- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSNet
aktív tag
Véleményként írnék egy idézetet, az egyik volt kollégámtól:
''Az olasz autók egyszerűen nagyszerűek, csak kár, hogy autót Olaszországban csak a Ferrari, és a Lamborghini gyárt...''
Na jó, én nem vagyok ennyire olasz ellenes, szerintem a Maserati és az Alfa is megüti a szintetIn God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
biga
senior tag
Állítólag. Mindig van valaki, akinek a szomszédjának a barátjának az 5-öd unokatestvérének a nagynénje látott egy olyan embert, aki biztosan tudja, hogy az olasz és francia autóknak nagyobb a szervízigénye.
Nekem személyesen volt japán, olasz és francia autóm is. A családomban van ezen kívül német, francia, japán. A saját tapasztalatom (direkt konkrét márka nélkül): az első komolyabb kocsim japán volt, a motorja hibátlan volt, kár, hogy mikor 2 év után alánéztem alig találtam ép lemezt benne. (megjegyzem, akkor 12 éves volt). Olasz: fantasztikus motor, dinamikus menettulajdonságok, kényelmes utastér, viszonylag gyengére sikredett hátsó futómű, bár ez csak kopogásban merült ki, és nagyon rövid kuplungút. Összességében megbízható autó volt. (Egyszer járt szervízben a pár év alatt, akkor olajat cseréltek benne, Sajnos rosszul, kicsivel több, mint a felét töltötték csak bele. És erre csak a köv. olajcserénél jöttünk rá (15ekm)!! Megjegyzem, ez az eset egyáltalán nem látszott meg a menettulajdonságain!!!), francia: szervíz? hol van? motortér? hol nyílik? kényelmes, jól felszerelt, stabil menettulajdonságok (nem annyira ''sportos'', mint az olasz volt, inkább olyan ''családias'' ), az olasznak jobb volt a fogyasztása. A családban lévő egyéb: német autó: a szervízes messziről köszön (családtagom gyakori, jó kuncsaft), japán: szervíz? az mi? (lehet, hogy drága az alaktrész hozzá, de arra az egy két alkalomra az egész élete alatt.....).......
Szóval számomra ennyit az állítólagos nagyobb szervízigényről.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Zenty
őstag
''Igen ezt mondod te, mint primitív, előítéletekkel rendelkező ''ember''!''
Juj új csak nem megsértödőt valaki
Amit fent írtál az alapol rád ilink!Nincs az a hülye aki komolyan gondolná ,hogy komolyan mondtam ,hogy szét essne! !
Bár nem alaptalan!Max a renault-nál lesz valami fel lendülés ez ügyben,mivel ,hogy megvette a nissant!
Francia és az olasz autóknak nincs megbizhatósága! Legalábis nem az élen járnak.MIndeki eldöntheti magának ,hogy gyors autót akar, vagy jó autót! Ennyi !
Tények ellen tudom nehéz védekezni. De azért nem kell károgni és sértegetni másokat!Fölösleges ,mert ugy is nekem van iagzam !
[Szerkesztve]Guild Wars - Zenty a survivor
-
Sir Pocok
őstag
smiley-t nem láttod?
egyébként akkor is jobban rohadnak az olasz autók...
nekem egy Fiat Tipo 1.6 Digit gépem van 1989-es... most cseréltettem rajta hátsó sárvédőt... egyébként máshol no rozsda......Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
al_age
senior tag
Győrben több Punto2 tanulókocsi is futkároz. csak gondolom pesti vagy, úgyhogy tárgytalan.
Panda 4×4: totalcar tesztet olvastad? eléggé meggyőző
nekem nagyon bejön. de igazából az a kocsi egy 1,3 multijettel lenne nyerő (a tesztelt példány egy 1,2es 8 szelepes)
[Szerkesztve]A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?
-
rATdrAgOn
senior tag
Ooo... BX-en ne akarjal tanulni
Utana minden mas auto annyira szokatlan lesz, hogy csak na.
Foleg a fek miatt
Meg a felfuggesztes miatt.
Nekem is kell 4-5 kilometer, ha a BX-bol at kell ulnom mas autoba - foleg a fekkel van problemam, mert a hidros citrokban nem olyan a fek mint mas ''hagyomanyos'' autoban - kivetel a C5, de az mar nem igazi hidroscitroA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Kepet meg perpill nem tudok mutatni.
Nincs fotogepem, marmint digitalis. Filmessel meg kicsit sok a macera.
Eccercsak lesz rola foto.
Fekek:
Hidroscitrokban a feket is a hidra(J)ulika taplalja. Ezek ugynevezett ''power-assisted'' fekek, aminek a lenyege a kovetkezo: a fekhatas attol fugg, hogy mennyire nyomod a fekpedalt.
A pedalnak mondhatni nincs utja (van, csak nagyon minimalis), ha csak rateszed a labad, mar lassul az auto, ugyanis, te itt effektive csak egy szeleppel kozolsz erot, a fekhatas a hidraulikus rendszer betaplalasi nyomasan tortenik, ami atlagos hidros citronal ~120-170 bar. Szoval itt, nem erot fejtesz ki, hanem aramlasi keresztmetszetet szabalyzol, pontosabban a nyomast, ami a fekrendszerre hat.
(Az elso igazi hidroscitroban - DS-ID sorozat, nem is volt hagyomanyos ertelemben vett fekpedal, csak egy kis gumigomboc, ami a fekszelep elott volt )
Sokak szerint ez a fek szar, mert nehez adagolni a fekerot. Szerintem meg szenzacios, mert minimalis erohatassal lehet maximalis fekhatast elerni.
Szoval, ezt a feket szokni kell, raadasul nagyon konnyu megszokni.
Utana erhet meglepetes, ha mast kell hajtani. Ez a baj vele. Mondjuk, ha surun hajtasz mindenfele mas vasat, a hozzaszokas nem jelent annyira problemat, csak ha mondjuk atulsz - hosszu ido utan - egy barmilyen vasbol egy hidroscitroba, az elso fekezeskor kiharapod a kormany egy tekintelyes darabjat.
(A masik dilim, ez a veszfekasszisztens, ami ha erzi, hogy kitaposod a fekpedalt a padlolemezen, felviszi neked a feknyomast 50-70 barra... hoho, en ha beleallok a fekbe, akkor ~160 bar a fekkoron a nyomas, es semmi extra, ez a rendszer ilyen - 48 eve )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ooo, nem nagyon ajanlom. ;)
Kicsit durva tud lenni a fenntartasi koltsege. ;)
Altalaban BX-eket addig hajtjak, mig szet nem hullanak majdnem.
Ha veszel egy ilyen lomot 2-3-4k-ert, akkor tuti, hogy egybol ramegy ~150 (fekbetet/tarcsa/vezermuszij csere), majd fel ev mulva ajanlott radobni ~300k-t minimum a hidraulikara. Ajanlott '86 utani darabokat keresni, azok mar nem hajlamosak az oxidaciora, csak nincs bennuk az urhajo muszerfal (pedig az a vilag legjobban hasznalhato muszerfala ). Ja, meg egy jo tanacs: barmennyire nem szereted a dieseleket, BX-bol ne vegyel benzinest, hacsak nincs sok-sok penzed motorgeneralra. Ha nem nagyon volt eltorve a gep, akkor csak hidraulikat kell egyszer megcsinaltatni, az utana meg 4-5 evig egy jo vas lesz. Benzinesek nagyon haklisak, sok mulik az elozo tulaj stilusan. En valszeg megszivtam szepen az enyemmel. Most kotrom ossze a pizt, egy motorgeneralra, ami also hangon is minimum 150k lesz.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Avicularia
veterán
-
Phantom Lord
aktív tag
Nekünk Punto II van. 1.2-es 80 lovas 3 ajtos fullextrás, asszem 3 éves, mi vagyunk az elsö tulaja. Azt leszámitva, hogy a bal fényszoroban gyakran kiég az égö soha nem volt semmi probléma vele.
1-2 éven belöl veszek valami saját kocsit, vagy egy Punto HGT vagy egy 145QV lesz. -
gabesz82
senior tag
Az igaz, hogy szebb a hangja, mert a boxereknek utánozhatatlan... de ezek a TS-ek erősebbek, jobban mennek, a boxer 1.6-os 104 lóerő, a TS 1.6-os meg 121, és a TS-nek is szép hangja van nagyon, hát hangolni azt tudnak Alfáék
Biztosítás 17800 Ft/negyedév, egyéb költségek, súlyadó 12000Ft/év, benzin városban 8,5 körül, ha állatkodok kicsit felugrik 9,5-10-re , lízingre vettem tehát nekem még az is havi költségként jön, szerintem egyébként viszonylag könnyen fenntartható autó, ha odafigyelnek rá, rendesen cserélik a kopóalkatrészeket meghálálja a gondoskodást... jelenleg még gyári kipufogó van rajta, de már tervezem a sportdobot ráPSN: Morfologus82
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen