Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz BigBlackDog #9049 üzenetére

    A széria elején a 185hp D5 motorcserék főként vezérműszíj szakadás miatt történtek, én is találkoztam két ilyen eladó autóval még Magyarországon. Mindegyik 50e alatti futással.

    Olaj miatti motorcsere..... Szerintem lett volna egy kisebb visszhangja a dolognak.

    Márkaszervizek is vettek nagy 200 literes hologramos hordókat hamis olajjal mikor volt a nagy olaj balhé maradjunk ennyiben... Másrészt ott is hallottam már olyanról hogy nem volt lecserélve, vagy nem az ment bele amiért fizettek.

    Most már én is mindig megnézem a pálcát csere előtt és után. Illetve a szervizben Castrol van. Csak külön kérésre tesznek mást, ha az ügyfél hozza. Állatlábban valami olcsó lónyálat.

    A túlhajtás mint dolog nem kézzel fogható, ha rendes olaj volt benne és be volt melegítve akkor bírnia kell. Az olaj túlnyújtás, hidegen tiprás, nem visszahűtésnek is a turbó látja leginkább kárát. Persze ha felkapja az olajat, és szét forgatja / süti a motort akkor a motor is :DDD Bár Volvónál ilyenről még nem hallottam, csak BMW és Renault fronton. Azt az érzést amikor felpörög a motor, leállítod, és a kocsi tovább pörög, fordulatszámmérő kiakadva.... nem kívánom senkinek, faterral megvolt nekünk Renault Scenic 1.5dci-nél :DDD Még az a szerencse hogy fater észnél volt, azonnal reagált és kirántotta a leálló sávban, sebességbe tette, szépen engedve a kuplungot lefullasztotta. (motor megúszta...)

Új hozzászólás Aktív témák