Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz FeRRaR1 #9048 üzenetére

    Csodálkoztam én is, de szerintem jól értettem. :D Amikor még Ivanicsban dolgozott, ott azt (a gyárilag ajánlott típust) tettek a motorokba és voltak negatív tapasztalatai, illetve elmondása szerint voltak motorcserék. Eddig volt a mese. A saját részem pedig az, hogy szerintem a motorcserékhez talán hozzájárulhatott a túlnyújtott olajcsere periodus és/vagy túlhajtás, nem megfelelő visszahűtés is. Meg aztán hallottam már márkaszervizben lévő kannás olajforrásokról is sajnos.

    Mindenesetre egyelőre nincs problémám vele (bár nem sok ideje hordom hozzá a gépet), amit megcsinált, azzal nem volt gondom és nem éreztem, hogy le akart volna húzni (bármi problémát találtak, rögtön tájékoztatva voltam erről és a lehetséges megoldásokról is). Az árak sem vészesek véleményem szerint (Volvohoz képest), a tegnapi olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fagyálló, szervófolyadék csere 60-65e Hufba fájt. Egyik ismerős hordja hozzá már 8-10 éve (akkor még nem dolgoztak hárman együtt, ha jól tudom) a Volvoit és ő is csak pozitívumokat nyilatkozott eddig.

    Az olajmárka vitába meg nem akartam belemenni, nincs nagy tapasztalatom, de ahogy Te is írtad:
    - gondolom sok függ attól, hogy melyik autógyártó-szerviz melyik olajgyártóval szerződött
    - minden olajmárkából van azért alacsonyabb és magasabb kategóriás
    - hamisítványok is léteznek, amikkel negatív lehet a tapasztalat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák