- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Kínai androidos okosórák
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Furcsa ezt olvasni - én 186e km -el vettem, 370 -el adtam el, de soha meg nem fordult a fejemben, hogy bárhol ott fog hagyni - ezek rendkívül hálás jószágok, ha megkapják a megfelelő törődést (igaz, ez a törődés 2 - 300k simán lehet évente) . Nem lehet, hogy az előző tulaj valamit roppant mód elhanyagolt rajta?
-
Peti78
őstag
válasz Acheron #9001 üzenetére
Elképzelhető, de az előző tulaj is Volvo-s. Elmondása szerint több Volvo van a családban, neki az xc90 volt az ötödik. Nem kenyérre kellett neki a vételár, és látszott rajta, hogy a szükséges törődés megadása nem anyagi kérdés. Nagyon meg vagyok elégedve az autóval egyébként, ha megy. Imádom, de biztos hogy női lelke van. Szeretném még sokáig használni, hajlandó vagyok rá költeni hogy rendbeszedjem.
Nekem megér 2-300 k évente, de az, hogy havonta 3 napot a szerelőnél van, azt túlzásnak tartom.
Tudnék élni a bizonytalanság nélkül amit mostanában rendszeresen ad. Ma amikor ismét nem indult, megfordult a fejemben, hogy ezt még megcsináltatom, és eladom, veszek egy új Vitarát. Vitarát...[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Acheron
őstag
Minden típusban lehet problémás egyed, Egy alapos kivizsgálást megérhet, akár márka- vagy szakszervizben. Az, hogy havonta kell szerelőhöz hordani (1 vagy 3 napot, teljesen mindegy), semmiképp nem normális, és nem is jellemző a típusra.
A Vitara nem rossz autó , ha abban a kategóriában kellene nézelődnöm, simán lehet, hogy azt választanám. De nem Volvo (OK, én elfogult vagyok, nagyon szerettem a sajátom ) -
BigBlackDog
veterán
Vitara helyett én S-Crosst mondanék már, de ez itt eléggé off.
(#8999) FeRRaR1: Nálatok eléggé "kolbászból van a kerítés" ilyen téren, ahogy látom. Itthon azért nem ilyen egyszerű rendesen felextrázott Volvereket találni. Kb. az ülésfűtésre is figyelni kell, mert ahogy látom, az sem volt természetes mindig megrendelni az első tulajdonos számára.
Ahogy látom, felkerült egy vényóc S80. Várom a képeket... Vajon ennyi méterrel mennyire veszélyes. Az automata mennyire bírja a 400 nm körüli nyomatékot?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
Peti78
őstag
válasz Acheron #9003 üzenetére
Ezért viszem a linkelt szervizbe, nézzék át, tegyék rendbe. Már csak azért is, mert több szem többet lát alapon kiszúrhatnak valamit, amit az előző szerelő nem.
Elfogutlt vagyok, szeretem. AZ öcsém kérdezte, hogy ezek után is szeretem-e még (az autót). Igen.
Az asszony meg csak mosolyog amikor próbálom mentegetni a kocsit.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #9004 üzenetére
Egyébként itt sincs kolbászból, 6 éve mosogattam a konyhán meg szemetet hordtam mikor kijöttem, és sok magyar azóta is ugyan ott van... Itt is kell a jobbra törekvés tenni akarás, és akkor van lehetőséged váltani, változtatni.
Viszont a kocsi piac teljesen más. Itt bőséggel rendelnek extrát, erősebb motort, magasabb felszereltséget. Olyan felszerelt S40/S60-asokat láttam, amiből Magyarban egyet sem, még csak képről se. Motorikusan is ott nagy részük 1.6, itt találsz bőséggel benzinest és D5-öt is (S40)
S80-ban valószínűleg ennyi kilométerrel már volt váltó cserélve vagy felújítva. Én cseréltettem benne olajat, átnézték, tökéletes egyenlőre, de csak 44e van a kocsiban. Viszont a nyomaték több mint 400. mérő padon 460 - 480 között szokott lenni amiket láttam. Igazából ez is olyan, hogy ha rendesen bemelegíted, hidegen nem rúgod és cseréled az olajat, akkor sokáig jó lehet. Csak a V8-nak nehéz néha nem elkenni
Ki kell próbálni, hidegen melegen hogyan kapcsolgat nagy gázra, rükibe stb... Ha jó a gép akkor váltó olaj csere.
-
Atomgeszi
veterán
Ha már hibák. 1.6 benzin, V40.
Néha, van, hogy hetente 1x, van, hogy havonta 1x eljátssza, hogy teker teker teker és semmi. Itt mintha kicsit elkapná a fordulatot, de csak nem akarja beindítani. Visszaveszem a gyújtást, újra ráadom és pöccröff.. Sajnos reprodukálni sem tudtam szerelőnél, mert tényleg annyira kiszámíthatatlan, hogy mikor csinálja.Olajcsere mindig évente vagy 8-9 ezer környékén megvolt. Gyertya esetleg?
Sima 95-ös MOL -t tankolok, már,ha ez számít.Hideg- és meleg indításnál is mindig megvárom, hogy eltűnjön a 2 hang elölről(talán injektor, meg az olaj szívódik fel ilyenkor?) és utána indítom.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
milyen gyújtógyertyát javasoltok? Úgy látom az unux nak a partnere a belme, ezért biztos onnan kell majd választani.
Láttamkorábban, hogy ezt javasolják egyébként. [link]Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #9012 üzenetére
Miért írjak?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #9015 üzenetére
Jaaa, köszönöm az ajánlást. Ha csak gyertyacsere lenne a teendő, akkor élnék is vele, de itt most komplex hibakeresés az elsődleges, a többi járulékos, és időszerű. Szerintem itt is úgy van, hogy garanciát csak arra az alkatrészre adnak, amit ők szereznek be.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
person
senior tag
Vegyék csak, persze fronthajtással, úgy még olcsóbb, kb minden ötödik 4WD..
Saját tömeg 1075 kg...??? (FWD)
Csomagtért 375 Liter...
Persze, hogy jó vétel, pofás az eleje, van négy kereke, végre magason ülsz, nincs benn semmi ami elromoljon.
Városba ovijáratozni én is bevállalnám, ja ennyiért mégse.[ Szerkesztve ]
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok,
Teljesen új vagyok a témában. Ma egy egyszerűbb, de új autót hajtok, azonban érdekelnek a Volvo-k; a V40-es sorozat tetszene, talán a T3 automata. Elképzelni sem tudom, hogy egy szervíz, olajcsere, stb gyári szervízben mennyibe kerül. Tud valaki infót erről? Sokan mondják, hogy nagyon drága, de ez mit jelent? Lövésem sincs.
Köszi!
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #9013 üzenetére
Szia. Nem nem. Ez még 2002 es
-
N0rthF4c3
tag
Hello mindenkinek,
5 sebességes automata váltós AWD volvo modellekkel kinek, mi a tapasztalata? Milyen hibajelenségeket produkál egy automata váltó? Jelen esetben D5 163 lovas, 2006-os XC70-ről van szó.
-
belaazallat
addikt
válasz Atomgeszi #9020 üzenetére
Nekem 99-es 1.6 Benya. Szintén Molnál tankolva. Nálam gyertyák cserélve vannak bő 2 éve.
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?
Nekem eddig nem csinált ilyet. Olyat már igen, hogy az önindító nem forgatta meg a motort. Illetve lemerült az aksi, emiatt csak kerregett az önindító. De az előbbi és az utóbbi hiba két jól megkülönböztethető hangot produkál.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz N0rthF4c3 #9021 üzenetére
A szokásos alapos átnézésen felül az AWD működését ellenőrizném + kardán megmozgatásával elég egyszerű a szöghatás vizsgálata, ne legyen nagy holtjátéka. Váltó vaj sima legyen előre, hátra, nagy gázra, manuálisan kapcsolva hidegen és melegen is. Hátsó diffi és haldexből ne folyjon az olaj, ne búgjanak.
Amennyiben ezek megvannak és megveszed, akkor azonnal egy váltó, haldex és diffi olaj cserét javasolnék, persze csak ha hosszú távra tervezel (2 év +).
Kormányt csavard végállástól végállásig, lassan haladva. Érezni fogod ha valami baja van a szervonak vagy fogas lécnek.
Minden óracsoport működjön, ne legyen hiba üzenet a fedélzetiben, és egy VIDA csekkolást is megejtenék, ott még lehetnek értékes információk, hiba kódok amiket a fedélzeti nem ír ki.
-
N0rthF4c3
tag
válasz FeRRaR1 #9023 üzenetére
Ezek megtörténtek. A vajpuhát úgy kell értenem, hogy minimális rántás nélkül? Mert D-be kapcsolva azért érezhető egy rántás, de extrémnek nem mondanám - ugyanakkor nem volt még automata váltós gépem. R-be váltva semmi, és padlózásnál, vagy sima felváltásnál sincs semmilyen rántás. Kardán, miegymás szerelővel át lett nézve természetesen, meg úgy az egész autó is. Manuál módot szépen veszi kb 1 másodperces késlekedéssel - ezt sem érzem nagyon gáznak.
-
N0rthF4c3
tag
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #9022 üzenetére
Passzolom az üzemanyagszűrőt. Akksi is 1 éves. Azzal szerintem nincs probléma.
Heteken belül megy műszakira, majd rákérdezek a szűrőre.
Napi használatban van, mindig beindult, sose hagyott ott sehol.. De azért érdekelne a miértje ennek a havi 1x való nehezen indulásnak. Illetve gyújtás le - fel után egyből pöccröff..
-
FeRRaR1
őstag
válasz N0rthF4c3 #9026 üzenetére
Amennyiben motorikusan rendben van, szerelő alaposan átnézte és hibakódot is olvasott, Te is alaposan átnézted, kipróbáltad, leinformáltad... Akkor sokkal többet nem tehetsz szerintem.
Hogyha kereskedőtől veszed, úgy is van 6 hónapod, ha előjön valami kérhetsz kompenzációt.
-
N0rthF4c3
tag
válasz FeRRaR1 #9028 üzenetére
Jahhát a maximumot kihoztam a dologból, ennél jobban átnézni nem lehetett volna. Max még üzem meleg állapotban (értem ezalatt azt, amikor pl az 1 órás fix autópályázást), de erre a legtöbb esetben nem nagyon van lehetőség. Kereskedőtől vettem. Már én hajtom pár napja Motorja gyönyörűen jár, alapvetően rendben van kívül-belül, mindene működik kivéve a HU-650 fejegység háttérvilágítást. 2 gyári kulccsal, téli gumikkal, levehető vonóhoroggal, belga szabványoknak megfelelően poroltó készülékkel, még az ablaktörlő lapátok is Volvo márkájúak. Csak a csomagtér roló hiányzik
-
tmskvcs
tag
Hali!
Tud valaki ajánlani egy szakít akivel vásárlás előtt áttudom nézetni az autót?
-
Rivaul
addikt
Mai vásárlás 40-ért nem hagyhattam ott. 50-ről alkudtam le. Michelin latitude sport3 235/65 R17 2015-ös 6-6,5 millis gumik Nyárra 19-es felnit vett a volt gazda az új Tuaregre és ezeket a gumikat meg nem akarta tárolgatni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
david199801
tag
Valaki nem tudja hogy hogy lehetne megcsinálni azt ha megnyomom a csomagtartó nyitó gombot akkor fel is nyíljon az ajtó ne csak a zár oldjon ki? Elég csak a teleszkópokat cserélni? ( 2007-es faceliftes S60 az alany)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz david199801 #9035 üzenetére
Szokott lenni hozzá rugó, a teleszkópra kell tenni.
-
david199801
tag
válasz molnarpeter #9036 üzenetére
Valami cikkszámot tudnál adni amit ha belerakok jó lesz? Vagy hogy tudnám megcsinálni?
-
BigBlackDog
veterán
Kicsit ma rámijesztett az S60. Volt reggel szervizben, többek között hűtőfolyadék cserén, gyári készrekevert Volvo folyadék ment bele. Csere után volt egy rövid, pár perces próbakör is, utána még egy kicsit utánatöltöttek a folyadéknak.
Ma, 17 óra körül indítom be a motort (érdekes, hogy gyújtás ráadás után még semmi furcsát nem láttam) és egyszercsak jön a piros felkiáltójel, meg a hibaüzenet, hogy kevés a hűtőfolyadék. Motor leállít és tényleg, a tágulási tartály aljában látom csak a folyadékot. Tócsa nem volt a kocsi alatt, hűtő, kartervédő is száraz. Felhívtam a szerelőt, szerinte "légtelenítődött" a kocsi -mivel tócsa nincs-, azért ment lejjebb a szint (elvileg D5-nél ez nehezebben szokott menni, hosszabb ideig tart). Mondta, hogy nem kell megijedni, sima ioncserélt vizzel töltsek utánna. 7 dl még ment bele (elvileg reggel 6 liter körül öntöttek bele), most hazahoztam, egyelőre nem fogyott belőle és semmi furcsát nem éreztem.
Kérdés, hogy ez mennyire természetes?
Mondjuk, mintha kicsit simábban/könyebben futna, mint a szerviz (olajcsere, szűrők cseréje, fagyálló és szervófolyadék csere volt) előtt és tempós kanyarban nem "perceg" a kormány, illetve tolatásnál sem nyikorog kitekerve, csak a végállásnál van egy minimális hangja. Bár lehet, hogy placebo...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #9038 üzenetére
Nem placebo. Saját kocsinál észrevehető különbség van vezérlés csere után is. Kicsit csendesebb, kicsit szebben fut... Viszont ezt csak is saját kocsin fogod észrevenni. Aminek ismered minden rezdülését, és észre veszed azt a pár százalékot is amivel jobb lesz.
Új hűtőfolyadék jobban áramlik, jobban keni a pumpát. Nekem pont szerviz előtt, éppen oda indultam írta ki az XC90 hogy alacsony a hűtőfolyadék. 2 évenként cseréltük, pont esedékes volt, soha nem néztem rá. Mondták hogy közép szinten volt, ennyi normális, nagy motor, nyomom is gyakran...
7 deci nekem rettenetesen soknak tűnik. Ráadásul mivel a Volvo már gyárilag bekevert, nem is kéne hígítani. Nyilván jelentéktelen mértékben, de így gyengébben is ken. Viszont a szerelőm azt mondta hogy csak a Volvo gyárit tegyem bele. Annak más az adalék anyag összetétele. Hozzá van igazítva a Volvo hűtőkör igényeihez. (Kenés, rozsda gátlás, hőfokok stb...)
Amennyiben nem lesz további fogyás nem aggódnék, így csere után előfordulhatott elméletben, gyakorlatilag még nem találkoztam ilyennel.
-
belaazallat
addikt
válasz FeRRaR1 #9039 üzenetére
Nálam nem rég volt ilyen. 99-es V40. Hűtő víz csere után mentem 400km-t max-ról lement min alá. én kb 3dl-t öntöttem bele. Igaz nekem nem volvo ment bele.
Szervó folyadék a minimum szintnél van, milyet illik bele tölteni?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #9039 üzenetére
Most kint áll 3 órája, egyelőre ott van a tágulási tartályban a szint, ahová belőttem utántöltésnél. Nagyon merem remélni, hogy holnap reggel is ott fogom találni.
Viszont akkor még megkérdezném az olaj témát is. Elvileg Castrol 0W30 megy bele a márkaszerviz szerint. Viszont a szerelő szerint (a Diósdon együtt dolgozó három Volvo szakértő egyike, vele kapcsolatban még nem olvastam negatívumot) a "Castrol nem olaj", ők Mobil 1-et hasznának. És 5W30-at javasolt, mondván, hogy 10e km-kénti cseréhez felesleges az 0W30 (most épp 9e volt az előző olajban). Mivel nem tudtam mit mondani erre, elfogadtam, ha jól tudom, elvileg mindkettő mehet bele. Valószínűleg 5-7 hónap múlva úgyis jön a következő olajcsere.
Viszont azzal megnyugtatott, hogy pollenszűrőből csak aktívszeneset használnak. Más szervizekben (más márkáknál) ez nem volt általános.
(#9040) belaazallat: Nálam kb. minimum szintre ment. Szerviz után szerintem ~15 km-t mentem vele a munkahelyig.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #9041 üzenetére
Aktív szenes ha picit bevizesedik akkor majd szépen fog büdösödni... Nekem is az volt benne, most cseréltem sima papírra. Ha magad nekiállsz akkor megvan a csere 20 perc alatt (6 csavart kell lebontani és közben elküldeni a tervezőket Göteborgban melegebb éghajlatra).
Nekem most az az 5W40 van amit Rivaul korábban írt - Total Quartz 9000 Energy 5W-40. Azóta mentem már majdnem egy ezrest, koppkopp nincs eddig semmi probléma, pedig most én cseréltem az olajat és minden szűrőtOnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9038 üzenetére
Járasd az autót különböző módon megdöntve (előre-hátra-jobbra-balra billentve, pl sekély árokban). Így ki kell menjen az utolsó buborék is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #9040 üzenetére
Szervó folyadék: ha '99 óta ugynaz van benne, megkockáztatnék egy cserét VW-nél egy ideig ásványi volt, majd váltottak, és a kettőt keverve gyönyörűen habzik a cucc. Fecskendővel mintát véve meg lehet állapítani a színét, hátha úgy be tudjátok azonosítani
-
válasz BigBlackDog #9041 üzenetére
Nem kell aggódnod, teljesen normális dolog. Kis próbakör alatt nem feltétlen nyit ki a termosztát és oszlik el minden csőben a víz, valószínűleg ez történt.
-
belaazallat
addikt
válasz molnarpeter #9044 üzenetére
Fecskendő se kell hozzá, a jól hozzáférhető, és nem olyan alacsony a szint. Olyan, mintha rendes motorolaj lenne benne, halvány barna.
Szerk: Ha a fékolajból indulok ki, hogy az se volt egy jó ideje cserélve, mielőtt megvettem, akkor tuti a szervo sem.
Szerk2: Szervizkönyvben olajfajtára az van írva ATF, az micsoda?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
#03969024
törölt tag
válasz BigBlackDog #9041 üzenetére
Én simán 10W30-at tettem bele, a márkát sejtheted...
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #9041 üzenetére
Ilyet nem mondhat egy szerelő hogy a Castrol nem olaj. Mi alapján, tapasztalta, kimérte, esetleg a fingot is látja? Ez eléggé szűklátókörűségre utal, a Castrolnak 1, ugyan úgy van kiváló top olaja mint hulladék, és ez a legtöbb gyártóra igaz 2, a csere gyakorisága fontosabb a márkánál 3, nagyon hamisították a Castrolt Magyarban, lehet ebbe futottak bele 4, lehet a Mobil1 adta a legjobb kedvezményt nekik.
Nem szeretem az ilyen fél / negyed igazságos, népmesés mendemondákat. Én is le tudok szarozni mindent, az nem nagy dolog, indokolja meg. Vagy gyárilag is sz@rt tesznek a Volvókba? Akkor biztos nem lenne több márkaszervizes millió körül futott D5...
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #9048 üzenetére
Csodálkoztam én is, de szerintem jól értettem. Amikor még Ivanicsban dolgozott, ott azt (a gyárilag ajánlott típust) tettek a motorokba és voltak negatív tapasztalatai, illetve elmondása szerint voltak motorcserék. Eddig volt a mese. A saját részem pedig az, hogy szerintem a motorcserékhez talán hozzájárulhatott a túlnyújtott olajcsere periodus és/vagy túlhajtás, nem megfelelő visszahűtés is. Meg aztán hallottam már márkaszervizben lévő kannás olajforrásokról is sajnos.
Mindenesetre egyelőre nincs problémám vele (bár nem sok ideje hordom hozzá a gépet), amit megcsinált, azzal nem volt gondom és nem éreztem, hogy le akart volna húzni (bármi problémát találtak, rögtön tájékoztatva voltam erről és a lehetséges megoldásokról is). Az árak sem vészesek véleményem szerint (Volvohoz képest), a tegnapi olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fagyálló, szervófolyadék csere 60-65e Hufba fájt. Egyik ismerős hordja hozzá már 8-10 éve (akkor még nem dolgoztak hárman együtt, ha jól tudom) a Volvoit és ő is csak pozitívumokat nyilatkozott eddig.
Az olajmárka vitába meg nem akartam belemenni, nincs nagy tapasztalatom, de ahogy Te is írtad:
- gondolom sok függ attól, hogy melyik autógyártó-szerviz melyik olajgyártóval szerződött
- minden olajmárkából van azért alacsonyabb és magasabb kategóriás
- hamisítványok is léteznek, amikkel negatív lehet a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #9046 üzenetére
Automataváltó olaj. Nem ír még valamit minősítést illetően?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen