére
"de ez a garanciális ügyintézés érdekes, mert neked kell visszaszállítanod saját költségen, ha van valami."
Ha ez a TV meghibásodása esetén van, akkor ez ügyben azért én elvitatkoznék az adott webshoppal (nem tudom konkrétan melyik ez, de már láttam ilyet én is), ugyanis, ha a fogyasztóvédelmi törvények nem módosultak és az ismereteim-e téren nem hiányosak, akkor bizony a webshopnak kutya kötelessége a saját terhére (szállítási költség oda-vissza) kicserélni a meghibásodott árút 14 napon belül. Ezen túl, pedig 10 kilónál nehezebb, vagy tömegközlekedési eszközön nem szállítható műszaki eszközt ha el kell szállítani javításra, azt a szervíz végzi. Vagy pedig valami susmák van a rendszerben megint.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs