- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integrale
veterán
A 210 lovas 2.4-ek már tudtommal jók.
Nem, az egy új motor, ugyanaz mint a Ghibliben, Quattroporteban, stb.
VM Motori.
Most, hogy nézegetem a Cromákat, elcsábulok. Fl utániak marhára bejönnek, az előttiekre nem tudok ránézni sajnos, szerintem rosszabb, mint egy Multipla.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
aktív tag
válasz Integrale #8903 üzenetére
Ízlések és pofonok; ha őszinte akarok lenni...nekem a FL előtti jobban tetszik.
Egyébként is: blue badge is best badge
Az OG-nek van egy szerencsétlenül bumfordi, de funkcionálisan vállalható formája, míg a FL ugyanaz...csak elől virít a kényszeredett 'coolság' (sic!) ráhúzása. Másként: az OG egy MBT cipő, míg a FL egy Buffalo. Mindkettőre furán nézek, de az egyiknek még talán van értelme...
VS
Nevermind...
-
Integrale
veterán
-
aktív tag
válasz Integrale #8906 üzenetére
A fenti képeket csak egy forrásból akartam szedni. Már nézegettem többször, és tényleg nincs olyan szög, ahonnan nem suta...de nekem jobban tetszik.
Nem sokkal ezelőtt körbeírtam, hogy mit 'várok' egy Fiat-tól, és ez a bland bumfordiság jól áll neki. Szerintem.
Anno a Bravo orra sem volt számomra pozitív (tudom, én vagyok kevesebben ebben a kérdésben), és csóri Croma-n is csak rontott, hogy rácsavarozták annak a frontját; Quasimodo-t megpróbálták rendesen felöltöztetni, hogy trendibb legyen, de a gardróbban csak a kishúga tütükéje volt maradt.
Mondjuk ezen kár polemizálni: annyira nincs érdemi különbség az árakban gyártási ciklus függvényében, hogy nem nagyon értelme nem a modellciklus végéről válogatni - és ezt-azt ebben is (fel)javítgattak az évek alatt, gondolom.
Nevermind...
-
aktív tag
válasz alázógyík #8905 üzenetére
Passz, amíg tart.
Fennállásom alatt én még saját kocsit csak egyszer adtam el: a Seicento-t miután letérdelt. Az összes többi eddigi autóm vagy TK-s lett, illetve egyet elloptak, így azokat fizette a biztosító, vagy családon belül adtam őket tovább, vagy ismerettségi körben 'adtam el'.
Nevermind...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8906 üzenetére
en azt nem tudom, hogy ezekbe is miert kellett eroltetni a GM-s hugy motorokat, amikor polcrol leveszi a 1.4TJET-t keszen es helyebol jobb megoldas 120lotol 180loig lefedve mindent egyetlen motorral, meg nyomateka is jobb es lejjebbrol is ebred, mint a 2.2 szivonak barhol, az 1.8-nak meg plane
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #8909 üzenetére
Gondolom nem kompatibilis azzal a motorral, illetve ott voltak a platformban a GM motorjai, felesleges kiadas lett volna belemuteni az akkor meg piacon sem levo 1.4 T-t.
5 evig gyartottak csak (nem ertem, hogy az a linkelt feher, mitol 2013-as, gondolom forgalombahelyezest nezte a suket...)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #8911 üzenetére
A szerződések az oka, mint a Stilo 1.6 esetében. Volt egy olyan kitétele a GM házasságnak, hogy X mennyiségű GM motort kellett használni, a General Motors pedig használja a Fiat dízeleit.
+Nem kell új motortartót, váltórudazatot és társait tervezni arra a platformra, amit a Fiat csak a Cromaval használt. (133e db autó kedvéért, amiből elenyésző mennyiség a benzines)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8912 üzenetére
a Stilo-ban csak a 2005-ben volt az a GM fele 1.6-s motor, elotte az 182B6000-s az egy echte FIAT blokk volt, a oldschool 60-s evekbol szarmazo SOHC-bol kialakitott 2nd gen Torque alverzio, a 16v fejjel
ahhoz megerte egy motortartobakot csinalniuk?
olyan ritka, hogy a FB-s Stilo csoportban eddig kb 2 embernek volt/van ilyen GM 1.6-s motoros Stilo-ja csaktöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #8913 üzenetére
Tudom, ismerem jól a B6000-et, napi kapcsolatban vagyok vele.
Nem használhatták tovább azt a motort, találtam pár cikket erről korábban, talán könyvjelzők között valahol még megvan. Igazából mivel a Brazil piacon is volt az a motor, illetve 1.8 GM is, ott pedig nagyobb és hosszabbtávú karriert futott be a Stilo, így nem volt elrugaszkodott dolog az, hogy belelógassák azt az 1.6-ot."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent meg neztuk is, hogy brazil oldalakon frankon van a Torque 16v-hez is ontveny kollektor turbos setup-hoz
egy Stilo 1.9 16v jol elbujtatva mindent eleg fain lenne
ott amugy is van motor takaro burkolat is mar, meg akksi takaro is, a turbo meg amugy is hatul lenne a tuzfal fele
FMIC befer siman a lokibe, feljonni a bal elso fenyszoronal a csovel a gyari legszurohazba, aztan arrol tovabb a gyari csovel a motorba
olyan sleeper lenne, hogy ihaj
1bar-n ~300lotöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8920 üzenetére
szerintem qrva egyszeru megcsinalni
a Stilo-ban sokkal tobb hely van hozza, mint egy mk1 Punto-ban, es abban is elfer, hiszen a Fiat Palio-ban gyarilag is benne van a 1.6 16v motor, az meg kivulrol nem lesz nagyobb attol, mert 1.9-s lesz belul
amikor ismi csinalta otthon a 1.9 16v motort aszondta, hogy a 16v blokk vmivel szelesebb belul, igy abban nem kell megtunnerolni a kepen lathato modon a blokk belso falait, csak a 8v-nel
a 1.9-s motorba valo stroker kovidugo eleve csak 1. tulmeretesben van: 87mmtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #8921 üzenetére
Brava-ban volt egy 3.0 vagy 3.2 V6 24v, meg volt egy sajat Bravo 2.4 20v Turbo-ja is
mondjuk a Bravo/Brava-val az inkabb a baj, hogy a elso-hatso futomuve nem egy nagy okossag, ebben a 147 szerintem siman jobb, es arban az is annyiba kerul
meg a 147-hez van gyarilag 330-s fek is a GTA-rol
Bravo-ra is at lehet kendacsolni a 306mm-st a Coupe 20vT-rol, de csak 4 csavaros fektarcsakkal, mert a 147 meg 5 csavarostöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #8921 üzenetére
En inkabb bekeraknam a 2.4 20v-t, gyerekjatek egy Bravoba belogatni, foleg, hogy ott alapbol elerheto a 2.0, Braziloknal Mareabol volt 2.0 20 vezmod nelkul, 128 loval, turboval es 2.4 szivo is.
hobizoli: az tudom, hogy nem lesz nagyobb kivul, en csak az egyszerubb oldalrol kozelitem meg, A4000 furata negegyezik az 1.9 furataval, ha azt tarsitod a B6000 belével, akkor kesz az 1.9 16v, de B6000-nek nagyobb a furata, annal ez nem jatszik.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8926 üzenetére
amugy havernak van egy aranyszinu 147lojjos HGT-je, mondtam is neki azt kene felupgrade-lni 2.4 20v-re es egy sper-l megtamogatni a tapadast...
tenyleg.... a valtokbol nemtudod melyik csalad megy fel a TS-kre a 6-s valtok kozul?
pl a 2.5 V6 24v-e felmegy ra? hatul van azon is a onindito
mert a FL166-bol a 2.0TS-n van 6-s valto, de az eleg rovid a nagy tomeg megmozditasa miatt 4.03-s diffije van a 2.5 V6 3.94 (asszem)...mondjuk az nem sok elteres, csak FL166 2.0TS qrva ritka a 156 2.5 V6-hoz kepest
de ezek pl egy 1.6TS 147-re felberhelhetoek?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8926 üzenetére
ja amugy azt neztuk a multkor vkivel, hogy a 2.0 es a 2.4 kozott a blokk es a fotengely lehet a diffi es a hajtokarok meg a dugok ~egyeznek
a blokk ~7mm-l magasabb, ami erdekes modon pont a loket diffijenek a fele
szoval olyan tul nagy tortenet nem is lenne a 2.4-esites
mondjuk blokk meg fotengely sem eppen tul gyakori..., de ha van akkor mar van hozza hajtokar meg dugo is altalabantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #8931 üzenetére
amugy pont ezert volt az otlet, hogy 2.4 es ahhoz egy 6-s valto, hogy a nagyobb fotengelyi nyomatekbol is meg egy kicsit tobb legyen a kereken azonos fokozatban + sperr bele
egyszer majdnem vettem is egy 4 hengerezo HGT-t, de "szerencsere" nem lett meg a torzskonyve ugyhogy meghiusult a dolog... pont egy nappal kesobb raktak fel ezt a 147-t a FB-ra, amivel most jarok
isteni sugallat volt nem megvarni azt az egy honapot, amig ujat kernek
mondjuk annak a HGT-nek volt eleg baja azon kivul is, de 100k-ba kerult volna csak
de 17-18 evesen melyiken ep a taposo meg...?
egyszer meg egy mk2B PuntoHGT-t lattam qrva jo aron, kormanyszervo hibaval
Abarth optikas volt, +4 alufelni teligumikkal, svajci, es 400CHF volt az ara csak
hat ott ezt nem butykolgetik meg, hanem gyari uj, az meg ennyi idosen GTK-s hiba
2-3 nap mulva mar nem is volt fent a hirdetese...több drón kell ;P
-
addikt
Hú de felpörgött a topik. Közben én meg bakra állítottam a Bravo-t és elvittem lefényezni a felnijeit. Ez csak olyan második kocsi lesz, szóval nagy csinosítgatások nincsenek tervbe véve, de ezt az egyet meg akartam csinálni az elején, aztán remélhetőleg a kötelezőkön felül csak tankolni kell majd egy darabig. Most készültek el a felnik. Majd rakok fel képet akkor is, ha már a kocsin vannak a kerekek.
Ja, közben kicsit leakcióztam az 59-et, ha valakit érdekel:
159 2.0 - HaHu -
addikt
Köszi!
Szerintem is jól fog mutatni ez a sötét antracit a fehér autó alatt. Majd dobok be képet, ha feltettem rá.
-
addikt
Közben kaptam az info-t, hogy 29.2M lesz az új Stelvio Q ára. A régi az 28.75M volt. Ez nagyon jó hír. Akkor valószínűleg a Giulia Q sem fog 3-4M-t drágulni, ahogy jósolták. Ez alapján arra is 500k drágulás lehet a reális. Ez így eddig nagyon jó
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz gipsztigris #8939 üzenetére
Nagyon ott van ez is. Még egy-két árnylattal sötétebbet is elbírt volna a felni
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8939 üzenetére
Ez a kep nem a Lancia csoportbol van? Most vette es fenyeztette a felniket a tulaj. (Ha ez az az auto)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8942 üzenetére
:D
Akkor itt is írom, hogy szép, remekul all rajta a sotetebb arnyalatu felni."Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #8943 üzenetére
Köszönöm!
Tervben van még a tető és a két szélvédő oszlop fóliázása hasonló színre mint a felnik. Mert számomra a Lancia bicolorban az igazi. Na meg még egy 30/30-as szerény ültetést is szeretnék, és akkor nagyjából meg is érkeztem külső megjelenés tekintetében.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8944 üzenetére
Zambo rabeszelt a foliazasra? :D
En az ultetest atgondolnam, szerintem ezek normal magassagukban is alacsonyak, a Bravot mi is inkabb emelnenk mert valahol mindig leer ezeken a csoda utakon, a Deltanak meg még hosszabb is az elso tulnyulasa.
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #8945 üzenetére
Nem hiszem, hogy nála fogom csináltatni, mert szerintem eléggé drágán akarja csinálni. A 90 eFt egy kicsit erős a tető és az oszlop fóliázására.
A túlnyúlást ne is mondd, mert a műhelyem lakás alatti szuterénban van és csak tolatva tudok leállni a Deltával."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
addikt
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #8947 üzenetére
Szép dög, üdv a klubban.
(#8945) Integrale: Jah, bravo-nak default-ban is iszonyat alacsonyan van az alja. A környezetvédelmi tálcát rendre odaszabom valaminek...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
Én nem is értem ezt. A 159 után ennek a hasmagassága olyan, mint ha SUV-val mennék
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen