- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
A kis kétajtós Fiat UNO ról elmondok egy történetet.
Kb 5-6 évvel ezelőtt egy cserekapcsolat álltal kimehettem a haverommal Németországba. Családoknál laktunk nekünk egy nagyon rendes család jutott máig tartjuk a kapcsolatot és azóta nagyon jó barátok lettünk a német sráccal. A mutterjának volt ilyen 90es Fiat Uno ja kis kétajtós. Apám az az autó úgy ment hogy azt nem tudod elképzelni pedig nem volt semmi tuning. Úgy képzeld el hogy full kanyargós úton a nő 140-150el úgy átment a kanyarokon mint más az egyenes úton. Első nap volt még nem ismertük, néztünk mint rozi a moziban. olyan szintű volt a ténykedése hogy haverom aki akkor 5éve kinőtte a kocsiban lévő rosszullétet, úgy hányt mint a lakodalmaskutya, abszolut úgy mint a TAxiban.
Persze ez egy kiragadott példa de én azt az autót máig gondolkodás nélkül elfogadnám.
[Szerkesztve] -
Agressor1
tag
Na jo, hat 17 evesen en se mazda626-ost akartam volna, de igy 30 evesen mar , foleg, hogy rengeteget jarok belfoldre, hat igy ez nagyon kenyelmes, ha hosszutavon egy nagy autoval jar az ember, fel van rakva ra alu felni, meg egy 225-os continental.. ugy tapad az utra, mint allat
Das Leben ist eine auf dem Geschlechtsweg übertragene tödliche Krankheit!
-
#16741888
törölt tag
Hát igen. Ismerem a szitut, de még mindíg jobban jártál mert neked legalább az autót megengedik. Nekem még egy Trabantot sem engedett meg Mutterom úgy hogy a kocsitól az átiratásig mindent én fizettem volna
Én már belenyugodtam hogy ha dolgozok akkor megveszem a jó nagy motorú verdát és zúzok addíg meg szép ábránd marad. -
TitiRii
senior tag
te nem tanultad ezt sok évig és te maragy csak a gyorsitó pumpás 2 torku mikuni karbis toyotádnál
ha sok pénzed lesz veszünk rá egy pgmEFI szivosort és compot hozzá(hengerenkénti befecs)Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
hobizoli
nagyúr
Tobb generacio turbodizel is van, ugyanugy fejllodott ez is, mint a benzineseknel a karburator, injektor, elektronikus injekor vonal...itt kezdodott a elokamras turbodizel rendszerrel (TD), aztan jott a direkt befecskendezeses turbodizel (TDi.d., Fiat Croma 1.9TDi.d. (1988)), aztan jott a kozosnyomocsoves direkt befecskendezeses turbodizel (JTD), aztan meg a tobb pontu direkt befecskendezeses turbodizel (MultiJetTD), ennek piezo elektronikus vezerlese van.
Ezeknel persze mindig ott van az intercooler is, es mind TDI-nek szamit.
A legutolsonal egy befecskendezesi utemben egy hengerbe mar akar 5x is tortenhet gazolaj hengerbe jutasa.
Egyre nott a befecskendezesi nyomas, amitol a gazolaj beporlaszatsa is egyre jobb lett, az elokamras rendszer ''csak'' 160-180bar-l nyomja be a materiat, az MJTD meg mar 2000bar korul.
A HDI az is kozosnyomocsoves turbodizel, de a PSA konszern fejlesztese, ezert ok ugy nevezik, de szinten TDI technika
A VW PD rendszere is TDI, az is egy turbodizel intercoolerrel, csak ott adagolo fuvokak vannak.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen