- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Finwe
őstag
Az a D5-ös már az "újított" változat. Az elődje, a 163le-s volt. Gyakorlatilag egy chip tuningot csináltak rajta gyárilag. (Persze biztos mást is cseréltek, h jól elkavarják a cikkszámokat...)
XC90-be lehet V8-as motort választani.... - még nem hallottam róla tapasztalatot.Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
7600 GS
addikt
Nyáron a Volvókba ha nem is 3 literes,de egy 2 literes Powershift dízelt dobnak majd be,de sajna csak az S40/V50-be,XC90-be meg nem tudok erősebb dízelről.De ha valaki a T5 és T6 között vacilál,vegye a T5-öt,mert szinte ugyanolyan rugalmas,és kevesebbet eszik,mint a T6.A T6 csak annyiban különbözik,hogy Twinturbo-s.
-
lajafix
addikt
szerintem nagyobb dízel a volvoba nem nagyon várható belső fejlesztésként, nem hiszem hogy olyan mennyiségű szériát nyomhatnának hogy racionális árú legyen. Marad a V8as benzinmotor példája: venni egyet mástól_
- azok a cégek nem hiszem, hogy adnának, amelyiknek van saját modellje ilyen méretű Volvo versenytársaként.Szóval a hármas német riumvirátus kilőve. A GM sem valószínű, hogy Saab érdekeltként adna.
- A fordon keresztül lehetne a 2.7 literes v6os, Jaguárokban, citroenekben, Peugotkban használt dízel, de ennek a plussz 2 decije nem hiszem, hogy megérné.
- valami Ford dízel a Amerikából ha van egyáltalán. Ez meg szerintem egyenesen traktor lenne.
- talán fabrikálnak rá 2 turbót és azzal erősödhet még a D5.(ha ez már olyan akkor sry)
Szóval akinek kell a sok erő az vegyen benyás volvót.Ma volt szerencsém megszemlélni egy új 3.2es XC70est aranymetál színben.(világos kárpittal és fekete! bőrüléssel) Nos igen, gyönyörű... akkora tárcsafékje van elöl, hogy lehet csak a tárcsa egy 100as /db. Arányos gép, csak akkor tűnt fel hogy mekkora, amikor az előtte parkoló 2es mondeo szedánt alig vettem észre, oly kicsinek tűnt.
Rock'n Roll
-
#64791808
törölt tag
Az rendben is lenne, csak a D5-ös automatája meg nem egy fürge darab. Egyrészt egy hatos kézihez képest az ötös automata érezhetően többet fogyaszt, másrészt meg lomhább. Ha meg hang, akkor S60 R, egyszer vezettem, gonosz gép
De nem fogom fel, mért nincs a 2,0D-hez automata. Vagy félautomata, vagy mittomén.
-
#64791808
törölt tag
300 lovas motor, csak egyrészt 20 litert eszik (a D5 meg 9-et), másrészt teljesen más világ a kettő, máshogy kell őket vezetni, én nem szeretem a szétpörgetendő benzinest, maximálisan dízelpárti vagyok. Végül pedig annak a D5-nek is rondanagy nyomatéka van, ami ahhoz a kasztnihoz elég.
Úgy látom, nem tudok fogalmazni, elnézést, most voltam lakógyűlésen, és minden energiámat felemésztette a sok korlátolt, erőszakos, habzó szájú lakó.
-
Márk
senior tag
Hali!
Az lehet hogy jól váltogat, de szerény véleményem szerint a fater 6,5 éves V70 T5-ösében levő 5 sebességes nem egy sebességbajnok. Sebaj, így is legyorsultam vele a lámpánál itt Kecsón a városban egy agyonspoilerezett, ültetett, küszöbvilágítással felszerelt valamilyen csoda Honda sportkupét (a pontos típusát azért nem tudom, mert este volt, és csak oldalról láttam ahogy mellettem állt). A csávó meglépett az elején egy autónyival, de aztán behoztam, és szépen bementem elé, mielőtt a sávom beleolvadt volna az övébe, ott már kb 100-al mentünk mind a ketten ..... utána már valamiért nem sietett.(de szépen énekelt az öt henger, mikor kipörgött 6000-ig, hööööööööörrrrrrrrrr)
Mielőtt valaki leszólna, hogy milyen felelőtlen vagyok, este 10 után volt az eksön az izsáki úton, ami jó széles, és egy lélek sem volt szinte azon a környéken.
Üdv.: Márk
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Aham, akkor majd hogyha kidől a mostani Volvo, akkor majd egy használt V70 D5 lesz helyette, de remélem hogy erre majd csak sok-sok év múlva kerül sor, mert nagyon szeretjük a gépet a kezdeti hibák ellenére is.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
#64791808
törölt tag
250LE-höz egy 3 literes dízelre nem kell sok okosság. Piezzo-adagoló és lépcsős biturbó feltöltés, ennyi. A BMW 3 literes S6-osa (ami szintén nagyon szépen szól) lépcsős feltöltéssel 280LE-nél van.
Egyébként dízelfronton nem vagyok híve a lóerőhajhászásnak, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a nagyon kihegyezett motorok nem sokáig húzzák, 200-250 ezer km és vége. Ott a merci, az ő dízelarzánálja durván 5-8%-kal mindig le van maradva nyomatékban és lóerőben is, viszont sokkal tartósabbak a motorjai. Kivétel a régi 290 Turbodiesel és a 270CDI, azokat elszúrták. A BMW-nél nagyonerős dízelmotorok vannak, főleg mostanság, de az új 35d, fentebb említett dízelek sorra pukkannak el, akár 130-140 ezernél. Anno ugyanez volt, mikor a VW útjára engedte az akkor legjobb löktérfogat/teljesítmény arányú 130 lovas 1,9-es PDTDI-jét, rengeteggel gond volt.
Visszatérve Volvo bácsiékra: szerintem S60 és az alatt felesleges a D5-nél nagyobb dízel. Az XC70/90-be és az S80-ba lehetne talán tenni erősebb dízelt, és ezzel meg lehet lovagolni a dízelpiacot Nyugat-Európában. Egy 3,5 literes V6 lenne jó választás. Annál kisebb nem ad igazi különbséget a D5-höz képes, annál nagyobb löktérfogat csak V8-as elrendezésben lenne pörgős, de az meg nehéz. 250 ló S80/XC70-be elég lenne, XC90-be lehetne lépcsős feltöltéssel okos 280 ló, és akkor nincs is gyilkolva a motor, ugyanakkor elegendő is.
-
lajafix
addikt
#43, azaz kétlem, hogy gazdaságos lenne, nem hiszem, hogy egy évi pár ezres szériához megérné megcsinálni. Ehhez vásárolni kellene más gyártótól nagyobb dízelt, valamint 5 henger mellett egy 6 hengeres dízel nem hiszem, hogy sok plusszt adna. V8 dízele meg talán csak a 3 németnek van.
Rock'n Roll
-
sharpapa
aktív tag
Megjegyezném mindhárom fent sorold Renyó többet jár a szervízben mint az úton - ennyit a megbízhatóságukról. Szervíz: a francia kocsik ebből akasztják a nagy pénzt, hogy bele van írva a számítógépbe: garancia kilóméter lefutotta után romoljon el ez, romoljon el az, vidd a szervízbe és tejeljél. De azért igen igen a Megane az jobb mint az s60r
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
AMD Power
titán
Ez reális is lenne. Én már viszont abba bízok nagyon , hogy jön végre egy komolyabb diesel motor. Valami fejlesztés már kéne nekik mert kezdenek nagyon lemaradni ezen a téren.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Én most az S40-be vagyok szerelmes. De amit kinéztem az is horror drága nekem.
Valami iszonyat szép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lajafix
addikt
szvsz a kétliteres dízel a v70 súlyát is képes 100 körülről dinamikusan meglódítani 160ig. a turbó teljesen tölt már ott, a háromszáz valamennyi Nm jó tartalékot ad.(legalábbis a 300 kilóval könnyebb Ford Mondeoban a sima 130 lovas tdci jobban tol-ebben a tartományban-, mint a 2.5 V6 szívó, emelkedőn méginkább). Nagy találmány a műtüdő és a nagynyomású dízeltechnika. (legalábbis amíg gari után el nem romlik )
Megindítani nem könnyű alacsony fordulaton ezt a tömeget, de pályán simán lekezeli, persze nem D5, meg hát ford, ami csak egy fordosnak szívmelengető.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
ez a bmw-s hibája, ha belémszáll. tudod mikor állok félre egy kamion mögé ha 130al megyek, mert jön egy bmws 180al a távolban! Ha meg már közelebb ér ki tudom számítani, hogy mennyire nyomjam a pedált, hogy kamion mögött ne szoruljak, hanem előzzek amint elszáguld mellettem.
Rock'n Roll
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 2042
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Autós topik
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Óvodások homokozója
- OLED TV topic
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest