- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5997 üzenetére
Számít, nagyon is, igazából minden centi sokat jelent, pl egy modellváltásnál Audi A4 ha jól emlékszem, írták is hogy 2 centivel nagyobb a tengelytáv, és 1,5 a hátsó lábtérre ment, igen is nagyon érezni.
A tervezéskor ha szűkös a hely csalnak, rövidebb hátsó ülőlap, más szögben van a támla és az ülőlap szinte mindig.
Mondok egy konkrét példát, gyerek ülés, az S80-ba gond nélkül becuppan az isofix base, még S60 esetén előre kell tolni az ülést /189cm vagyok/ betenni, majd rá magát a kosarat, és vissza tolni ameddig neki nem ütközik. Na S80-nál ilyen nincs.
Teljesen más a tér érzet is, pl S60 3 fővel hátul kb esélytelen, max nagyon rövid távra. Ha valami szűk hátul, ott minden milliméter sokat számít.
-
őstag
valaki próbálta már a polestar tuningot közületek?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #6004 üzenetére
Vettél volna 2.4 D5-öt.
Gyári tuningpartner, nyilván jó, de iszonyú drága. Drágább, mint a BSR...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
haxxika
senior tag
válasz runner 125 #6005 üzenetére
Húúú ma láttam Pest belvárosában egy S60 Polestart hangorgiázni.... hát megborzongtam rendesen.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
őstag
válasz LaptopSystem #5988 üzenetére
Régen járta erre, de ez nem túl pozitív hír.Kiváncsi vagyok, milyenek lesznek/lettek az új ülések. Sajna már egy ideje hallom hogy az új volvokba nem szabad bőrt ülést venni, mert röviden összefoglalva hulladék.
Maga a volvo hungary hogy állt a dologhoz (csak azért kérdezem mert erről is hallottam rémtörténeteket, avagy csak a lóvé kicsengetéséig érdekes a vevő)?
Eseted engem könnyen lehet hogy befolyásolni fog (a szívem és a raconalitásom között folyik kiegyenlített küzdelem v40 cc vs tucson vs hrv fronton). Apropo szerintettek a v40 kifutásánál jövőre mennyi kedvezményre lehet számítani (ez s80-nál ha jól néztem 20% felett volt)? t3 manuálban vagy t4 automatában gondolokozom (2 lityósat akarok nem 1.5-öt).
-
őstag
-
őstag
válasz runner 125 #6009 üzenetére
Ja, nagyon meggyőző a Tucson. Csak ha elszánom magam az automatára (most nyáron majd bérlek 1 hétre egy automatát, valószínűleg santa fét) akkor elég nagy probléma hogy a benzineshez duplakuplungos van. Jobban szeretnék valami hagyományosat... 10 évig szoktam megtartani autóim új koruktól.
u.i: csak a volvo nálam bakancslistás, előbb utóbb lesz egy
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Csak kb. nettó sehol nincsen megbízható infó arra hogy az új autókban mi van. Pl. tucson 1.6 turbó benzines dct milyen, száraz vagy olajos.
Cvt ahogy utánanéztem csak erős autókban ok. Nyomatékszegény/gyenge mociknál idegtépően nyavalyog. A hrv 1.5 cvt-re majd minden tesztelő panaszkodik (német/angol teszteket is néztem dögivel).
De pl. az 1.5 turbós ami civic cvt-vel mindenkinek tetszik. Van elég nyomaték benne.Pl egy 1.5 turbós cvt-s hrv már jöhetne (ha lesz).
-
őstag
válasz crissprivat #6014 üzenetére
én elfogadnám az tuti [link]
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
FeRRaR1
őstag
válasz crissprivat #6014 üzenetére
Rohadjanak meg, hogy lecserélték a sor 6 turbót egy négyhengeres varrógépre. (ez a személyes véleményem)
Megbízhatóságról még nem nagyon fogunk tudni nyilatkozni, hiszen az új 4 hengeres dízel és benzinmotorok az utolsó csavarig új fejlesztések, még az előrendelőknél sincs ott egy éve az új XC90, ugyan ezekkel a motorokkal, így ez lehetetlen, majd az idő eldönti, és reménykedni lehet, hogy a Volvo által fejlesztett motorok megtartják jó tulajdonságaikat, nagyon strapabíró és hosszú életűek lesznek.
-
őstag
válasz crissprivat #6014 üzenetére
Tényleg örülnék ha megbízhatónak bizonyulnának, én kb ezt a hajtásláncot venném legszívesebben ha elég nagy lesz a kifutási akció a v40-ekre (avagy fele paci fele pénzért, t4-es 190 pacis 8-as automatával).
Eddig semmilyen horror sztorit nem hallottam az új volvo mocicsaládról, de ugye sok idő sem telt el velük még.
-
crissprivat
senior tag
Köszi a véleményeket,remélem beválnak a volvonak az új motorjai.
Nekem nagyon szimpi kezd lennei a volvo. Idáig bajoros voltam,de he majd tehetem,ezt a v60-ast választanám.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
Tibiajax
nagyúr
válasz crissprivat #6014 üzenetére
ingyen se kéne...
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #6019 üzenetére
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #6022 üzenetére
Nem, V70 téren T6 3 Liter sor hat 2 turbó, vagy sima 3.2 szívó benzin a két nagyobb választás, de elég ritkák. Amennyiben játszanak a régebbiek, akkor 2004 - 2007 közötti V70 R, ami még rajt van az én bakancs listámon is
-
customrobi
tag
válasz FeRRaR1 #6023 üzenetére
Az R nekem is tetszik, habár úgy gondolom, ott már erősen emelkednek az üzemeltetési költségek, és nem csak a fogyasztás miatt. Különben is a V8 az V8, semmi nem übereli szerintem.
Az, hogy régebbi számomra nem gond, egyre kevésbé tetszenek az új/újabb autók. De egy régi sajnos több törődést igényel, és itt (Ausztria) ez a törődés elég jelentős anyagi terhet vonz magával. A műszaki vizsgák elég szigorúak, még egy vacak 1500 Eurós Twingóra is simán el lehet(ne) költeni 1000-1500 Eurot vizsgánként, ami évente van.Vessetek az oroszlányok elé.
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #6024 üzenetére
A V8 karaktere és hangja, no meg a teljesítménye... Hát igen, a V8 az V8, álom autó az S80, nekem az volt, és egy megvalósult álom, ami a legszebb.
Költeni kell rá, de mire nem? Na meg az élmény meg a mosoly amit az arcodra rajzol megfizethetetlen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #6013 üzenetére
Ha dobsz egy mailt a forgalmazónak akkor elég gyorsan megtudod szvsz.
De ez nem a váltó hibája. Azért nyavajog(nak) mert a lovak hiányából még a cvt se tud menést varázsolni. De az manuálissal se lesz jobb/gyorsabb max feladod és mész lassan csendben, amit a cvt-vel is lehet.
Bár én csak egy cvt-s Lancerben ültem (1.8i 143 ló) az se egy erőgép de minden rendeben volt. Alapvetően az europid nép nincs hozzászokva ehhez a karakterisztikához.
De ezt a Winkler is megénekelte a minap: [link]#nincsbennetarcsi
-
gaborbol
őstag
válasz Tom1939 #6010 üzenetére
Nem is ok nelkul felsz tole, tessek:
[link]Olvasd alatta a hozzaszolasokat sorba irjak nincs meg 4.000 kilometer a kocsiba mar szar es a markaszerviz mar terel, hogy nincs ilyen gond ezek ilyenek
En alairom, hogy gyenge az 1.6 ekkora autohoz, de akkor nem ez kene bele, mert ez barmikor veszejjes normal hasznalatba. Konkretan egy szar, ha nem lehet vele biztonsagba elindulni meg kigyorsitani.
Volvo 2013-2016 is ulesekre is panaszkodnak, hogy kopik meg rancosodik a bor par honapos kor utan, de azt legalabb itt iscserelik es nincs sunnyogas.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gaborbol #6027 üzenetére
Ezt pont láttam... Az 1.6 turbo azért nem gyenge (szerintem nekik nincs sima 1.6, de lehet hogy tévedek) . Csak nem kezeli helyén az adott szervíz, ez így biztosan rossz. Szerintem külöben a hyundai féle az "száraz". De ha odáig jutok rákérdezek a forgalmazónál.
Volvo-t meg nem veszek bőrüléssel és ezzel megkerülöm a problémát
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #6029 üzenetére
De akkor hogyan vannak 10 - 15 éves Volvók is eladósorban, makulátlan üléssel.
Úgy értem, tény hogy kritikán aluli ami veled történt, de kb 10 full bőr Volvo volt a családunkba eddig, 2004-2009 közöttiek, és kb 1-ben volt enyhén kopott a vezető ülés széle.
Lehet hogy a minőség ellenőrzésnél voltak gondok, vagy a beszállítóval, persze ez nem mentesíti őket a felelősség alól.
De a Volvo bőr nem egyenlő a szarral. 10-ből egyszer lehet...
-
őstag
-
Az uj mondeonal is elojon ez, de csak feher bornel. Szerintem azzal mindenhol gaz van.
-
gaborbol
őstag
válasz Tom1939 #6028 üzenetére
Irjak, hogy a 2 literes is ugyan ezt csinalja es ezek is az 1.6-os turbosak. Gondolom mivel nincs igazi megoldas a szerviz jatsza a hulyet, csak az internet koraban ez mar nem eladhato mindenkinek.
Az irjakt par helyen, hogy a szoftver frissites segit rajtuk, de nem szunteti meg teljesen a hibat es van, hogy lampatol indulva siman kidobja uresbe, es nem lehet vele aztan mit kezdni vele.Valamint aki kapott frissitest arra panaszkodik hogy azota meg remeg az egesz bode alacsony sebessegnel. Gondolom ugy jarnak majd mint a Ford. Beleolnek egy valag penzt a foltozgatasba, de sosem lesz az igazi, aztan most perlik is oket miatta rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #6034 üzenetére
Én az Autoglymet használom, elégedett vagyok vele, mint sokan mások is. Soha nem vásároltam M.o.-n autóápolási terméket, így ebben nem tudok segíteni. Annyit még megtennék, hogy kb 1 héttel az AG-s ápolás után tennék rá egy Wolf védő réteget.
Sonax termékeket nem használok egyáltalán, mert nagyon nagy a szórás, valami nagyon jó csúcs minőségű, valami ipari hulladéknak is rossz.
Esetleg autóápolós topikba kérdezz rá, hogy mivel ápoljad le a zsír új bőrt, hátha mondanak valami okosat.
-
őstag
-
tkazmer
addikt
sziasztok,
két kérdésem lenne:
(1) 2006 S60 HU 650->HU 850 upgrade-hez ismer bárki olyan szakit aki foglalkozik hasonlóval?
(2) A Sensus-ba beépített TuneIn netrádiós alkalmazás kb. mennyi mobilnetet fogyaszt?úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
tehát ez a 144 kb. a maximum lehet? vagy vannak e fölötti elterjedt szabványok is? (őszintén, sajnos fogalmam sincs mit használ a rendszer, temérdek adó van benne, gondolom mindegyik más minőségben "sugároz")
azaz mondjuk napi ~másfél óra rádióhasználat mellett nagyjából egy 5 gigás netcsomagot enne meg a rendszer. az még talán egész vállalható.
köszi!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
A 136 pacis 2.0D-hez melyik a legjobb olaj?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz Motion_Blur #6041 üzenetére
Szia!
Én [ilyet] rakok az enyémbe, de ez a márka dolog teljesen hitvallás kérdése. Ugye a gyári ajánlott a Castrol..
A lényeg, hogy 5W-30 legyen és lehetőleg legyen rajta a "WSS-M2C913-B" szabvány, de ha ez nincs, akkor ACEA A5/B5."Less but better" - Dieter Rams
-
slaci
csendes tag
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma megcsináltattam Bosch car serviceben a haldex és az automata váltó olaj cseréjét. Sajnos nem volt zökkenőmentes... A probléma az, hogy a szervizre direkt rákérdeztem, hogy csináltak-e már ilyet. Többször... Mindig azt mondták, h persze és, h tudják, h Volvo olaj kell, át kell mosni az automata váltót, stb.. Na, ma az történt, hogy bevittem az autót, gondolván, h jó kezekben van. Délután hívom őket, h mi újság? Kicsit bizonytalanok voltak, mert a haldexből nem tudták, hogy hogyan kell leengedni az olajat, így kiszívták. Majd simán csak felöntötték a friss olajjal, amíg a beöntőn/szint ellenőrzőn nem folyt. Szerintem ez így rendben van, mert googleztam is utána és kb. ezt láttam. Viszont a szerviz bizonytalansága, nyilván engem is elbizonytalanít. Kérdésem az, hogy jól csinálták-e? Ill. a nagy googlezásom közepette találtam olyan linket, mintha lenne a haldexnél szűrő. Ez a második kérdés, hogy kellet volna-e cserélni, ha egyáltalán van? Ill. ugyanez automata váltónál is: kellene-e valami szűrő féleséget cserélni? Azt hittem, hogy ha annyit mondok, h szeretnék automata váltó olajat és haldex olajat cseréltetni, az alapján tiszta nekik mit kell csinálni, és nem nekem kell utána nézni adolgoknak, ill. direkt ezért rá is kérdeztem, h ismerik-e típust. No, mindegy.
Egyébként ettől függetlenül még kb. korrektnek is érzem a szervizt bizonyos tekintetben, mert akár át is dobhattak volna, h persze lecseréltük. Legalább elmondták, h ilyet még nem csináltak... Csak persze jobb lett volna ezt előre tudni...
Ja, és még egy dolog: a hátsó diffi olajbeöntő nyílását is kivették. Amikor láttam olaj nem csurgadozott kifelé, de gondolom a szint megvan. Meg az másfajta olaj is. Meg ki sem szívták, azt mondják nem is lehet, mert a cső sem fér be(tehát próbálkozhattak..?) Kellett volna ezt is együtt cseréltetni a haldexel? -
Dávcy
csendes tag
Üdv!
Rendeltem kettő db h7-es ledes izzót a kis s40-be!
Világít is és egész jó fénye van , viszont azóta azt írja a fedélzeti, hogy ízzóhiba tompított fényszóró!!!
Ez miért van ?
-
Qru
MODERÁTOR
Más a feszültségigénye a led-nek (alcsonyabb), na most a rendszer úgy van kalibrálva, hogy ha csökkent a fogyasztó áramfelvétele akkor azt kiégett izzónak ítéli meg. Szóval:
1: rakd vissza a halogén izzót
2: köss be egy ellenállást az izzó és a foglalat közé
3: szokod meg a kiírást[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Sorba kell kötni ellenállást, mert a led messze nem eszik 55 Wattot, és ezért kiégettnek/rossznak hiszi az elektronika, vagy cseréld CANBUS kompatibilis ledre.
Ez volt a válasz, a véleményem:
Te nagy valószínűséggel nem látsz jobban a leddel, mert nem arra van kitalálva a lámpa test, szemből világosabbnak tűnik, de egy sötét országúton nagy részük használhatatlan, ellenben nagyon vakít.
Nem mellesleg illegális, kiszedhet a rendőr, soron kívüli műszakira küldhetik az autót + bírság.
Legjobb megoldás, erősebb és "kékebb" fény, legálisan, jobban is látsz, és nem vakítasz.
slaci
Váltó olajat most cseréltettem, az egyszerűbb kör, ott nem cserélni, ha nem tisztítani kell a mágnes szűrőt.
A Haldexnek tényleg nincs leeresztője, cseréltetni akartam, de mondták hogy le kell bontani az alját, meg egyébként is tökéletes szinten van, és nincs is elhasználódva, szóval hagytam egyenlőre. (XC 90)
Hátsó difit nem muszáj egyszerre cserélni a haldexel.
Biztos nem vagyok benne, de szerintem az AWD-nél is csak egy mágnes szűrő (csapda) lehet, ami össze gyűjti a fém törmeléket.
[ Szerkesztve ]
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #6046 üzenetére
Köszi a választ!
Én cseréltettem haldexben is, preventív céllal, nekem sem volt elhasználódva és a szint is megvolt. Nyugodt akartam lenni a következő 80ezer km-re.
Amúgy szerintem nem feltétlen csináltak rosszat. Kb. ez volt az eljárás:
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=30549Difire van valami javasolt csereperiódus vagy az is lifetime volvo szerint?
-
FeRRaR1
őstag
Nekem is nyommatták a Volvo Bullshitet, ha nem taxinak volt használva akkor élettartam az olaj. Itt egy kisebb vita kerekedett ki, mert megmondtam nekik hogy ilyen nem létezik. Jó akkor mintát vettek mindből, szintet néztek, és mind tökéletes AWD + Váltó. Akkor megint furán néztek, amikor mondtam azért cseréljük le
Haldexet csak azért nem csináltattam meg, mert drága lett volna, le kell bontani a teljes kipufogót hozzá, fél alját szétbombázni, sok idő, meg munka óra, úgy hogy azzal csak azért várok, hátha valami bejön még a köv 1-2 évbe ami miatt bontani kell egyébként is valamennyire, és akkor össze kapcsolom azzal.
A difi az 100% hogy lifetime a Volvo szerint, el sem kezdek utána nézni, ha volt pofájuk a váltóra is ráírni
[ Szerkesztve ]
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #6049 üzenetére
Aha,ertem koszi! A korabbi volvo szervizemben is emlitettek olyasmit,h le kell bontani a kipuffogot, szoval ok erthettek hozza. Masreszrol meg ők voltak akik maxra ontottek az olajat a motorban es eleg hosszu a varakozasi idejuk is,ezert neztem masik szervizt. Amugy nem reg voltam svajcban,es onnan is kertem arajanlatot a cserere. Nem is volt draga, 500chf automata es haldex. Vittem is volna hozzajuk,de sajna kesobbre adtak idopontot,mint ahogy hazajottem.
Koszi a segitseget! Sajna ennel az autonal most tanulom a reszleteket,az elozonel mar mindent tudtam,megvoltak a szervizek,alkatresz forrasok.
Aktualis Europa navi dvd mennyibe kerulhet volvonal? Nekem asszem 2014es es sok minden valtozott,jo lenne valami ujabb. Kerdes,h megeri-e?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen