Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kBagyula

    senior tag

    válasz Nyúltáp #134 üzenetére

    Szia!

    A max 12000 face csak a mozgó cumókra vonatkozik, értelemszerűen a kevesebb a jobb, de a modelljeim mindennel együtt nem haladják meg a 8k polygont.
    Nyilvánvaló az is, hogy a kocsik és egyebek sokkal kevesebb polygonból állnak ~1500-2500.
    Maga a játék tetszőlegesen bővíthető, ha pályát építesz csak a géped és a képzeleted szab határt.
    Igazán lopoly épületek olyan 25-100 polygon körüliek, a kissé bonyibbak lehetnek jóval nagyobbak is.
    Készítettem egy kisérleti állomást a játékhoz nemrég (mesh + script) személyszállítással, 6 vágánnyal, fedett 400m hosszú peronokkal, aluljáróval, mindennel ami kell (főépület nélkül) ez lett ~20000 polygon.
    Működik gond nélkül. A játék motorja szakaszosan (paging scene) tölti be a pálya elemeit a memóriába, így néha beszaggat a merevlemez töltögetése miatt ''kicsit''. Egy terep elem 720m x 720m ebből benyal a progi 3-at mindenestől.
    Igazából nemtudom hol a határ. Olyan konfigot még nem láttam amit ne fogott volna meg.
    Egyszer egy nyers elemre síneket fektettem, betettem 120db V63 sorozatú mozdonymodellt (~10k poly/db), és símán jól érezte magát a gépem. Mondjuk alkalmazom a LOD-ot is a modellezés során.

    A játékfejlesztők szerint ''a határ egyedül a saját fantáziád''. Szerintem meg a vas ami alatta van. :)
    Az FPS-t meg hiába nézem (néha), bármilyen felbontásban (800x600 vagy 1200x1600) ugyanakkora mégha élsímítást és anizo-t használok. (~80-95 FPS / ~55-65 FPS).

    Gyakorlatilag ha készítesz valamit (legyen az pálya vagy modell) magadnak kell optimalizálnod a vasnak megfelelően, és úgy kell(ene) kompromisszumokat kötni, mert lehet ami nálad jó az esetleg a szomszédnál már szaggat.

    Két kép a legújabb kedvencemről, tegnap este fejeztem be, most jönnek az alteregói :)

    Bővebben: link
    Bővebben: link
    Bővebben: link
    Bővebben: link

    Üdv,
    kBagyula

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák