- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9085 üzenetére
Hasonló fenntartási költségekkel számolnék azonos motor mellett. Mindegyik 5 hengeres igazi Volvo motor jó. Lehet az a 140 vagy 170 lóerős szívó vagy a 250+ T5, illetve a 2.5T sőt S60-ba a 2.0T is 5 hengeres, nem rég vettünk egy olyan S60-at, 2008-as volt. Nincs gond az S60 városi használatával, egyeseket zavar a nagy forduló köre, de a való életben ez nagyon ritkán jelent problémát. XC90-el is jártam városba, megszokás kérdése.
Nekem volt T5 illetve 2.4i szívó benzines is, V70, az utóbbi V50-ben, ugyan az mint az S60/S40 csak mindegyikből a kombi változat. A T5 a nagy kedvenc, élmény vezetni és nyomni neki, igazi különlegesség, ehhez képest nyilván érződik a majd 100 lóerő hiánya, főleg erősebbről váltottam gyengébbre, ennek ellenére a szívónak is szép hangja és karaktere van, jobban kell taposni hogy menjen.
Viszont az S40 szők hosszú utakra, nem tudsz sok csomagot vinni, több személlyel kényelmetlen is lehet, én pl éppen hogy elfértem benne, magamra állítottam mindent és nagyon a határon voltak a tükrök, ülés és kormány is. Messze nem annyira kényelmes mint egy S60/V70. És itt jön be a képbe hogy az S40 Ford alapú, még az S60 full Volvo. Ez érződik, mert hiába újabb konstrukció az S40, én biztos hogy a nagyobbikat választanám, a kényelem, a minőségérzet, utazási komfort, ergonómia, sokkal kellemesebbé és "prémiumabbá" teszi az együtt töltött időt, értsd a V50 egy A-ból B-be gép volt, tök nem kötődtem hozzá, a V70 egy élmény volt, nem akartam kiszállni, annyira kényelmes és jó vezetni. És a számok nem mutatják meg, ezt ki kell próbálni.
Nem mellesleg még a V70 tartja a családi sebesség rekordot, 245 km/h Németbe. És még ment volna, csak nyúl voltam szerviz előtt, sok cuccal
Általában jól felszereltek, ülés főtés nélkülit nem is láttam még. Nekem ami szükséges az a memóriás fűtött ülés, jobbik gyári hifi, szép állapot kívül belül, park radar.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9085 üzenetére
Ajánlom ezt az oldalt átolvasni, elég sok dolog össze van szedve. Egyébként napokban szeretném a saját tapasztalataimat egy logout bejegyzésben is megosztani, de kérdezz nyugodtan, ha van konkrét kérdés!
Én egy 2007-es D5 S60-t hajtok, az S40-el szemben inkább a nagyobbat javaslom én is. Felszereltség témához;
- Beépített telefont nem erőltetném, úgyis külön sim kártyával működik és viszonylag körülményes a használata.
- Beépített navigációt is hanyagolnám.
- Összekerékhajtást is kerülném.
- Automatából csak a 6 sebességeset vállalnám be.
- Ülésfűtést mindenképpen javasolnék, különösen a félbőr vagy bőr ülésekhez.
- Talán a egy ideig még a tempomat és a kétzónás automata klíma sem volt alap, de ezeket biztos nem nélkülözném.
- Többi extra igény szerint jöhet.Fordulókör valóban nem kicsi, azonban én egy UFO Civicből átülve nem éreztem, hogy nagyobb lenne a megszokottnál. Városban is el lehet terelni, értelemszerűen nem egy kisautó azért.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz Johnny_vT #9085 üzenetére
Nagy kérdés mire akarod használni?
Város: S40
Országút, autópálya: S60FeRRaR1 elég jól összefoglalta a különbséget.
Az S60/V70 fordulóköre tényleg bazi nagy, városban zavaró tud lenni, ill. a rettenetes holttér is az A-oszlopnál.
Azt tudni kell hogy van fenntartási költsége szépen egy S60-nak, a Volvo árak nem VW szintűek.
Mennyit szánsz az autó vásárlásra?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9097 üzenetére
Szerintem egy alapos átnézés szervizben nem árthat. Ha 150e km van benne, akkor emlékeim szerint nemsokára esedékes lesz a vezérléscsere. Ez saccra 100-150e Huf között lehet szerintem (legalábbis D5-nél). Kis szerviz (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő csere) Volvo specifikus szervizben 65e Huf körül volt, márkaszerviz 100e Hufos ajánlatot mondott szóban rá.
Amit érdemes szerintem megnézni a szokásos dolgokon (motor, fék, futómű, váltó, motortér legyen száraz alul-felül) kívül; ablakemelők, központi zár, állófűtés (ha van), tolatóradar, fényszórómosó (ha van, halogénnél nincs), ülésfűtés, elektromos kütyük. Dízeles S60-nál találkoztam olyannal, hogy minden működött, de ha bekapcsoltam az ülésfűtéseket és a hátsó ablak fűtés, elment a rádió világítása.
Hifi témában; nálam HU650 van. Minőségre szerintem nincs gond (azért vannak jobbak is, de átlag felett van), fontosnak inkább azt gondolom, hogy legyen pl. AUX, hogy külső forrásból is tudjál hanganyagot rátolni. Egyéb esetben kicsit macerás, ahogy olvastam, legalábbis át kell gondolni, ha szeretnél fejegységet cserélni és nem akarsz funkcióveszteséget (pl. tolatóradar csipogás és kormányvezérlés megtartás).
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz Johnny_vT #9097 üzenetére
Nézesd át!
Ajánlom figyelmedbe eme írásomat.
Egy éve vettem. A CEM már akkor is zárlatos volt, mert a zúgás megvolt. Ha átnézetem, ez kiderült volna, és ez jelentős alkupozícióba helyezett volna a vétel során.
Ebben a hszben találsz árakat is, erre számíthatsz(#9094) xEon1337 Mi volt az ami miatt "nem keltett bizodalmat"?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9104 üzenetére
Akkor hát összességében egy jól megépített autóról van szó és saját tapasztalatotok alapján is erősen ajánlott a megvétele, így van?
Véleményem és tapasztalataim, tudásom szerint igen.
Rivális téma nehéz dolog. MK4 Mondi volt a tökély, mikor még UFO Civicem volt. Aztán S60-ból átülve kicsit változott a véleményem. Ennek ellenére MK4 Mondi szerintem nem rossz. 8-as Accord nem lehet szörnyű az eddig olvasottak alapján, csak a motorok miatt izgulnék. Vagy van négyhengeres dízel (talán DPF-el), ami azért nem olyan, mint a Volvo soröt dízele. Vagy van 2.0 megbízható, de nem túl acélos benzinmotor, vagy a problémásabb 2.4-es benzin. Avensisnél sokan panaszkodnak a beltér minőségére és az unalmasságra. S60-ból talán IS250-be ülnék át szívesen (bár a költségvonzata miatt inkább nem ). Illetve Subarut érzem még vonzónak. Esetleg a német prémiumtrió, csak gondolom kicsit problémásabbak lehetnek adott esetben. Persze ez csak saját vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9104 üzenetére
Accord kombi egy kereskedésben volt a V50-el, mind a kettőt kipróbáltam és V50 lett, annál pedig még jobb az S60/V70...
Avensis egy lélektelen A-ből B-be gép, selejtes dízel motorokkal. Mondeo sem egy kategória. Mazdát jobb is hogy kihúztad
Azt mondanám hogy a Volvo a legkevésbé eldobható tucat termék ezek közül. Utána az Accord, utána az Avensis, majd Mondeo és Mazda. A Volvo szerethető, jól átgondolt, messze a legkényelmesebb.
De a mazda az valami förtelem, kényelmetlen, buta ostoba egy autó, egyszer vittem Magyarba egy 2006 végit, azt hittem elsírom magam, fájt mindenem, pedig fél órát játszottam az ülés beállításokkal. Arról a 2000 kilométerről könyvet kellett volna írnom. Az út egyharmadánál már bántam hogy elvállaltam, hasogatott a hátam, és azon gondolkoztam hogy a fenébe a pénzel, felgyújtom. Többen mentünk együtt, szóltam faternak hogy cseréljünk autót, ő egy 2006-os Lagunát vitt. Maga volt a megváltás, majd az osztrákoknál szólt hogy cseréljük vissza, mert beszakad a háta és lába, nem bírja már Emlékszem utolsó pillanatainkra, egy Keszthelyi sötét benzinkúton, ahol jött a megrendelő, és kérdezte "na milyen a kocsi" először tőlem, mondtam hogy "egy rakás sz@r" utána fateromtól, és ő nem hallotta amit én mondtam, "egy határ fos" volt a válasza
S40 még alacsonyabb, a garázs behajtón az S40 leért nálunk, az S60 éppen hogy nem, pár centi, az S80 kb 4-5centi, az XC meg észre sem vette
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz Johnny_vT #9106 üzenetére
Én a V70 alját rendszeresen levertem, mert kifejezetten alacsony autók.
Elől a padkák voltak a fő ellenségek, lejjebb volt a hűtőtartó acél merevítő, mint a lökhárító alja, így gyakran azzal végződött a parkolás, hogy felraktam az autó elejét a padkára, ami kicsit megemelte az egész autót. Sokszor volt ilyen de bírta...
A középső terepszög is problémás, volt hogy szétgyűrt utakon (Somogyban) menet közben vertem oda az alját, ill. az egyedi fekvőrendőrökkel is meggyűlt a bajom egy párszor. Szintén bírta...
A hátsó terepszög egész jó, de ott a kipufogó volt veszélyben az első alkalomig, míg le nem kopott a vége a hátsó lökhárítónak megfelelő szögben... Emlékszem vettem rá új hátsó dobot mert a régi szétrohadt és örültem, milyen szép gyárias a kipu vég, tartott is az öröm vagy két hétig.Most '13 XC70-et hajtok, ezzel nincs ilyen gond, de ez meg kicsit Fordosabb, autó már mint a gen.2 V70/S60.
Ha lenne olyan, egy 2007-es jól felszerelt XC70-et vennék kevés km-el.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9116 üzenetére
Egy ilyen hosszú úton válik el igazán a jó és a rossz. Mert egy gyors városi próba ezt nem hozza elő, vagy nem ennyire élesen.
Az amikor a Volvóval úgy érkezel meg hogy még aznap tudsz intézkedni, akár csak tankolni állsz meg, meg akkor iszol eszel wc...
És ahogy a megyünk lefelé egyre rosszabb.
Laguna még viszonylag jó volt, astra már szenvedés, megállás, tornázás. A mazda meg olyan hogy rengeteg pihenőt beiktattál, akkor is úgy estem be az ágyba, még másnap is hasogatott a hátam. és hiába van az út 18 - 22 óra, ha másnap is olyan vagy mint a mosott sz@r, vagy még aznap is kipihent vagy ahhoz képest. Nagyon nem mindegy, és ebbe nekem a Volvo eddig világ első, se Mercedes, se Audi nem verte nálam, bár nem S classe volt
A V70-es út, ami a sebesség rekordot 240+ illetve a rekord időt Franciából Sopronba tartalmazta, fater annyit tett hozzá, hogy magasan a Volvo a legjobb, de azt is hozzá kell venni hogy sokkal gyorsabban is oda értünk. Értsd Londonból osztrákokig én vezettem, csak 2 tankolásra álltunk meg. És még akkor is bírtam volna,csak napfelkeltekor elkapja az embert egy kis álmosság érzet, azért adtam át, no meg hogy pihenjek is kicsit.
De idő faktor nélkül is a Volvo a nyerő magasan.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9139 üzenetére
Akkor S60/V70 R kell neked. Egyébként mielőtt én vettem az S80 V8-at sok mindent néztem, V10-es Audi S6, BMW M5, Merc E63 AMG főként... Audiból egyszerűen kiábrándultam, BMW-ből kb ez a kettő tetszik az M5 és M6 V10, de mindegyik horror fenntartással, gyárilag selejtes olaj körökkel, kenési rendellenességekkel, kikönyöklő hajtókarokkal, 40e kilométerenként az SMG váltó cseréje vagy felújítása.... Hát köszönöm inkább nem, nem ezt a fajta élményt keresem...
Amit most vennék élmény szempontjából az egy Mercedes C63 AMG 507 Edition. Szívó V8, 507 paci, kovácsolt felni és dugattyúk... A Gazdag klónom mostani álma
Egyébként tegnap ránéztem az R-es Volvókra, nem találtam semmi értelmes liciteset, pedig az évek óta dédelgetett álmunk faterral, hogy veszünk egyet, levisszük a Nürburgringre és megyünk pár kört.
Tavaly licitáltunk párra de nem nyertünk, idén kicsit komolyabban próbáljuk, de a jelszó olcsón élményt venni, majd eladni, minél kevesebbet bukni... No meg az utolsó bakancslistás Volvómat letudni
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9141 üzenetére
Annyira azért nem a világ vége egy AWD, nekem a 11 éves S80-on minden gyári, haldex, pumpa, diffi, szöghajtás, és olajat is én cseréltem bennük először 2-3 éve. Jövőre esedékes lesz egy pumpa vagy egy olaj nyomás szenzor csere.
12 éves XC90 szinten minden gyári és hibátlan volt az összkerékhajtással. 2004 előttiek szoktak elszállni a szöghajtásnál, vagy ha nem veszik észre hogy valamelyik kiöregedett tömítésnél elszivárog az olaj, az is gyorsan megöli a dolgokat. Na most ha az éves szerviznél ránéznek, 5 évente egy hiba megelőző folyadék csere, ne adj isten 10 évente valamennyi ráköltés nem a világ vége.
Más:
S80-on véletlenül kiderült hogy hibakódot tárol az elektromos kormányzárról. Szerelőm volt itt megnézni hogy melyik parkszenzor a hibás a 8-ból (jobb első) és mikor meghozta az újat, rádugta a VIDA-t törölni a kódokat, nini egy új jövevény, sárgával jelölve, kormány zár jele nem 100%-os. És mivel rá van kötve az immobiliserre ha teljesen elromlik letiltja a motor indítást. Ezt úgy veszed észre hogy jobbik esetben otthon nem indul, rosszabbikban elmész valahova, és ott nem indul. 11 éves gyári, ugye minden leállítás utáni ajtó nyitásnál reteszel. Mondta hogy típus hiba, 10 év körül elő szokott jönni. Na mondom mekkora típus hiba ami 10 évente jön elő? Mindegy, a szoftverek frissítése, kormány zár + felprogramozása + parkszenzor 200 font múlt héten. De szerzett nekem a szerelőm egy szett gyári Volvo szín azonos zsír új bontatlan szőnyeget. Valaki rendelte de rossz szín volt az övéhez, ott maradt, ő meg elhozta nekem fő állásban vezető szerviztechnikus a Volvo márkaszervizben.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9149 üzenetére
Afrikaiak előnyben
A világért sem akarok kötekedni, de a VR8 a biztonsági / védelmi szintje, a motorja az 3 literes soros hat hengeres T6.
N0rthF4c3
Szerencsés esetben, ha végig márkaszervizes, akkor kisebb helyeken lehet megmondják, de ez is vagy vagy. Tulaj beleegyezésével biztosabb a dolog. Szerintem a legtöbb helyen megkerülhető hogy ne mondjanak semmit, adsz nekik egy leírást vagy pár szóban elmondod, és csak jelezzék valahogy hogy stimmel vagy nem, csak ennyit. Talán meg lehet értetni velük hogy most akarod megvenni stb...
Én első körben az összes motor / váltó tartó bakot átnézetném. Elég sok lesz szerintem Ráadásul ha egy elfáradt az gyorsítja a többi elhasználódását is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9152 üzenetére
Ha jól tudom, akkor:
Első generációs S60-nál két facelift volt, az első ilyen 2005-ben történt. Ekkor többek között új lámpákat és ködlámpákat kapott (a fényszórók víztiszta, műanyag burát kaptak és egy síkba került a ködlámpák burája a lökös felületével), megjelentek a xenon fényforrások, fényezettek lettek az oldalsó, az első és a hátsó díszcsíkok, a kormányon megjelent a Volvo logó a régi felirat helyett, a középső tárolórekesz már redőnyös fedelet kapott (a régi, eltörni hajlamos változat helyett).Ezt követően ?valamikor? megnőtt a Volvo embléma a hűtőrácson, illetve az oldalsó irányjelzők is felköltöztek a tükörházba. Ezek pontosan nem tudom mikor történtek, de már láttam alsó oldalirányjelzővel és tükörházas irányjelzővel is S60-at a két facelift közötti időből.
A második facelift 2008-ban történt, apróbb változásokat magával hozva; a lökhárítók és az oldalsó küszöbvédők már teljes mértékben színre fújtak voltak, illetve a csomagtérajtót már szélesebb Volvo felirat díszítette.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9152 üzenetére
Automata váltót sokkal jobb 6 sebességesre cserélték. Beltérben is fejlesztettek a közép konzol, könyöklőn. Frissített lámpák elöl és hátul is sokkal szebbek, index a tükörbe (nem mindegyik modellnél), színre fújt dísz csíkok, szöghajtásnál is volt dizájn váltás, jobb konstrukció, sokkal kevésbé hajlamos olaj szivárgásra, mert ez miatt halnak meg a régiek is nagyon könnyen, ha csökken a kenőanyag szint. Meg pár kisebb nagyobb apróság, most hirtelen ennyi ugrik be
BigBlackDog
Megelőztél
[ Szerkesztve ]
-
N0rthF4c3
tag
válasz Johnny_vT #9155 üzenetére
Azt mondják, első szériát, FL utánit semmilyen márka semmilyen típusából nem szabad venni. Nekem az a 2-es kasztnis V70-em volt, amibe még a TDI motort rakták. Na, ha valami első széria, akkor az az És semmi különös para nem volt vele, most adtam el 400 ezer kilométer fölött.
A kort sem igazán tartom mérvadónak, mert egy jól karban tartott autónak mindegy, hogy 12, vagy 16 éves, ha nem volt komolyabban törve, vagy jól rendbe lett téve, rozsdásodni sem fog, ez egészen biztos. A 18 éves autóm alatt gyári kipufogó rendszer volt. A felszereltségen túl a külalak az, ami befolyásolhat a döntésben. Egyet tudok érteni olyanokkal, akik azt mondják, hogy nekik az FL előtt/utáni jobban tetszik. Én ugyanígy voltam a V70-nél, hogy a FL előtti jobban tetszett a nem fényezett szegélyekkel, küszöbbel. XC70-nél viszont szerintem csúnyácska a FL előtti változat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9169 üzenetére
Ülés bőrözés Volvoknál eléggé gyorsan (is) el tud öregedni, de azért jó támpontot adhat, hogy mennyire vigyáztak rá. Váltószoknyán nálam 180e km után sincs repedezés, szakadás, de a kézifékszoknya már kicsit kiszakadt egy ponton. Az ajtón és a középső kartámaszon van minimális elszíneződés, ahol könyököl az ember, de nem vészes. Amit még láttam nem egy Volvónál, az a vezetőülés bal oldali műanyag burkolatának törése. Nálam is megvan és szerintem tervezési hiba lehet, mert gyakorlatilag nem tudok úgy ki- és beszállni, hogy ne terhelődjön valamennyire rá a súlyom. A kialakítása miatt meg borítékolt, hogy egyszer csak megadja magát. A kormánybőr kopáson még a bőr váltógomb is árulkodó lehet. Facelift előtt a középső pohártartó teteje szokott állítólag letörni, FL után nincs ilyen gond, mivel már redőnyös megoldást használtak. Nálam így nézett ki a beltér 174e km után (most sincs sokkal másabb állapotban), de ha gondolod, munka után körbefényképezem a kritikus részeket.
-
lorcsi
veterán
válasz Johnny_vT #9173 üzenetére
egyik sem olyan vészes, csak vakuval fotóztam és jobban kihozta
nincs még viszonyításom a kényességet illetően, ezt még az előző tulaj hagyta így benne
(cserébe a motorháztetőt nem kellett kinyitni sem, úgyhogy ezt bőven elnéztem neki )szerintem valami jó ki s belső gőztisztítóba visszük majd el
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9171 üzenetére
Jó-jó, kicsit csaltam, bevallom, azok a képek még a decemberi kárpittisztítás után készültek. Megvételkor ilyen volt (élőben azért nem hatott annyira durvának, mint a képeken). Aztán elvittem bence007-hez, a Carpro autókozmetikába egy belső "megújulásra", kárpittisztításra. Pár nappal később készültek a korábban linkelt képek.
Azóta különösebben nem takarítottam ki. Hetente porszívózás, kéthetente portörlés és kb. havonta egyszer nekiesek az első két ülésen, szőnyegeken és szőnyegek környékén lévő padlókárpiton fellelhető foltoknak 5:1 arányú ioncserélt víz és Koch Chemie Green Star keverékel átitatott mikroszálas kendővel.
A mostani képeket kicsit szégyenlem is, már egy jó ideje nem takarítottam a kárpitot. Szóval 11 éves autó, 180e km után és napi használat mellett sajnos így néz ki. Szinte mindig ketten használjuk Volvókát, én általában fekete gyatyában, asszony többnyire világosban utazik. Ez a különbség azért érezhető az üléseken is. Szóval itt érhetőek el a képek a beltér jelenlegi hibáiról. Nagy kopások (még nincsenek), de pl. hátul látható -gondolom- az előző tulaj gyerekülésének nyoma (utolsó kép).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9195 üzenetére
Hát igen, a japók nagyon nem öregednek belülről, szépen tartják az állapotukat (legalábbis amikkel én találkoztam). Sajnos a legcsúnyábban öregedő bőrözéseket meg leginkább Volvóknál láttam eddig. Ehhez hozzájárult jó eséllyel a folyamatos ápolás hiánya is, de szerintem viszonylag könnyen be tud repedezni egy Volvo bőr.
Egyébként nyöszörgést, zörgést nem különösebben hallok, szóval ilyen szempontból szerencsére nem szörnyű a helyzet.
-
N0rthF4c3
tag
válasz Johnny_vT #9195 üzenetére
Azt azért hozzá tenném, hogy bontókban viszonylag olcsón tudsz venni hozzá beltéri elemeket, bizbaszokat, és esetleg ki is tudod cserélni. Vonatkozik ez az ülésre, az ajtókárpitokra, a kartámaszra, váltószoknyára kormányra - bár akkor én már inkább bőröztetnék. Persze mázli is kell hozzá, de egész jól gatyába lehet rázni egy kicsit lepukkant autót.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #9203 üzenetére
Az ülés oldalán lévő műanyag borítást más kialakítású a kézi ülésállítású változatoknál. Eddig csak olyannál láttam törve, aminél elektromos ülésállítás volt.
Üléscsere sima ülésnél szerintem megoldható, viszont elektromos állítású, memóriás ülésnél már keményebb dió, ahogy olvastam, mert illeszteni kell a kocsi "agyához".
Még egy dolog jutott eszembe; ami még elő szokott jönni, az az ablakemelő kapcsolók hosszanti repedése. Nálam is látszanak már sajnos több kapcsolónál is, de nem vészes, közelről is csak olyan, mintha egy vékony hajszál lenne rajta.
Ez érdekes lehet, kérdés, hogy lesz-e Volvo-Merci szövetség?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9225 üzenetére
Igazából már leírtunk mindent ha vissza nézed. Nem egy kategória a kettő. Nem jut eszembe semmi amiben jobb az S40. Utazási komfort, kényelem, helykínálat, prémium érzés, gyári hifi... nap estig lehetne sorolni, mindben az S60 a jobb.
aero.
Már odáig merészkedtem hogy egy T5 manuál is jó lenne, de az kb ritkább mint az R
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #9228 üzenetére
Lábjegyzet: poén, hogy a német biztosítási oldalakon az S60 R nem is kifejezetten drága. A miheztartás végett néhány változat éves díja (300 euró részleges casco önrésszel):
S60 2.4 - 750 EUR
S60 2.4i - 730 EUR
S60 2.5T - 720 EUR
S60 R - 730 EUR
IS250 - 780 EUR
E90 325i - 820 EUR- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9235 üzenetére
Azt mondanám, hogy igen kényelmesen elfér 4 felnőtt, rövidebb távon akár 5 is. Igazából nagyon nagy a szórás S80 téren, van nagyon minőségi, jól felszerelt vastag bőrös, meg van manuális ablakos vékony műbőrös hulladék. Mindenképp valami magasan felszereltet keresnék, és 5 vagy 6 hangeres motorral meg persze csak a vényóc
Benzin vagy diesel játszik?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9239 üzenetére
Nekünk volt első és második genes S80, nem ajánlom az elsőt. Valahogy butább a futóműve mint az S60/V70, és kicsit sem élvezet vele gyorsan menni. Vagy inkább úgy mondom hogy nem erre van hangolva, és ez miatt nem is képes rá nagyon a kényelem felé tolták el, már már túlságosan is.
Megértem az embereket, amik abban a korszakban készültek Volvók, megbízható tankok, hihetetlen kényelmesek, és ehhez ma nagyon melyen a zsebedbe kell nyúlnod hogy megkapd. De a legtöbb gyártó nem is tudja ezt az érzést és kényelmet mint az akkori Volvók. Akinek van egy szép V70 S60 XC90 vagy S80 az nem akarja eladni. Én is bemegyek a szalonba, ott van 20-25 kiállított autó, és egyikért sem adnám az enyémet. Max hogy eladjam, újravegyem a különbözetet meg eltegyem. És ezt nem egy V8 tulaj mondta nekem... Szóval nem én vagyok a hülye. Vagy nem csak én
Most már nagyon sok autónak eldobható érzete van, fussa ki a garancia időt, aztán leszarják. Vidd el 4 éves lízingre, utána vidd a következőt és így tovább...
Nade. Van szép benzines kínálat, több féle sor 5: 2.5T, T5 sor 6: 3.2 szívó és T6 illetve a V8. Szép szerviz történettel alapos kipróbálással mehet akármelyik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Johnny_vT #9251 üzenetére
Ez típus és felszereltség függő.
[link] 2014-es fejtegetésem ugyan itt.
Lehet leggázabb vékony zúzalék, de lehet nagyon minőségi vastag is. Hozzá teszem a legújabbakban nem láttam még azt a minőséget amit a V70 vagy XC90 executive ülése tudott, igazi vastag újszerű bőr, 10-15 évesen is.
12 éves 200.000+ km után. Egyedül a fehér díszcsík színeződött és kopott egy picit a vezető ülésnél. Ez a nagybetűs BŐR MINŐSÉG. Ehhez közeli volt a V70, mögötte az S80 V8. Ez mind nagyon jó, a régebbi D5 S80 MK2 messze nem volt ennyire minőségi, meg a V50 sem.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz Johnny_vT #9276 üzenetére
km-t végképp nem nézek, hisz elég ránézni a gombokra, meg az ülésre. Bár tény, hogy Volvonál nagyon nehéz megállapítani a kort, mert nagyon durván tud öregedni.. Talán a 2007 utániak már jobban tartják magukat, mind ülés, mind gombsor, mind minden belső dolog..
Mondjuk az tény, hogy a gyári rádiót én is kiszedném. A mostaniban is egy sima 1DIN-es fejegység van, alatta meg egy TFT a tolatókamerának. A V70-be valami komplettet néznék, ami fejegység + monitor is egyben. Az nem számít, hogy ettől nem lesz gyári.. Zenét hallgatni szeretek.
Amit próbáltam V70 ott meg FM transmitterrel hallgatta a zenét a tulaj.. Hát nem dobtam el magam sajnos így a minőségtől, úgyhogy ez mindenképp repül majd..
-
haxxika
senior tag
válasz Johnny_vT #9281 üzenetére
Nekünk van egy D5-ös 2009 végi, tudom nem releváns teljesen, mert nem benzines. Turbó adta meg magát egyszer, klímának is voltak gondjai, összkerékhajtást is rendbe kellett rakni. Azonos arányban többet kellett nekünk ráfordítani, mint a 2002-es S60-ra. Lehet csak mi fogtunk ki egy rosszabb példányt, lehet másoknál semmi nem jön elő. Folyamatosan megy szervizbe 10-15 ezrenként olajcserére, minden törődést megkap, minden szükséges cserélve van.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz Johnny_vT #9284 üzenetére
Mindkettő megvan, az S60 megvan már 15 éve, az S80 idén van 5 éve nálunk, ismerőstől vettük meg, olasz import, de szlovákiában lett először forgalomba helyezve.
A bőrüléseket az előző tulaj mondhatni átfestette, szóval egy két helyen kopik le róla a plusz réteg, de egyébként rendben van, nem szakadt ki, most van 350.000 a kocsiban. A vezetőoldalon az egyik fém kis keretes cucc mindig kipattan, visszatuszkolom de egy idő után mindig kijön.
Belső tér kényelmes, hosszú távon is nagy rendben van, évente 40-60 ezer megy bele, édesanyám sose panaszkodott még arra, hogy fáj a háta, pedig a Tokaj-BP, Tokaj-Kassa, illetve dél magyarországi túra gyakori. Hátul elférek magam mögött kétszer, ég és föld a kettő között ilyen téren a különbség. Halkabb a szigetelés, összeségében minőségibbnek mondanám, mint az S60-ast, azonban engem egy dolog zavar, a hossza. Sokat járok városban, S60-t is néha átkozom hogy nem férek be sehova, főleg a belvárosban (mondjuk múltkor egy VW Up nem fért be egy IFA méretű helyre, pedig az S60-at simán betettem volna....)
Fordulóköre ugyanúgy nagy, Y-ozni kell rendesen.Off: kitöltöttem a kérdőívedet
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
-
Peti78
őstag
válasz Johnny_vT #9296 üzenetére
Nekem T5 van, 410 ezer van benne. Eddig nem volt olyan jellegű baja, ami a T5 mivoltából fakad. Most elég sok kopóalkatrészt kellett cserélni, ide tartozik a kormányfelújítás is. A korábbi hszeimben megtalálod a nagyjából listát a kiadásokról. A kínálat változik, én majd egy évig kerestem mire felbukkant.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hardcore café
- LG LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs