- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
az újfajta volvo 2.0 motorokkal mik a tapasztalatok, mennyire nyűgösek?
konkrétan 1999 cm3-es T5 240 lóval, 2011-2012-es V70 kasztniban, automata váltóval. fogyasztás a spriccmonitor szerint tűrhető, azért normál használattal városban 12-ből ki lehet jönni ahogy néztem. -
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz LaptopSystem #6054 üzenetére
Dehogynem nem ahelyett lenne, unokatesomnak/eladasra.
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
person
senior tag
Kis hibakeresés, hátha valakinek ismerős.
Leginkább irányváltáskor, pl. tolatva parkoláskor majd kihajtáskor, már nem teljesen alászedve is borzalmas recsegő ropogó kattogás elölről. Max 2-4 roppanás egy irányba azt követően megszűnik, végtelenségig lehet tolatva alászedve körözni, nincs több ropogás egészen irányválásig, tehát előre menetben ugyan ez az elején.
Féltengelyt szívem szerint kizárnám, nincs ismétlődő kopogó hang.
Néha fékezéskor vagy rossz úton is roppan egyet. Helyben tekergetve a kormányt nem ropog.
Futómű nemrég lett rendbe rakva, azóta át is nézték, motortartó bakokra tippelünk.Valaki futott bele ilyesmibe?
XC90 D5 163Le
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem pont hogy jobbak lesznek ezek a négyhengeresek, mert teljesen a Volvo szakemberei fejlesztették, az hogy kínai pénzből az pont mindegy, jobb mint a korábbi ford sor 4-ek, ahol csak át emelték a "remek" 2.0 TDCI-t. Vagy a még annál is jobb 1.6 PSA dieselt... (Pfejjj)
A lényeg az hogy négyhengeres, és érződik, akár egy 5-6-8 hengeresből ülsz át, érződik nagyon is. De még ennél is nagyobb probléma az általános minden műanyag, és minőség romlás. Konkrét példáim: Most volt nálam egy 2016 V40 D2 (1.6 PSA) Szörnyű és undorító műanyag és ragasztó szag van bent, minden elvékonyított műanyag a kesztyűtartótól a térkép (üccsi) tartóig, kopogós, vékony undorító műanyag. És az az autó, egy Ford focus padlólemez, egy Peugeot diesel motorral, és Volvo emblémával (egy rossz vicc, megkérdeztem pár nőstényt, válaszok, szép mert fehér, szép mert fekete R design, szép mert új. Megkérdeztem egy kollégát aki előtte vezette: Váltó szar, büdös belül, kicsi, hangos.
Most van nálam egy 2016 XC60 D4, csere autó a szerviztől ingyen egy hétre, mert rosszalkodott az XC90 memóriás tükre, ülés jó volt, de a tükör össze vissza mozgott. + pár apróság miatt beadtam. Lényeg ugyan az a full műanyag, kicsit puhább és vastagabb, "prémium" érzetű (hehe) beltér, de a start stop az mind a kettőbe undorító, ahogy a négyhengeres beindul az valami borzalom. Hangos és ráz. Sokkal de sokkal rosszabb mint pl bármelyik saját. Beülök az S80-ba, bőr illat fogad, minden vastag, nincs olcsósított benyomása, teljesen más kategória. A Volvo mert más lenni, most meg kezd VW -sedni, gondolom hogy nagyobbat kaszáljanak, és ez gondolom a vásárlók 90%-át nem érdekli, a többit meg leszarják. De ez a kettő amit próbáltam valami borzalom, szinte fáj a fejem a műanyagszagtól. Soha nem kellene egyik sem, az Autógyártás aranykora az kb 85'-2008 között volt (saját vélemény, ki lehet röhögni) akkor még nem cseszték el a motorokat a normák, nem volt ennyire gáz a beltér minősége, bár persze ezt gyártó is válogatja, de a Mercedes is amit csinál az vicc, mindenhol nézzen ki jól kintről, meg full led, belül meg kuka az egész, E vagy akár a fapados S osztály, Volvon ugyan ezt érzem és fáj.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tom1939 #6065 üzenetére
Próbáld ki én azt mondom, nem mindenkit zavarnak ezek a dolgok, tegyél egy próbát vele. De egyszerűen nem egy kategória, nekem nagy kedvencem a V70 imádtam amelyik volt, és majd egyszer valahogy szeretnék egy V70 R-t. A kényelem a pakolhatóság és teljesítmény amit nyújt... eszméletlen, nem beszélve a beltér minőségéről, ami mérföldekkel egy V40 előtt van.
Igazából sok kis apróság teszi egésszé az autót, ami miatt imádom a V70 / S80 / XC90-et, úgy hűtik le az utasteret, hogy nem veszed észre, a V40 meg úgy, hogy mindig érzed hogy vagy az arcodra, vagy valahova fújja erőltetetten. Sok kis apróság, meg pár hatalmas különbség teszi teljesen mássá. De ami engem ledöbbentett az tényleg a fa és bőr illat Vs. műanyag és ragasztó szag. Oké a V40 az alsóbb kategória, jóval olcsóbb meg minden, de azért nekem felfordult tőle a gyomrom, meg minden "vezetés segítő" dolga a pofádba van tolva, és érzed hogy dolgozik a rossz értelemben, pl van vissza gurulás gátló, tehát tartja a féket, amíg kuplungolsz, és néha érzed hogy későn engedi el, mert már menne a kocsi, és ránt egy picit, vagy a start stop ami néha rosszkor állítja le és mindig remegve hangosan indít. Rengeteg ilyen apróság ami "segít" én meg azt kívánom bár csak ne lenne, akinek ezek kellenek az járna inkább busszal. A kormánya mind a kettőnek olyan volt mintha egy bicaj belsőt kötöttek volna rá, és azt tekergetnéd, nagyon mű érzése volt az egésznek. Ehhez képest egy V70.... maga a mennyország.
De száz szónak is egy a vége, próbáld ki, lehet hogy csak én vagyok ilyen "régen mindenbe több anyag vót" ember, így 29 évesen....
De ami tény, ha egy 10 éves Volvo nagyságrendekkel jobb, akkor miért vennék ilyet? Még a kereskedésben is megmondták hogy a 9 éves S80 V8-am ezerszer jobb itt a legtöbb autónál, pláne azoknál amiket én kaptam. Az új XC90-et kétszer el akartam vinni vagy cserének vagy kipróbálni, és eddig 2-ből 2 alkalommal nem indult be, mert valami elektromos gebasz van vele... No comment.
Vezető szerelő is annyit mondott, hogy a 10 éves XC90-emhez képest csak sokkal több dolog van ami elromolhat, és gyengébb minőségben az újakban, rengetek szoftveres probléma...
De persze azért egy 70/80/90-es felsőbb kategória mint a 40/60 biztos ez is közre játszik valamennyire.
Amiket mondok, azokat úgy nézzétek, hogy magamat is Volvo buzin@k tartom. Ennek ellenére mégis kritizálom ezeket, mert akár alsóbb kategória akár nem, ennyire meg annyira prémium akar lenni a Volvo, akkor ne fogjon el sz@r érzés amikor át ülök egy 10 évvel fiatalabb autóba és pont.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6067 üzenetére
Szívesen eljárnék én Veletechre, parkoló parádéra, PH-s mindenre, csak Londonba lakom jelenleg. Így nem tudok, pedig egyszer volt itt parkoló parádé, azon ott is voltam.
Bele is lóg az utolsó csoportos képbe az S80 D5-nek a segge.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #6064 üzenetére
Az 5 hengeres soros motor az saját fejlesztés volt, arra gondoltam. Az ilyen innen-onnan összetarhált motorjaik azok gyengék. Azoktól talán ez a műanyag cucc is jobb lesz, de azt majd az idő eldönti...
De mindenhol megy az olcsósítás. Pont néztem múltkor nekem még alu a szívósorom, havernak már műanyag pedig csak 2 év van a két kocsi között...
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Visszavittem a rettenetet:
Pár gondolat a korábbiakhoz: Az üzemanyag szint jelző semmire nem jó. 8 egység mutatja a szintet, az az 12,5 %-os lépésekben képes csak mutatni, de azt is össze vissza. A tökéletes megoldás a klasszikus mutató, de persze le kellett cserélni... Még az S80 digitális csíkja is ezerszer jobb, az legalább nem 8 részből áll.
Szerintem az alap full bőr belső bőrt nem tartalmaz, max amennyi rátapadt az emberi munkások kezéről...
Maga a váltó és kuplung nem rossz, de nem is jobb mint egy 15 éves V70. Ülés viszonylag kényelmes, jó a tartása Volvós mércével is.
A kárpit vékony és silány, a D4 motorral eléggé ráz alapjáraton.
Jól titkolja a súlyát, nincs oldal dőlés, virgonc az utakon, kár hogy ebben nem partner az ég világon semmi visszajelzést sem adó, élettelen gumis kormány.
Meg kopogtattam pár helyen a műszerfalat, felső szellőzőknél, éleknél, úgy kong mint valami fejre állított üres vékony műanyag vödör. Hogy ez mennyivel jobb volt az összes eddigi Volvomba, azt szavakba sem tudom foglalni.
Az új XC még mindig szép. Csak kétszer is hoztak vissza SOS szoftver hibával ilyet, amíg az enyémet csinálták...
A minőség ellenőreim sem voltak maradéktalanul elégedettek:
Qru
Pontosan ezért, meg a nemrég részletezett dolgok miatt marad meg az S80 és XC90 V8-nekem, befejeztem, nem nézelődök, nem keresek másikat, révbe értem autó ügyileg, semmi olyat nem tud nyújtani egy akár 9-10 évvel fiatalabb ami miatt váltanék, sőt inkább csalódok, nem is beszélve a minimum 5-X ár különbözetről.
Ha kell költök rá, de nem dízel, nem is turbós, így nem nagyon kell, csak egy példa, tegnap néztem olaj szintet, kb fél éve volt cserélve, és nem az a pláne, hogy mind a kettő tökéletes szinten van, ha nem hogy méz színű tökéletes állapotú mind a kettő. Mintha tegnap cserélték volna. Na ezt csinálja meg egy dízel vagy turbós benzines.
[ Szerkesztve ]
-
Blaise
veterán
Sziasztok!
A családban új autó beszerzés van terítéken, egyik kedvenc jelölt a Volvo V40 T3, el is mentünk megnézni egy szalonba, ahol kb fél óra beszélgetés után mondta a kereskedő az árra, hogy annyi amennyi a papírra van írva, kb. semmilyen kedvezmény nem létezik, mert ezt más rétegek veszik...Kicsit kiakasztó volt és elég lenéző.
Tényleg ennyire zsugori lenne a Volvo? Milyen kedvezményekkel lehet számolni szalonban új autó vásárlásnál?
Két másik márkánál komolyabb alku nékül mondtak be simán 15-20%-ot a listaárból.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
Sajnos elég nehéz bármi jellegű kedvezményt kiharcolni náluk,hisz nekem karcos volt az új autó átvételnél,kárpótlásul kaptam egy szőnyeget a csomagtartóba!
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Blaise
veterán
válasz LaptopSystem #6074 üzenetére
Nem akarom nevesíteni konkrétan, az egyik nagy régi Volvós, vidéki szalon. Cégre talán adnának valamennyit, de magánszemélyre semmit.
Erről a 12%-ról van valami link? Szerintem a többi szalont megkeresem e-mailben, hogy küldjenek a kiválasztott extrákkal kalkulációt, ő meg adja el más rétegnek...úgy látszik mérnökként nem vagyok jó
Tök érdekes amúgy ez az új autó keresés, több helyen voltunk, a legkedvesebb sales VW és Ford szalonban volt eddig, mindenhol leültünk, kérdezgettünk, katalógus, árkalkuláció, minden ami kell. Sehol nem kérdezték meg, hogy megkínálhatnak-e egy ásványvízzel vagy kávéval, pedig azon a 50-100 forinton sok múlhat adott esetben...én is kereskedelemmel foglalkozom, fogtam a fejem több helyen.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Beszélj velük, hogy legalább az extrák egy részét adják ingyen, esetleg finoman belengetheted hogy akkor át battyogsz oda a másikakhoz, amiből engedtek nagyot, és egy ford focus alváz neked nem ér meg ennyit
Vagy e-mailben érdeklődj a kedvezmények iránt 4-5 másik márkakereskedőnél, írd le hogy mit szeretnél, nagyon szimpatikus a márka stb.... xy ennyit engedett, itt milyen lehetőségek vannak?
Az ilyenektől meg hányok, akik ezt a lenéző stílust nyomják, jobbat érdemelsz ennél, mindenki jobbat érdemel, találsz másik normálisabb Volvo szalont. Azok meg sz@rjanak sünt.
-
őstag
-
Blaise
veterán
válasz FeRRaR1 #6078 üzenetére
E-mailben bepróbálok több szalont, de könyörögni nem fogok
A katalógusra is kétszer rákérdezett, hogy biztos kell-e... fura azért, hogyha olvassa az ember az új autó eladásokat, szinte csak flotta beszerzések vannak, magánember alig vesz új autót, és mégis sz@rnak rá, ennyire megvan a sales kvóta és a bónusz?
-
rbalint88
addikt
Mert az ilyen ember nem igazi, verbeli kereskedo, csak valamibol meg kell es hat mennyivel menobb ingben feszuteni a szalonban, mint a mekiben adni a kiskolat a sultkrumplihoz.
alfa156-tol tobb gepet vettunk mar, naluk ereztem azt is, hogy szeretik is csinalni ezt, nem csak kell a penz. En is dolgoztam kereskedelemben, szinten szamitastechnikaban, persze sok a hulye, de mondjuk 10% vevo van, akiert tenyleg erdemes csinalni es az boven kihozza egalra a marhakat -
őstag
-
belaazallat
addikt
Székesfehérváron Volvo márkakereskedésben, használt autó vásárlásakor, amíg a műszakit intézték felküldtek a büfébe, mondván ott kényelmesen le tudok ülni, tudok inni valamit. Nem vettem igénybe, inkább az autóval ismerkedtem.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
őstag
válasz belaazallat #6084 üzenetére
engem mondjuk meghívtak kávézni
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
belaazallat
addikt
válasz LaptopSystem #6085 üzenetére
Engem is, de nem kávézok!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
őstag
válasz belaazallat #6086 üzenetére
kedvezményt kaptál?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
belaazallat
addikt
válasz LaptopSystem #6087 üzenetére
Igen. 690e helyett 650 e Ft. Önként adta a kereskedő, nem én kértem, pedig volt pár hiba a kocsin.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
haxxika
senior tag
válasz LaptopSystem #6074 üzenetére
9 éve mikor az XC90-et vettük akkor 18% kedvezményt sikerült a miskolci Lukács autótól kiharcolni (akkor még Belme néven futottak együtt a nyíregyházi és debreceni kereskedéssel). Mondjuk a tesztautó nekünk bőven megfelelt, valószínű emiatt tudták ennyire levinni az árat. Aztán ahogy egyre többet kezdtek hibázni a szervizelés során úgy fordultunk el mi is tőlük, és néztünk más utat a kocsi szervizeléséhez.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
Ne is, itt a Volvonál teljesen kinyalják a seggedet, legdrágább tea, kávé, kedvesek, segítőkészek, és szervizelésnél nem jöttem még el 30-40% árengedmény alatt. Ingyen adnak csere autót is, igaz aláírtam velük egy 5 éves szerviz tervet mind a két kocsimhoz
Ingyen hozzák viszik, háztól házig, de ezt csak legvégső esetben használom, ha nagyon nem érek rá. Persze nem mindenkivel ilyenek, de ez a jó kapcsolat lényege, ők nagyon rendesek velem, és én is velük.
De a legnagyobb baj, hogy ilyenkor az
emberalapján ítélik meg a márkát, simán kib@sznám az ilyeneket, és tréningeztetném kötelezően az eladókat/kapcsolattartókat. Visszacsekkolás, itt így van, minden látogatás után kapsz szinte emailt, bank, Volvo, vagy Tesco online, mindegy, és elmondhatod a véleményedet. De ami a legjobb, hogy nagyon is foglalkoznak vele, ha valami panaszod van, nagy az esély hogy visszahívnak, és segítenek megoldani. Teljesen más világ. -
Dávcy
csendes tag
Sziasztok!
2 napja furcsa hang kezd terjengeni a kis s40-böl! ?
Szinte a semmiből egyszercsak hallani lehetett a kis sípoló ciripelő hangot, nem nagyon tudom mihez hasonlítani, h mi lehet, de nagyon beparáztam!
Én a turbora gondoltam egyből, hogy az produkálja de nemtudom, annyit észrevenni ha hallom a hangot akkor nincs akkora erő a motorban, mint hang nélkül!
Csináltam egy videót menetközben hátha valaki tud valami okosabbat mondani ami megnyugtatna egy kicsit!
Köszi előre is
-
haxxika
senior tag
Hopp az intercooler cső (turbo és intercooler között egy fekete darab két végén bilinccsel).... Nekem S60-on volt ilyennel gondom, konkrétan elszakadt a cső. A duct tape ideig-óráig tartotta de sokat nem ért, muszáj voltunk lengyelből behozni egy darabot és átcsavarozni, azóta semmi baja. Ha gyorsítasz és sziszeg, akkor biztosan ennek a csőnek van valamilyen gondja. Vagy meglazult, vagy kiszakadt. Ha ilyenkor gyorsítasz akkor elkezd a kipufogó kormolni is ugye?
Egy ilyesmi csőnek volt nekem baja, nézd meg hátha neked is ez lazult meg, szakadt el.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Ha kormol, akkor biztosan ezzel lesz a baj. Gyorsítasz, nincs erő, kormol, olyan mintha a turbó ereje nem jönne meg, hanem simán szívó motorként dolgozik. Nyisd fel, nézz rá, de én le merem fogadni, hogy ez a baj.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Dávcy
csendes tag
válasz haxxika #6096 üzenetére
Hát nem kis feladat volt ellenőrizni ezeket a csöveket. Konkrétan lebontottam az autó elejét és alját. Eljutottam egészen az intercooler-töl a turbo ig, minden bilincset leszedtem és megnéztem a csöveket is külön külön nincs e rajtunk valami sérülés, de nem találtam! Egyetlen bilincset találtam ami közvetlenül a turborol jön le ami egy kicsit laza volt, és a cső is ferdén állt rajta, ezt orvosoltam , kapott új bilincset is!
Összeraktam mindent ,mentem egy keveset a városban,javult a teljesítmény,nem hallom sziszegést, viszont ciklikus cincegő hangot még mindig hallok!1500-2500 fordulat között Kimentem pályára ott egy hangja nem volt kicsit jobban nyomtam is neki! Szerintetek a turbo-kerék lehet koszos és az csinál ilyen hangot? Nem szoktam pörgetni soha és padlogázzal sem gyilkolom a gépet. Olajszint rendben van , azt nagyon szoktam figyelni pont a turbo miatt. Más ötlet?
Vagy mehetek a szervízbe!!! :@ -
rbalint88
addikt
"Nem szoktam pörgetni soha"
Ez a baj latod. Menj ki palyara es old egy kicsit. 3-4ezres fordulattol egy uzemmeleg, jo olaju motornak nem szabad baja legyen. Nagy gyorsitasok, pihenokhoz gurulj ki, lassuln le es onnan lodd el padlon 140-ig. Ami ki tud egni belole, az kijon, ha meg ugy se javul, akkor ki kell tiszittatni a kokszosodast.
-
FeRRaR1
őstag
Igazából egyet értek rbalint88 véleményével. Az autókat változó körülményekre tervezik, így néha kell neki a változás. Magas fordulat, autópálya hogy ki tudjanak égni a szűrők és szennyeződések, nem azt mondjuk hogy gyilkold le minden nap, de havi egy 30-40 km pálya, üzem melegen, pár padlózással jót tesz, le tud futni a tisztító program stb... Főleg dízeleknél fontos ez.
Pl sok 1.9 Pdtdi passat tulaj hiszi hogy az a világ legjobb dolga, ha 70-el gurul 5. fokozatban, pedig nem is tud róla hogy káros a motornak, mert az EGR szinte végig nyitva van, koszolódik, dzsuvásodik minden, és ha ezt nem égeti ki rendesen bizonyos időközönként kis taposással, üzem meleg pályázással...
De persze ezt csak akkor ha a tömítetlenség meg lett szüntetve már.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6099 üzenetére
hát, nekem az Alfán nincs semmi gond a tunyulással. 297ezer van benne, hidegen nincs bántva, vissza van hűtve, de ha meleg, akkor igen gyakran lát 4-essel kezdőd fordulatszámokat dízel létére. bben nincs dpf gyárilag, az egr meg ki van írva és nem kormol! mármint nyilván a normális dízelfüst van padlón, de semmi smoke&charmos hülyegyerekes nincs.
ma cicáztam kicsit egy szép libafosmetál Saab 9-3 kabrióval. nem tűnt gyárinak, mert szépen szuszgott, ami kicsit aggasztó volt, hogy benzines létére nagy gázokra füstölgetett picit. nagyon nem tudott ellépni, azt gondoltam volna jobban megy. (enyém max 160 ló és 350Nm)
nagyon úgy néz ki, hogy hozunk egy 2012-es V70 D3 geartronic Ocean Race masinát. mik a típuson az extra, kiemelten vizsgálandó tételek? tudtok olyan bp-i szervizt, ahol alvázszám alapján tutira le lehet kérdezni, akár barkochbázva is? (volt-e törve, stimmel-e az óra, stb) hirdetés szerint 210e km van benne, nem hiszem, hogy ez különösebben megártana a lelkivilágának, akár motort, akár váltót nézünk.
Ha jól láttam ez szíjas motor, nyilván azonnal cserélünk rajta mindent, ha meglesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen