- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magisk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #9048 üzenetére
Csodálkoztam én is, de szerintem jól értettem. Amikor még Ivanicsban dolgozott, ott azt (a gyárilag ajánlott típust) tettek a motorokba és voltak negatív tapasztalatai, illetve elmondása szerint voltak motorcserék. Eddig volt a mese. A saját részem pedig az, hogy szerintem a motorcserékhez talán hozzájárulhatott a túlnyújtott olajcsere periodus és/vagy túlhajtás, nem megfelelő visszahűtés is. Meg aztán hallottam már márkaszervizben lévő kannás olajforrásokról is sajnos.
Mindenesetre egyelőre nincs problémám vele (bár nem sok ideje hordom hozzá a gépet), amit megcsinált, azzal nem volt gondom és nem éreztem, hogy le akart volna húzni (bármi problémát találtak, rögtön tájékoztatva voltam erről és a lehetséges megoldásokról is). Az árak sem vészesek véleményem szerint (Volvohoz képest), a tegnapi olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fagyálló, szervófolyadék csere 60-65e Hufba fájt. Egyik ismerős hordja hozzá már 8-10 éve (akkor még nem dolgoztak hárman együtt, ha jól tudom) a Volvoit és ő is csak pozitívumokat nyilatkozott eddig.
Az olajmárka vitába meg nem akartam belemenni, nincs nagy tapasztalatom, de ahogy Te is írtad:
- gondolom sok függ attól, hogy melyik autógyártó-szerviz melyik olajgyártóval szerződött
- minden olajmárkából van azért alacsonyabb és magasabb kategóriás
- hamisítványok is léteznek, amikkel negatív lehet a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz FeRRaR1 #9048 üzenetére
Most éppen nem találok olyan adatlapot, amelyen szerepel az API besorolása a Castrolnak, de emlékeim szerint CH, mely 1999-es szabvány. Most CK-4-nél tartunk. A B5 HTHS viszkozitása 2,9-3,5, ez jó a fogyasztásnak, de a kenésnek kevésbé. Illetve egy DPF-es motornál miért ragaszkodnak hozzá? Én már csak azért is utáltam, mert lecsöppen a nívópálcáról...
(Már sokszor megfogadtam, hogy olaj témában csendben maradok, eddig mindig lehülyéztek miatta...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest