- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
schyla
újonc
Sziasztok!
2001. évjáratú Volvo s40 1.8 benzines. Váltóban szeretném az olajszintet ellenőrizni, de nem találom a szintjelző csavart. Hol keressem? -
Viktor8.
tag
Köszi srácok a válaszokat. Akkor maradok az automatánál, az összkerék igazándiból, nem létszükség. A tekert órától nem aggódom, mivel németbe vásárolom az autót.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
polberto
tag
Sziasztok!
Auomata olaj cserekor szükség van müszeres adaptációra is?
Nekem ezt mondták egy szervízben,ez igaz nem értem a szükségességét. -
FeRRaR1
őstag
válasz polberto #10055 üzenetére
A váltó tanul és alkalmazkodik a vezetőhöz, kenéshez, kopáshoz. Ezt ki kell nullázni olajcserekor, VIDA-ban lehet jelezni az autónak hogy megtörtént az olaj csere.
Tudtommal csak nullázás kell, adaptáció nem. (sima olaj csere esetén)
Amennyiben rendetlenkedett már a váltó korábban, úgy meg lehet ejteni egy adaptálást.
-
Viktor8.
tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz polberto #10060 üzenetére
Volvo csomagolásban van, tényleg nem ástam bele magam, mert olcsón kapom az olajat. Hűtőfolyadékot kb ingyen, így mindenből a gyári Volvót használom. Mivel az 100% hogy jó, ha nem a legjobb a kocsinak, így nem néztem utána. De rákérdezek a szerelőmnél a váltó olajra.
-
FeRRaR1
őstag
válasz N0rthF4c3 #10066 üzenetére
Egyrészt, másrészt kb mindhez hamisítják a pappírok legalább egy részét a Magyarok, mert sokszor nem hajlandóak aláírni két nyelvű adásvételit, vagy csak egy fecnit adnak.
A Német használt autó piac nagyon nagy része már török / ukrán eladókból tevődik össze.
A nagyobb profit miatt meg út közben megfiatalodik az autó, 600-ról 200 és társai. Aztán csodálkoznak sokan hogy pénztemető a "prémium autó".
Hogy ha márkaszervizbe hordták, és éppen hajlanak rá hogy kiadják az infót, vagy csak virág nyelven közöljék hogy nem valós, az még szerencsés, mert sok márka egyszerűen nem mond meg semmit az előéletről.
De hogy pozitívumot is írjak, csökkennek a lopások, és él a nemzetközi alváz rendszer, így az olaszból kibérelt / lopott autókat már nem tudják forgalomba helyezni és eladni egy baleknak, majd jön a rendőr se pénz se autó. Ezek az esetek is ritkulnak erősen. Meg ugye már a műszakin is feljegyzik nem csak szervizben... talán idővel ezek miatt tisztulni fog valamennyire a piac, bár a behozott autó tekerés még mindig megoldatlan, boldog boldogtalan csinálja.
Anglia ebből a szempontból még istenes, kb ismeretlen fogalom a tekerés. Teljesen ingyen rendszám alapján az egész lekérdezhető. Hogy ha van nálad V5C dokumentum vagy a száma, akkor még több részlettel.
Hogy topik témánál maradjunk:
Az is látszik hogy korábban kétszer bukott, egyszer az egyik hátsó rendszám tábla égő nem világított, értelmi fogyatékos lehetett az előző tulaj vagy a szerelője hogy ezt nem nézték meg teszt előtt.
A másik alkalom sem teljesen tiszta, elvileg az nálam volt már, hogy a xenon mosó nem emelkedett ki egyik oldalon teljesen. Itt hibáztak, mert csak 2008 utáni autóknál kötelező, ez miatt nem szólhattak volna de mindegy. Megcsináltattam, csak ki kellett pucolni. Utána meg kiszedtem a biztosítékot mert értelme nincs. Össze cseszi a fél autót, meg elfúj egy liter folyadékot ha kell ha nem.
Persze ez kb egy makulátlan elő élet 11 éves autónak, lehet cifrákat találni, ha pl autotraderen nézel kocsikat
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor8. #10062 üzenetére
Nyugdíjastól 30 ezer km-vel, és még csak kétszer cseréltek benne kuplungot, mert padlógáz kicsi kuplunggal tette bele a 30 ezret városban Nincs tuti vétel, lehet kereskedőtől is venni jót, és magánszemélytől, tekert, tákolt szart. Bárhol a világon. Meg kell nézni, ki kell próbálni, és reménykedni, hogy jó. Többet nem tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz FeRRaR1 #10067 üzenetére
A tekerés csak egy dolog. Láttam én nem tekert, 7 éves 37 ezret futott autót, amit egy nő használt, csak a 7 év alatt nem volt felnyitva a motorháztető . . . Jobb vétel ez, mint egy pályán szaladt 300 ezres? Nem a sok kilométertől kell félni, hanem a szart nem kell megvenni. Csak mert nőé volt, meg orvosé, ügyvédé, még nem jelenti azt hogy jó is.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
N0rthF4c3
tag
válasz FeRRaR1 #10067 üzenetére
Jó példa erre az enyém. Idén februárban volt az utolsó szervizbejegyzés a belga szakszervízben 330 ezer körül. Aztán megvettem itthon az autót márciusban 285 ezerrel
Mentségére legyen szólva a kereskedőnek, akitől vettem, hogy láttam az aukciós oldalon feltüntetett infókat, ott már a tekert óraállás szerepelt a holland eladónál. Szóval nesze neked, hogy nem tekernek Nyugat Európában órát. Az én véleményem szerint semmi értelme nem volt annak, hogy 50 ezret kiszedtek belőle, max csak annyi, hogy a lélektani 300-as határ alá levigyék. De ott volt a papírok között a másfél milliós automata váltó csere számlája, akkor könyörgöm, nem mindegy hogy 330, vagy 280? Tudom-tudom, óra tekerések között is van különbség, mert van aki lefelezi az 500-at és eladja 250-el.Tudod, elméletileg már itthon is évek óta rögzítik vizsgáknál az óraállásokat. Aztán mégis lehet még valami oknál fogva tekert autót venni, amiért még csak nem is szólnak a következő vizsgán. A rendszeren ugyanis nincs semmilyen Alert, ami jelezné valamilyen szervnek, vagy az adásvételben érintetteknek, hogy vmi nem kóser. Dehát semmi ilyen, szimplán csak rögzítik, oszt jóvan...
-
Peti78
őstag
Üdv! Kimurgelt a bal hátsó féklámpám. YT video alapján ki tudom cserélni, de milyen kell bele?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz sfdrakex #10073 üzenetére
Azért kell, mert a büdös életemben nem cseréltem izzót az autóban. Úgy vagyok vele, hogy viszem a szerelőhöz. AMúgy az általad javasolt megoldás leesett nekem is, már rég túl vagyok a dolgon, büszke is vagyok magamra
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Buszos
tag
Szervusztok!
Vettem tegnap egy 9-5-ös kombit. A "drágasaab" 400e ft-ba került, mivel 1999-es és 425e km van benne. Nem várok semmi csodálatosat, de remélem a döglődő Megane (200e ft beinvesztálása után se lett az igazi) után megváltás lesz. 2000ccm benzin, manuális váltó. Alapvetően pár kérdésem lenne, van valaki aki mélyebben ismeri a tipust?
G.
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
-
tibor.sz
tag
válasz polberto #10064 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a gyári automata váltó olaj Mobil1. Viszont a magyar márkaszerviz nekem az olaj lecserélésére Castrol olajról adott árajánlatot.
A Bárdinál kapható AISIN olaj teljesíti a Volvo specifikációját, az adatlapján fel is van tüntetve. De nem hinném, hogy az olajat magát az AISIN gyártaná, mert nem kenőanyag gyártó cég, gondolom ők is veszik valakitől, de azt a Bárdiban sem tudják, hogy kitől. Persze lehet, hogy tévedek.
Én végül ezt az AISIN olajat raktam a váltóba, de csak pár hete, úgyhogy még semmi tapasztalatom nincs. A váltó működik, igaz, előtte is rendben tette a dolgát.
-
aneda
aktív tag
-
tibor.sz
tag
Mondjuk nálam nem volt teljes (átmosásos) váltóolaj csere 12 liter olajjal, hanem csak a sima egyszerű mezei "leengedős" 5 liter olajjal. Remélem ártani azért ez sem árt. A váltónak nem volt semmi problémája, csak már 120.000 km van benne és még nem volt cserélve. Ilyenkor is ki kell nullázni?
-
FeRRaR1
őstag
válasz polberto #10085 üzenetére
De kell olajat cserélni, mert olyan hogy élettartam olaj nem létezik.
Az hogy a legtöbb Volvo szalon ezt a sz@rságot ismételi hogy nem kell csak ha vontattál sokat meg taxiztál 200 ezrenként...
A valóság meg hogy 60 ezrenként erősen ajánlott. Ezt az épelméjű szerelők el is mondják, akár a Volvo szalonban is, max a kapcsolattartók nem.
Zay úton rá is kérdeztem egyszer régen, és akkora marketing BS szöveget kaptam hogy hátast dobtam.
Mert hát az kiadás a tulajnak, és azok nem szeretik az ilyen kiadást, meg egyébként sem taxi volt, nem kell és kész. Ahelyett hogy ajánlaná az isten barma, egy megnyugtató szöveggel. Igen a jó állapot megőrzése miatt célszerű vagy valami. Nem mellesleg keresnének rajta pénzt. Érthetetlen számomra miért ekkora gyökerek sok helyen.
Meg mert a váltó csere / felújítás az nem lesz kiadás amit nem szeret a tulaj vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
Gyors kérdés; megvolt a gátló és rugó csere elől az S60-on. Illik-e ezután futóműállításra vinni a vasat (egy éve volt elől-hátul legutóbb)? Próbaúton nem éreztem semmi furcsaságot, nem húzott egyik irányba sem, de nem szeretném félrekoptatni a gumikat.
-
polberto
tag
válasz BigBlackDog #10089 üzenetére
Mindenképp ajánlott a futóműállítás!
-
Buszos
tag
Kezdődik a szívás! Elvittem eredetvizsgára, ami 19k de nem olvasható a motorszám. Nyertem egy műszaki vizsgát, 8 hónappal a lejárat előtt, ára 25k. Délután 3-kor hívtak, hogy kész a vizsga mehetek érte, simán átment. Okmányiroda, 73k befizetése, így a mai kiadás összesen 117k. Tényleg nem olcsó ez az autó
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
-
Buszos
tag
Mindig is szerettem volna egy Saab-ot. Most végre megvalósult az álmom, bár nem fiatal, de azért az enyém. Szépen megjavítgatom, szeretgetve lesz az öreg vas.
A csomagtér ajtót (kombi) kell sürgősen megjavítanom, mert sérvet kapok tőle. Nem bírom felnyitni, szerintem hiányzik a teleszkóp.
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
N0rthF4c3
tag
Na, megjártam az Ivanicsot, magyarul beszél az autóm. Plusz kértem ugye még egy munkaóárt, hogy nézzenek rá a hátsó futóműre, h mi búg hátul, plusz ugye az ide feltöltött videón szereplő hang eredetére is rákérdeztem. 2 órát ott dekkoltam, azt mondták, utóbbi hangot nem hallják még az éles hallású kollégák sem, amúgy meg a jobb hátsó agycsapágy cserés - ez a búgás eredete. Adtak árajánlatot 85 ezer forint tokkal-vonóval
Ami viszont abszolút pozitív volt, hogy nem kértek ezért pénzt. Szóval csak a magyarosítást fizettem ki. Úgyhogy maximális respect.
-
szabop27
csendes tag
Sziasztok!
2005 körüli S60/V70 vasarlasan gondolkodom, mindenkepp az 5 hengeres benzinmotorral. Melyik verziot erdemes keresni? Illetve ezeknel a modelleknel kerülendö-e az automata valto, vagy meg lehet nyugodt szivvel venni azt is?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szabop27 #10098 üzenetére
Válaszok: https://s60v70.blog.hu/
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen routert?
- Diablo IV
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest