- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... tapasztalataim alapjan a regi Alfaknal is foleg csak elektromos nyugok voltak a jellemzoek.
Akkor is BOSCH volt bennuk szinte minden
Motorjaik akkor is jok voltak, igazabol ami problema volt regen az Alfakkal az az, hogy a kasztni es egyeb szerkezeti elemek nem huztak nagyon sokaig, ha az ember nem figyelt oda rajuk (foleg Alfa tulajoknal nem volt jellemzo az odafigyeles).
Ugye a japanok mennek mig szet nem hullanak (ez eleg sokaig tart), olasz meg francia autonal TMK-zni _KELL_. Kulonben hirtelen, ''varatlanul'' (francokat, csak a tulaj nem veszi eszre, mert csak hajtja, de szarik ra) elhullik.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #50 üzenetére
Akkor meg nem ertem miert vagy felhaborodva, hogy bexart.
Szervizkonyv manapsag nem jelent szinte semmit, max csak annyit, hogy konnyebben megveszik a vasat, ha eladod.
Az, hogy a ''lejaratig'' meg van 15k a feszitogorgoben az nem jelenti azt, hogy ki is birja addig, foleg ha az elozo tulaj csak binarisan kezelte a gazpedalt.
Ezt a szivast lazan meg lehetett volna uszni egy 40-50k-s szervizzel a legelejen (ui, ha hasznalt autot veszel, akkor is megvetel utan a kovetkezoket ajanlott megcsinalni: olajcsere, legszurocsere, gyertyacsere, vezermuszij+feszgorgo csere - ebbol a vezermuszij+feszgorgo ugy 40-50k, vagy tobb ez tipustol fugg. Raadasul szijas vezerlesnel nem is szabad megvarni mig lefutja a kilometereket, inkabb ugy elotte par ezer kilometerrel ajanlott cserelni, mert ha az elszakad akkor az tenyleg szetver mindent - kiveve a Kocka Ladanal, ahol erre is gondoltak az orosz mernokok )
A valtot is kibokte volna egy szerelo, mar felteve ha ert a tipushoz - ugyanis minden autonak van egyfajta hangja, ami ha esetleg mas, akkor mar lehet tippelni, hogy mi lehet a baja - de ehhez tenyleg hozzaerto es a tipusban jartas szerelo szuksegeltetik.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #52 üzenetére
Az nem baj, ha hianyzik egy ket fog, az meg toleralhato.
A lenyeg, hogy ne szakadjon el, ne ugorjon at.
(Bar szerintem a szijas vezermuhajtas eleg elbaszott otlet - csak azert, hogy csendesebb legyen a motor, feladtak a megbizhatosagot, mert ugyi a lanc nehezebben szakadt el )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ugyanezert kapok idegrohamot en is akkor amikor kategorikusan ki van jelentve, hogy a franciak is szarok - teny, van benne valami, de az en autom - igaz sok penzt visz el - meg soha nem hagyott ott... azert 1,5 ev alatt tobb mint 30ekm-t megtettem vele, eleg razos helyeken - Romania, Ukrajna - es kulonosebb baj nem volt vele. Igaz, en a TMK-s megoldas hive vagyok - nem varom meg mig szethullik.
(Most megy motorgeneralra, mert valszeg valamikor regen elso tulaj egyszer, vagy ketszer megfozte - istenem, nobol volt az istenadta, szamara valszeg nem volt egyertelmu a piros lampa, ami mar csak azt jelezte, hogy ''qrvanagybaj!!!'' van).
Ennek ellenere nem anyazom a nenit, mert nagyon egyben tartotta a vasat, en pedig - ameddig nalam van - probalok ra ugyanugy vigyazni.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
-
rATdrAgOn
senior tag
Ooo... BX-en ne akarjal tanulni
Utana minden mas auto annyira szokatlan lesz, hogy csak na.
Foleg a fek miatt
Meg a felfuggesztes miatt.
Nekem is kell 4-5 kilometer, ha a BX-bol at kell ulnom mas autoba - foleg a fekkel van problemam, mert a hidros citrokban nem olyan a fek mint mas ''hagyomanyos'' autoban - kivetel a C5, de az mar nem igazi hidroscitroA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Kepet meg perpill nem tudok mutatni.
Nincs fotogepem, marmint digitalis. Filmessel meg kicsit sok a macera.
Eccercsak lesz rola foto.
Fekek:
Hidroscitrokban a feket is a hidra(J)ulika taplalja. Ezek ugynevezett ''power-assisted'' fekek, aminek a lenyege a kovetkezo: a fekhatas attol fugg, hogy mennyire nyomod a fekpedalt.
A pedalnak mondhatni nincs utja (van, csak nagyon minimalis), ha csak rateszed a labad, mar lassul az auto, ugyanis, te itt effektive csak egy szeleppel kozolsz erot, a fekhatas a hidraulikus rendszer betaplalasi nyomasan tortenik, ami atlagos hidros citronal ~120-170 bar. Szoval itt, nem erot fejtesz ki, hanem aramlasi keresztmetszetet szabalyzol, pontosabban a nyomast, ami a fekrendszerre hat.
(Az elso igazi hidroscitroban - DS-ID sorozat, nem is volt hagyomanyos ertelemben vett fekpedal, csak egy kis gumigomboc, ami a fekszelep elott volt )
Sokak szerint ez a fek szar, mert nehez adagolni a fekerot. Szerintem meg szenzacios, mert minimalis erohatassal lehet maximalis fekhatast elerni.
Szoval, ezt a feket szokni kell, raadasul nagyon konnyu megszokni.
Utana erhet meglepetes, ha mast kell hajtani. Ez a baj vele. Mondjuk, ha surun hajtasz mindenfele mas vasat, a hozzaszokas nem jelent annyira problemat, csak ha mondjuk atulsz - hosszu ido utan - egy barmilyen vasbol egy hidroscitroba, az elso fekezeskor kiharapod a kormany egy tekintelyes darabjat.
(A masik dilim, ez a veszfekasszisztens, ami ha erzi, hogy kitaposod a fekpedalt a padlolemezen, felviszi neked a feknyomast 50-70 barra... hoho, en ha beleallok a fekbe, akkor ~160 bar a fekkoron a nyomas, es semmi extra, ez a rendszer ilyen - 48 eve )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ooo, nem nagyon ajanlom. ;)
Kicsit durva tud lenni a fenntartasi koltsege. ;)
Altalaban BX-eket addig hajtjak, mig szet nem hullanak majdnem.
Ha veszel egy ilyen lomot 2-3-4k-ert, akkor tuti, hogy egybol ramegy ~150 (fekbetet/tarcsa/vezermuszij csere), majd fel ev mulva ajanlott radobni ~300k-t minimum a hidraulikara. Ajanlott '86 utani darabokat keresni, azok mar nem hajlamosak az oxidaciora, csak nincs bennuk az urhajo muszerfal (pedig az a vilag legjobban hasznalhato muszerfala ). Ja, meg egy jo tanacs: barmennyire nem szereted a dieseleket, BX-bol ne vegyel benzinest, hacsak nincs sok-sok penzed motorgeneralra. Ha nem nagyon volt eltorve a gep, akkor csak hidraulikat kell egyszer megcsinaltatni, az utana meg 4-5 evig egy jo vas lesz. Benzinesek nagyon haklisak, sok mulik az elozo tulaj stilusan. En valszeg megszivtam szepen az enyemmel. Most kotrom ossze a pizt, egy motorgeneralra, ami also hangon is minimum 150k lesz.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- Bundle topik
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Home server / házi szerver építése
- Spórolós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen