- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Finwe
őstag
-
-
Finwe
őstag
Sajnos az nem teljesen a volvo motorja. Sok dolog változott amióta a Ford megvette.
Az új C70-es, egyszerűen röhej, hogy ugyan az az alváza mint az S40-esnek és a Ford focus-nak.szerk: ez viszont jó kép
Finwe
[ Szerkesztve ]
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
tkazmer
addikt
t6 még kapható? nem nagyon látok olyat a konfigurátorban mostanában, a nagyobb autókba a 3.2es benzinest teszik hasonló teljesítménnyel, a kisebbekben meg a t5 van csak...
(#20) Finwe
lehet, hogy az alváza ugyanaz, ehhez képest világelső biztonsági megoldásokat mutat be (pl ajtóból felfújódo függönylégzsák + sok egyéb volvós biztonsági rendszer), és az sem lehetetlen, hogy a volvo minőségű alvázat teszik a többibe..[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Atlantis
veterán
Te, erről nagyon gyorsan szokjál le. Nézd meg, 5 HSz-t követtél el 7 percen belül. Tessék használni azt a nyüves MOD gombot, azért van!
Még egyszer meglátok ilyet, az első írását meghagyom, a többit törölni fogom szó nélkül.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Finwe
őstag
A biztonsági öv miatt az egyik ilyen amcsi autó-fejlődéses műsorban szinte meg is vádolták miatta, h már volt nekik de nem szerelték szériaként és sok embernek ezért kellett meghalnia És a többi autógyár ??? A pontos évszámra nem emlékszem, h mit mondtak de ezt így kijelenteni elég csúnya volt.... (mármint a Volvo évszámát tudom. a nyilatkozott évre nem elmékszem).
Ezt a törött autó gyárba szállítást legalább 20 éve csinálja de valószínű, h még régebb óta
Finwe
[ Szerkesztve ]
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
tkazmer
addikt
ez a fedélzeti számítógép vicces dolgokat tud kiírni, amikor anyám összetörte apám volvóját, akkor a fedélzeti számítógép csak annyit mondott: "bal első lámpa kiégett". Ha csak annyi baja lett volna...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#64791808
törölt tag
-
Macka
veterán
Igen. A turbos benzineseket gyárilag 3 fokozatban lehet tuningolni.
Ismerősnek van olyan S40-ese,amit Svédországból hozott be, alapon 2.0 Turbo, gyári EVOLVE tuninggal. Külsőre semmi, 17" kerék van rajta.
Olyan 300LE körül van, lefújószelep, és minden földi jó. Ahhoz képest az én D5-öm homokozó... -
sharpapa
aktív tag
Na igen a hülye svájciak meg mind XC70el, XC90el S60Rel járnak. Kiskorom óta sokat járok ott, és amikor nálunk az egész országban volt vagy 100 darab v70, akkor ott az egész ország a fentebb sorolt tipusokkal járt (illetve S60R még nem is volt).
Néhány "nagy tudású" Renault Espace, Mé' Gané?, meg Laguna tulaj ismerősöm egymás közt nemrég megbeszélték hogy a Mercedes szar autó, a Volvó még szarabb. Természetesen a Renault a legjobb. Azóta faterral ha svájcban vagyunk gyakran mondjuk milyen hülyék ezek a svájciak, csak Volvót vesznek...nem tudják mi az az autó.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Finwe
őstag
Nem
Bár elég kutyaütők dolgoztak a Westend Volvo szalonjában, azoknál tuti jobb eladó lennék.Egyébként van egy "rajongói" oldal a Volvo Baráti Társaság csak sajnos elfogytak a lelkes tagok és megállt a fejlődés.
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
Finwe
őstag
Pontosan ezért mondja! Még a v70-ben is necces ahogy elférek apám mögött, ő 176-8 én meg 172 és csak azért ülök ott mert öcsém már nem fér be (186). Az xc70-ben pedig már én sem férek el mögötte. Viszont az új nagyobb valamivel, lehet öcsém továbbra sem férne el de nekem kényelmesebb. A 850-esben is sokkal több hely van hátul, nem is beszélve a 740-es sorozatról....
Mondjuk már csak keveset ülök velük az autóban de a családi program az a családi programFinwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
tkazmer
addikt
igen, első ránézésre megéri, (egy oda-vissza repülés meg asszem össz 250e huf, tehát az sem olyan vészes talán), de nem tudom, hogy ami autót ott adnak, azt vajon az eu-ban nem kell e átalakítani, vagy lehet e az ott vásárolt gps-re európai térképet tenni, stb..
egyébként venni? nem hiszem...esetleg bérelni, az olcsóbb, de most csak utánajárok a dolognak...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ezt én is néztem, de pont árakat nem találtam...
(#218) 7600 GS
nem rossz
egy olyan v40, amit az elején borogatnak, volt nálunk családi autó, még amikor új modell volt ('98-02 között). bíztató, hogy ennyire biztonságos[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
Volt mos tegy jó használt teszt... V50 is...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
azert a toyota nem is a vilag legbiztonsagosabb autoja imidzset hordozza...
en is azt gondolom, hogy ezek a visszahivasok nem megengedhetoek, mindenkeppen olyan autokat kellene eladniuk, amelyek legalabb biztonsag szempontjabol tokeletesek.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
PotyaPetya
csendes tag
Hali!
Az automata az én 29 évemhez öreguras (saját felfogás, bocs), úgyhogy manual, 6 gang. Az az igazi (jelenleg) feeling, szeretek váltani, ne egy gép döntsön helyettem...
T5 se rossz, én is szemeztem vele, csak ez jó árban volt, nem volt szívem ott hagyni.
Csak van egy kis parája, hogy random elveszi a gázt, minden ok nélkül időnként megtorpan. Egyenlőre nem tudtunk rájönni a jelenség okára.
Valakinek esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a baj? (remélem nem túl nagy para, mert nincs kedvem több százezret rákölteni)Üdv
S60R - na és, ki figyeli a fogyasztást...
-
runner 125
nagyúr
válasz 7600 GS #3507 üzenetére
Tudja franc, sose voltam egy nagy tuning és spoiler fan. Index-en egyik márkatárs is vett valami hátsó szárnyat a V70-re, ő azt hiszem ilyen 30k környékén vásárolta, + a fényezés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
válasz 7600 GS #3882 üzenetére
És általában nem kapják meg a törődést - mint máshol sem. Legkésőbb 300 000 környékén az összes letérdel.
A legtöbb váltóhibát a Geartronic + T6 kombó produkálja, mivel a váltó kisebb benenő nyomatékra építették, mint amit a motor lead ( legalábbis az első generációnál).
Én az 5W40-et nem erőltetném T6-ban. Egyszer én is kipróbáltam, érezhetően vesztett a motor a dinamikájából a gyári 0W30/5W30-hoz képest.
A TVt nem próbálgattam, mióta megvolt a digitális átállás, de előtte jól jött, amikor 4 órát álltam az ukrán határon
Az én T6-om nagyon jól fogyaszt, mivel épp motor/váltó felújítok , így darabokra van szedve az eleje. Előtte 11-13 közötti átlagot produkált, ami nem is rossz, főleg, hogy én nem igazán óvatoskodtam vele. Városban 15 alá nem ment szerintem egyszer sem, viszont 20,6-os tripet sikerült csinálni Budapesten.
<tRucKdriFteR>
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4041 üzenetére
Így igaz, kesztyűtartó tetejére lett rögzítve az egység, de egy AUX kábelt kivezettem a könyöklőbe is, 12 Voltot megtoldottam kicsit, és hozzáforrasztottam a szivargyújtó hátuljához.
Elsőre tökéletesen működött, és azóta is. Grom nekem is túl drága volt, és mivel nekem csak egy szimpla AUX kellett ezért lett Yatour, szerencsés vétel volt így újonnan 12.000,- Viktor valutáért jutottam hozzá.
Szerk.: Annyi fejlesztés történt azóta, hogy rendeltem számléptetős AUX kábelt, így már könnyebben tudok számot váltani, ha éppen fut a navigáció, vagy éppen nem érek rá matatni a kijelzőn.
HU-803 sajnos AUX nélküli gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4080 üzenetére
Természetesen
Miután az S80 D5 Automata, radaros, dízel meg minden sátánista cuccal tele van tömve, akartam egy igazi férfias hobbi autót, az az több mint 4 henger, benzin, manuális váltó és kézifék, csak a klíma legyen auto 2 zónás, szerencsére ezek tökéletesen teljesültek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4458 üzenetére
Gondolom a német M0-ra gondolsz
Viszont tökéletesen egyet értek veled, 3000 alatt nyugodt családi utazó autó, felette viszont megjön a sor 5 hangja és ereje
Meg autóztattam pár hete főbérlőmet, olyat lépett kettőbe, hogy alig bírt kapaszkodni az aszfaltba egész fokozat alatt, pedig újszerű gumi tiszta száraz aszfalt volt. 3. sebességet ráérsz 100 Km/h felett kapcsolni
-
gaborbol
őstag
válasz 7600 GS #4750 üzenetére
Nincs nalam mar VIDA fent, de maga a tartaly szeritem az ugyan az mint szinte az osszes hasonlo koru Volvo-n.
komplett tartaly:
P#948546Csak maga a kupak, az: 61435862, 9475862
S80-on csereltem tartalyt en is, de ott a tipushiba, az alig lathato keresztbe elrepedes volt, nem a kupak miatt folyt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4782 üzenetére
Kb ugyan azt írtuk le függetlenül egymástól
Az én V70 T5-öm "csak" 300.000-nél tart, de még bontatlan a motor, turbó is gyári. Amiket tavaly cseréltettem:
Olaj + szűrők
Komplett vezérlés
Stab pálcák, jobbos axiál
Generátor + gyertyák
Csöpögött a szervó olaj egy bilincsnél, azt megcsináltattam
ABS érzékelők átnézve, kipucolva.Most minden hibátlanul működik, és feltépi az aszfaltot. Persze ezek nagy része a vásárlás utáni szokásos procedúra, ami váratlan volt az csak a generátor. De előtte is és utána is tökéletesen futott, soha nem hagyott ott sehol.
Neked milyen sztorid van róla, komolyan érdekelne.
Más:
S80 esetén még lehet légzsák összekötő vagy műszerfal hiba is, de ezek ritkák. -
runner 125
nagyúr
válasz 7600 GS #4909 üzenetére
Konkrét válaszra én is kíváncsi volnék, az a baj ezekkel nincs tapasztalatom és nem is olvastam utánauk korábban.
Kollégámnak is mutattam ma, beleesett ő is.Rákerestem egyébként népítéleten, ha minden igaz meg is találtam az eladó példányról írt értékelést, ő is árulja.
Megnéztem a többit is, konkrét típushibát, nagyon rossz értékelést én nem látok róla.
gaborbol?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4947 üzenetére
S90 lesz a modell név, és ugyan az a motorcsalád lesz, mint XC90 esetén, 4 henger 2 Liter dupla turbós dízel és turbós kompresszoros benzin, + egy benzin elektromos hibrid.
Az első turbó korszak is lecsengett a 80-as évek környékén, talán majd ez is le fog. Nekem is hiányzik nagyon az 5 és 6 henger a kínálatból.
Nem mintha új autó vásárlást megengedhetnék magamnak, de nincs alternatívája egy XC90-nek, az a beltér és minőség, egyszerűen nem lehet jobbat találni, csak a 4 henger rondít bele egy kicsit a képbe.
-
runner 125
nagyúr
válasz 7600 GS #4953 üzenetére
Ajj de piszkosul bánom, h 4 hengeres, 2 literes, széthúzott 225 lovas motorról beszélünk.. de látom a tesztben is hangot adtak ennek.
Nem értem tényleg.. A 2.4-es D5-ből kellett volna csinálni egy ugyanolyan tartós, mondjuk 3000-es 5 hengerest, egy 260-280 lóval. Mennyivel jobb lett volna.Viszont a belső maga a stílus. Piszkosul ízléses, egyszerűen tökéletes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Energiaital topic
- Programozás topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest