- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic V2 - origami
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9649 üzenetére
Igen, sok swift volt, van cég aki csak ezeket ad bérbe, illetve az út mellett a bejárati is ki volt állítva 10 sárga swift sport fekete felnikkel.
Az más kérdés hogy a pályán vagy a parkolójában talán egyet ha láttam.
Más: Van videóm a 720S körről amint vissza érek a körútról, és nem csak telón leszek feltöltöm.
-
rbalint88
addikt
Ezt csak úgy itt hagyom: [link]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9653 üzenetére
Opció. Szerintem én sem kérném, de talán még hátra se, ha újonnan vennék ilyet. Aki tudja mi ez, annak úgysem kell mutogatni, a többiek meg tök viccesen forgatják a fejüket és keresik a versenyautót
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9653 üzenetére
Szerintem gyarilag de-badge-elve kerte az autot. Ez egy utolso evjaratos, mar kis faceliftes v8 s80, szalon allapotban 70k kmrel. Ahhoz kepest nem is annyira bator az arazasa, 20k €-t minden tovabbi nelkul er. Viszont ezt ugyis csak feketeoves volvobuzi fogja megvenni, aki pont ilyet keres, az meg akar ennyit is kicsenget erte, szoval en se raknam ki kevesebbert
-
6120
tag
Nem vagyok az ügynökük, de ez jóáras, ha valaki ilyet keres.
Az enyém tegnap égett ki, épp nyaralunk és itt a legjobb megoldás a Tesco volt 7 k-ért...
-
N0rthF4c3
tag
Sziasztok,
autó fóliázás kapcsán érdekelnének tapasztalatok. Tegnap lefóliáztattam az autómat, Llumar fólia került rá, hivatalos, tanúsítvánnyal rendelkező, llumar oldalon ajánlott forma rakta fel.
Nem mondhatnám, hogy meg vagyok elégedve a munka minőségével, de mivel egyik autóm sem volt még fóliázva, ezért érdekelne, hogy normális-e a képeken látható állapot?
-
Rivaul
addikt
Asszony az xc90 hátsó ajtaján lévő króm díszlécet jó mélyen meghúzta mikor a garázsba felbaxta az ajtót és rossz helyen állt az autó. Néztem de nem találok ilyen javító stiftet, króm hatású festéket. olvastam hogy a krómozás inkább kémiai folyamat mint festés de nincs erre valami feltöltő stb? Egy csavar húzta meg, nem olyan vészes de marhára idegesít és mondom teszek egy próbát mielőtt beadom a válópert
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Johnny_vT
senior tag
S60 Momentum
Beállítható valahogyan, hogy a tükrök a kocsi zárásával-nyitásával automatikusan be- és kihajtódjanak?- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
SüdiLaller
aktív tag
Sziasztok!
Próbáltam a helyi keresőt, eredménytelenül. Azt szeretném megtudni, hogy a C30-as Volvomhoz hogyan tudok magyar vagy angol nyelvet feltolni. Svájci volt a gyermek, francia nyelvezetű. Hivatalosan már én vagyok a gyámja. Néztem yt-on egy videót, amin Volvo DiCE tool.t használtak, és 10 perc alatt fel is frissítették. Ez most ebayen 15 lepedőbe kerülne, és 3 hétbe. Valakit tudtok ajánlani, mert a hivatalos volvo 10K-ért művelné ugyanezt. Nem lennék hálátlan. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Amivel a napjainkat töltjük, azzal telik az életünk is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz SüdiLaller #9665 üzenetére
Szerintem csak márkaszerviz fog tudni segíteni. Szvsz az a 10k-s ár nem annyira vész a szokásos Volvo árakhoz képest.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz SüdiLaller #9665 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy márkaszervizek csinálnak ilyesmit, szóval 10k vagy 15k és várakozás (Mondjuk ha DICE-ot rendelsz, az szerintem többre is jó )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Rivaul
addikt
válasz SüdiLaller #9665 üzenetére
Sztem a DICE nem fog segíteni ha neten veszed mert az csak offline. A szervizbe online van és a központi rendszerről szedik le a nyelvet. Kollégám most csináltatta és a felrakás 10 perc volt de míg visszaigazolta a Volvo az majd egy óra. Csak utána működött neki.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
belaazallat
addikt
-
FeRRaR1
őstag
1. Rész: McLaren 720S APEX Taxi lap
Nehéz leírni mennyire gyors volt. Ezt ki kell próbálni hogy beszélni tudjunk róla, sokszor vissza kellett tartanom a lélegzetemet. Mondta a srác hogy naponta vannak rosszul, néha hánynak is. Mondtam magamban biztos kamu, vagy szerencsétlenek... Hát nem. Nem biztos hogy a videó vissza adja a hatalmas szintkülönbségeket, de amikor kanyar közben emelkedik vagy süllyed a pálya, volt hogy a kocsi hátulja elemelkedett, annyira gyorsan ment. Kapaszkodnom kellett néha a kagyló ülésbe, mert volt olyan irány és szint váltás, hogy elemelkedtem. LEÍRHATATLAN ÉLMÉNY
Ha azt hitted hogy jól vezetsz, vagy gyors kocsid van... 30 másodperc alatt újra értékeled mit is jelentenek ezek. A kör után 5 percig csak ültem és próbáltam megérteni hova tűnt a fizika. Srác aki utánam jött, úgy szedték ki a kocsiból, nem tudott kiszállni.
Beszélgettem a pilótával, 2x indult már a Nürburgringi 24 óráson GT3-as 911-el. Mert hiába a gyors kocsi, nem sokan tudnák kiautózni ami benne van, és neki ez a számunkra megközelíthetetlen tempó, félkezes beszélgetős volt...
Kanyarokban olyan rövid féktávokat vett, hogy azt hittem 22-szer nem fordul el (néha látszik a fejemen ), nyilván tökéletesen megcsinálta mindig.
200? 250 az autó pályán? Ez itt kanyarokban, egy szűk versenypályán tolta annyival.Még ragozhatnám, de hiába hittem azt hogy felkészültem rá, nem. Nagyon nem, erre nem lehet. EZT KI KELL PRÓBÁLNI. Utána 5-10 percig csak bámulsz magad elé, majd 3 napig mosolyogsz, annyira jó volt.
Köszönöm APEX, még vissza térek ez biztos.
Három részesre tervezem a beszámolót.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #8683 üzenetére
Automata váltó olajcsere:
Felmerült korábban a Protruck, mint teljes átöblítést végző automata váltós cég, de mint kiderült, csak ZF váltóval szeretnek foglalkozni. V60 D6 csoportban láttam, hogy hamarosan powerflush (vagy hasonló) olajcseréhez szükséges felszerelés kerül beszerzésre Mátrai Zoltán szervizénél (v60service)
(#9674) FeRRaR1: várjuk a folytatást
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
2. Rész: Első saját köreim Volvo S80 V8 - Touristenfahrten
Pár dolgot leszögezek az elején. Sokan kérdezik először hogy mennyivel mentem, milyen gyors volt a köröm stb... Ez nem így működik, először is pályán nem a végsebesség, ha nem a gyorsulás, lassulás, kanyar sebesség számít, de egyébként 200 fölé sehol nem mentem. Másodszor elvileg tilos Touristenfahrten alatt időt mérni, illetve most őszintén, első köreim, először a pályán, mennyire reális a köridő mérés? Úgy álltam hozzá, hogy ha nem töröm össze, nem leszek nevetségesen lassú, akkor azt már sikerként könyvelem el. Annyira előzékeny voltam amennyire csak tudtam, folyton néztem a tükröt, és a lassabb autókat is elengedtem.
Volt egy érzés bennem, hogy túl nagyok az elvárásaim, biztos nem lesz annyira jó. Na ez most itt éppen a fordítottja. Sokkal jobb volt mint gondoltam. Hihetetlen élmény, valamelyik képemet biztos megvásárolom plakát méretben. Az első körben egy Audi TT-vel, a másodikban egy BMW (talán 330 vagy M3) mögött mentem, mindegyiknél lehettem volna gyorsabb, de nem akartam, sokszor az egyenes felénél már elvettem a gázt vagy nem voltam agresszív a fékeken illetve a kanyarban sem. Ez nem erről szólt. De amikor a második kör végén nagy vigyorral találkoztam a BMW sofőrjével, szavak nélkül is ránk volt írva mennyire élveztük.
Az autó zokszó nélkül tűrte, bár messze nem határon mentem, illetve a két kör között nem egyenesen vissza hajtottam, ha nem mentem egy pár perces lassú hűtő kört a parkolóba. A második kör végén azért már tűz forró volt a gumi, a féknek meg erősen égett szaga volt, viszont nem esett be, nem puhult fel. Ezen csodálkoztam is, mert számítottam rá, igaz nemrég direkt cseréltettem fékfolyadékot, de betét cserénél már nem a gyárit, ha nem ATE utcai karbont veszek majd.
Fűzök 2-3 ismerőst aki hajlik az ilyesmire, hogy mennyünk vissza idén még egyszer pár napra. Család nélkül (most velük voltam). Amennyiben itt szeretne valaki szervezkedni abban is benne vagyok illetve ha bármi kérdésetek van, szívesen válaszolok.
Napokban még jövök egy részletesebb leírással / beszámolóval.
-
FeRRaR1
őstag
Special edition:
Aki figyelemmel követi a Nürburgring Nordschleife egyik, ha nem a legfontosabb vloggerét, Mishát. A mai részben szerepel az autóm 7:50-től. Illetve a legelején a pár másodperces ízelítőben.
[ Szerkesztve ]
-
tibor.sz
tag
válasz molnarpeter #9675 üzenetére
Na, ez jó hír, mert én még mindig nem csináltattam meg a váltóolaj cseréjét, bár a linkelt honlapon még túl sok információ nincs (konkrétan semmi :-). Mátrai Zoltán valami Volvo guru? Lehet, hogy most valami nagy hülyeséget kérdeztem, és mint Volvosnak, ismernem kellene, de nem így van...
-
FeRRaR1
őstag
3. Utolsó rész:
Először Magyarországra menet álltam meg a ringen, Július 24-én. Nem tudtam mire számítsak, meg volt az APEX hotel egy éjszakára, pár saját kör + McLaren 720S Taxi kör.
Megérkeztem, kora délután, összes kocsi a parkolóba. Nem is értettem, de mondták hogy a pálya csak 17:00-kor nyit hétköznap. (hétvégén 8:00) Így kipakoltam lepihentem, csak Tomot ismertem a videókból, vele beszélgettem. Éppen egy E36-on dolgozgat szabad idejében, pályára játszósnak. Se Misha se Robert vagy Dyana. Majd modta hogy korházban van, műtik, ezért nincs senki.
Lepihentem, sétáltunk egyett, lélegzet elállító a környék, nem csak Nurburg falu, de az egész környék, mese szép tájak, sportautókkal fűszerezve, kívánni sem lehetne szebbet. Majd lepihentem a pálya nyitásig.
Mikor lementem láttam először Mishát, elég ideges és zárkózott volt, nem is nagyon beszéltünk.
Késett a pálya nyitás, ezért csúszott a saját instruktoros köröm, majd ez miatt csúszott a McLaren is. Így igazából mikor kiszáltam a 720S-ből, még kb 10 perc volt vissza a nyitásból, de muszáj volt leülnöm hogy átgondoljam ki és hogyan kapcsolta ki a fizikát, meg hogy a 760 lóerőtől liftező gyomrom helyre álljon, kikértem a videót, addigra zárt is a pálya.
Fele más érzésekkel feküdtem le, APEX hotel nagyon jó, a McLaren 720S minden képzeletet felülmúlóan gyors, Tom eszméletlen jó fej. Sajnáltam hogy Misha hiányzott, nem is videózott az nap illetve hogy nem volt időm több saját körre.
Másnap már ott volt mindenki, jót beszélgettem Mishával is, reggeli majd indulás M.o.
Pár héttel később megérett bennem a gondolat, hogy van még nekem ott keresni valóm, befejezetlennek éreztem a történetet. Így adta magát hogy Angliába visszafelé is ott állok meg. Le is foglaltam a szobát, de semmi mást. Mondom nem költekezek, csak saját kocsival élményt vadászok.
Érkezés napja Augusztus 15. elég kimerülten és frusztráltan érkeztem 1200km volt már bennem az nap, utolsó 100 km.en volt két baleset is hatalmas dugókkal. Pörgött az óra, indulásnál úgy számoltam tudok 2 órát pihenni mire nyit a pálya. mire oda értem és kipakoltam 1 órája nyitva volt.
Mondtam is ennek fele sem tréfa, gyors zuhany, 2 energia ital, vezetős cipő, kesztyű tűz a pályára.
Hamar lenyugodtam, mindent átlengett a benzingőz, az autó bolondok jobbnál jobb kocsik, mindenki ott volt, Robert a 675 LT-vel, misha az M4-el és Cuprával, Dyana az irodában. Mindenki eszméletlen jó fej volt, nagyon kedves és segítőkész.
Hajtottam volna a pályára, erre baleset miatt épp lezárták, ekkor parkoltam le, és csinálta Misha a videót amit már linkeltem. Nagyon jó fej volt, szerintem még nem látott V8 Volvót, mondta hogy legközelebb elmehetnénk egy körre. Mentem egy kört a parkolóba, csodáltam a szebbnél szebb gépeket. Nagy részük látszik az említett videóban. A sárga régi 911 RSR eszméletlen, ment előttem lángot szórt a kipufogója. Vagy mikor megelőzött egy GT3-as Ferrari... Eszméletlen mámor, mindennek örülsz. Leírhatatlan. Annyira intenzív az a pár óra amég nyitva a pálya, hogy harapni lehet az élvezetet. Záráskor ott volt mindenki, teljes APEX csapat. Váltottam pár szút a tulajdonossal Robertel, Misha, Tom, Bruno, Dyana, Kathi... Mindenkivel beszéltem.
Levakarhatatlan vigyorral feküdtem le egy hihetetlen jó kaja után. Másnap pár szót váltottam Mishával, kezet ráztunk, mondta hogy tervezzem az idei 3. körömet.
11:30-kor vissza London. Már másnap vissza vágytam, csak még egy körre.
Ugyan itt lehet Nürburgringi találkozóra jelentkezni
Mindenkinek ajánlom aki kicsit is benzin gőzös. Életre szóló, megint elkezdtem gondolkozni egy pálya gépen S60R talán, kikönnyítve... Ha tudnék Németül simán leköltöznék hogy ott dolgozzak én is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #9679 üzenetére
V60 D6 csoportban bukkantam rájuk, meggyőző a hozzáállásuk. Sokan fáznak a hibridektől, ők viszont hajlandóak problémák megoldását kidolgozni. Hasonló helynek tartom, mint a Nattán György féle szerviz. Ezen kívül a plug-in javításban Varsányi Péter nem elhanyagolható szereplő, ő elektronikával foglalkozik.
FeRRaR1: sárgulunk néztem az apex videót is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #9681 üzenetére
Egy álom vált valóra, nem túlzás. Itt talán páran tudjátok hogy régi bakancs listás vágyam volt a ringet meghódítani Volvóval. Van egy álmod, és mikor megéled jobb mint valaha gondoltad... Eszméletlen a légkör. Vissza megyek még az biztos, és most nem fog 3-4 év kelleni hozzá
-
haxxika
senior tag
válasz molnarpeter #9681 üzenetére
Családban most felvetődött a V60 D6 kérdése. S80 lesz hamarabb cserés, aztán az S60, anyumnak eljátszottam a gondolattal a hibrid dízellel. Tudsz esetleg vmi nyűgjéről a hibrid oldalnak? A D5-öt 15 év alatt kiismertük a 163/185 lovas változatban,kérdés hogy a hibrid rendszer itt hogy muzsikál. Évi 30-40ezer km környékére kéne az autó. Ha nem, akkor marad a sima D5, de a hibrid miatt jobb lenne városban olcsón valamint halkan közlekedni.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
varsam
őstag
Sziasztok,
szerintetek ez jó vétel lehet? V50 2.0D Summom
Valami dízelt szeretnék venni autópályás ingázásra (250km) és tetszenek ezek a Volvók is többek között, de egyáltalán nem ismerem őket.
Mit kell tudni erről a 2.0D motorról? Mik a bajai, mire kell figyelni? Kaszninál mit kell nézni?
130-140-es pályatempónál kb mit fogyasztana? -
molnarpeter
nagyúr
válasz haxxika #9683 üzenetére
Klíma hűti az akkut is. Ha nem megfelelő töltetet kap, a kompresszort hajtó motor tekercselésének lakkját megtámadja, erre a márkaszerviz több százezres cserét mond, a magyar iparosok pedig megjavítják inkább. Volt még inverter hiba, erre is van megoldás, illetve talán valakinek a generátor(/motor) hibásodott meg, talán csapágy(?).
Lényegében vétel után kell egy klíma töltet csere az egyik hozzáértő szervizben (aztán 2-3 évente megint), de minden hibára van kidolgozott javítási mód.
[link] itt a csoport, érdemes elolvasni mindent. Ha innen veszel, könnyebb leinformálni, milyen javítás volt már elvégezve.
-
haxxika
senior tag
válasz molnarpeter #9685 üzenetére
Köszönöm szépen, mindenképpen lecsekkolom
Új XC40-est volt próbálni édesanyum, hogy érzetre milyen, de szerinte nagyon visszaléptek a minőségben a korábbiakhoz képest. Ezért marad a kapizsgálás más vele, valamint az újabbik (2015-) Mazda 6-ot néztük még. Ismerősnek van, napi szinten belerak 200km-t, 2 év alatt nem jött elő eddig semmi, ami nem kopó/szokásos dolgok.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
varsam
őstag
válasz BigBlackDog #9689 üzenetére
Ahogy nézem a D3 és D4 motorok csak 2011-től vannak, azok már drágák nekem
-
kelekyle
őstag
válasz BigBlackDog #9689 üzenetére
A 136 lovas az 5hengeres kell, hogy legyen és igen az 1984ccm-vel stimmelne.
Itt találsz egy táblázatot, ami segíthet kiszűrni. (engine code D5-tel kezdődjön)
Ez nem gyanúsan olcsó ennyiért ? Vagy ennyire leértékelődtek volna a V50-ek ?
[ Szerkesztve ]
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
BigBlackDog
veterán
válasz kelekyle #9692 üzenetére
Én úgy látom a V50-es oldalán, hogy létezett 4 hengeres, 136 lovas változat, ami "2.0 D" néven futott. Ami össze is vág a hirdetéssel.
Szerintem annyira nem olcsó. Pár évvel ezelőtt, szintén 2004-es, csak 2.4-es (D5) V50-et néztem meg, akkor az 1.2M Huf volt. Kb. hasonló futással, de kicsit leéltebb állapotban volt.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz BigBlackDog #9693 üzenetére
V50-ből szinte az összes hirdetés 2.0D, 1998ccm 136LE, ami ha jól látom (kivéve az 1.6-ot), az itt lévő táblázatban akkor ez a PSA motor lesz: [link]
D3 motorral csak alig pár darab V50 van. V70-ből van D5 motorral szerelt példány elég sok, már 1milla környékén is, 2004-es évjárattal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kelekyle #9692 üzenetére
Focus árakhoz igazodik V70 meg egyszerűen régebbi, egyébként szvsz utóbbi jobb lenne, pláne, hogy a konkurencia oldaláról Passat és Avensis méret került szóba. Nekem utóbbi kéne, ha lehetne még kapni TDI-t, nem volna ilyen ritka. PD fenntartásához képest nem drágább motor, de ergonomikusabb, sokat használva n nem utolsó szempont.
-
őstag
Sziasztok! Egy ideje olvasgatom a fórumot, szigorúan csak read only módon.
Most viszont szeretnék kérdezni.
Adott egy 2007-es V50, 1.6 dízel, ami a következő hibát produkálja.
Ha 120-as, vagy afölötti tempóval megyünk 100-150 km-t folyamatosan, egyszercsak kigyullad az esp visszajelentés a műszerfalon, és "elmegy" az erő az autóból, olyan mintha nem menne a turbo....
Lehet hogy sületlenséget írok, de ettől értelmesebben nem tudom leírni a hibajelenséget.
Már 2x vittük ezzel szervízbe, ahol mindig úgy kaptuk vissza, hogy ennek mostmár jónak kell lennie.
Tud esetleg valaki valamilyen támpontot adni, hogy mégis merre kellene keresgélni?
KöszönömAminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
őstag
válasz kelekyle #9697 üzenetére
Rendszeresen hordjuk szervízbe, de nem márka szervízbe, így nem volt még gyári diagnosztikán az autó, mióta megvettük.
A következő gondolatom nekem is hivatalos volvo szervíz, csak sajnos az Kecskeméten van hozzánk legközelebb[ Szerkesztve ]
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
BigBlackDog
veterán
Ez vajon milyen mértékben lehet szr, hogy ennyire olcsó? Mondjuk a színek sem stimmelnek egy-két elemen már.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Steam topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs