Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz hobizoli #13159 üzenetére

    De itt már nem elég az üzemanyag levegő és turbó nyomással játszani, ha tartós megoldást akar az ember?
    A csapágyazástól kezdve a kenési rendszeren át kell pár dolog, amitől bírja is.
    Ugyan azon méretű károstértbe szeria hengerfej tömítés stb- vel, tartósan is bírja?
    Ok rá lehet tolni kb 20% egy kis okosítással, ami tartósan bírja. De duplájához, azért át kell fűzni a motort, vagy tévedek? A gyári dugó hajtókar főtengely stb ezt elviseli?
    Az erőátviteli rendszerről nem is beszélve.
    Ok a széria BMW blokkból is kihozták a F1 ben az 1000le-t, de csak henger blokk volt szeria.
    Értem, hogy kijön belőle a 230Le. De ha nincs az egész rendszer hozzá hangolva akkor az egy folyamatos javítást eredményez. Egyébként is Instatn kill ez a kaszni méret és erősség. :D

    A hátsó csomagtartó ajtóban a rendszámtábla mögötti merevítés ragasztott :D el is engedte szépen.

Új hozzászólás Aktív témák