- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Nem új.
Kémfotókon a felújított Volvo C70
Kémfotókon a modellfrissített Volvo C70
2011 Volvo C70 Facelift Scooped Unmasked During Photo Shoot!
Volvo C70 facelift - avslöjad utan maskering!
Volvo C70 facelift 2010 avslöjad!APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
őstag
Én megnézném a helyedben. A kézi váltó meg külön jó pont, kisebb a rizikófaktor.
Szerintem ha felhívod, akkor megadja a rendszámot és le tudod kérdezni.Más: Én meg vettem végre egy C30-asat, benzines 1.6-os motorral, egy osztrák nénitől, 2009 júniusi és van benne 31.000 kilométer. 2014 szeptemberében volt utoljára szervizben, 21.000 kilométernél, szóval most az első dolgom volt a szerelőmmel olajat meg a szokásos szűrőket cseréltetni. Eneos Premium Hyper S 5W-30 (A5/B5) került bele, remélem nem lesz vele gond. Aztán a jövőben 10-12 ezrenként fogom cserélni.
Ha minden jól megy, akkor jövő héten felkerül a rendszám és vihetem az autókozmetikába illetve políroztatni. Sajnos a jobb első felni élét lepadkázta egy helyen, szóval azt is meg kell majd csináltatnom, meg szintén a jobb eleje szerintem egy parkoláskor fennakadhatott, szóval nem tökéletes a lámpa alatt és mellett az illesztés, azzal is kezdeni kell valamit.Ha már elégedett leszek vele (tudom, ilyen sosem lesz), dobok fel 1-2 képet.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
Én sem értem ezt a rendszám kitakarósdit, talán valami népi hagyomány baromság lehet. Vagy így megvédik magukat a gonosz szellemektől... Én soha nem takarom ki, ha hirdetek, ha ide töltöm fel. Ha valaki utána akar nézni, egészségére.
Én is megnézném, szép állapotúnak tűnik, a gyári gumi szőnyeg plusz pont, manuális váltóval örök élet +1 nap, egyedül a haldexet nézetném meg, legalább az olaj szintet, állapotot. Plusz szokásos alapos átnézés.
-
slaci
csendes tag
Lehet Neked is feltűnt, én ezeket látom:
- utas ülés magasság állítójánál a műanyag keret törött
- a jobb oldali lámpa mosó hiányos
- jobb tökür háza mintha hiányos volna (6os kép, furcsa a beugrás a szélén)
- váltó szoknya kikopott
- mintha a kesztű tartó feletti betét illesztése sem az igaz lenne, mintha meg lenne hajolva?
- ugyanitt a gumiszőnyeg mellett a kárpit gyanúsan kilátszik?
- gumik nekem kicsit lejártnak tűnnek, de nehéz megállapítaniEzek nem olyan hatalmas nagy bajok, csak gondoltam hátha segítek.
-
aneda
aktív tag
Ismerem az embert, vettem tőle bontott intercoolert. Értelmes ember, szereti az autót, karbantartott jószágnak tűnt.
Jókat mesélt az autóról, igaz akkor (kb. 1 hónapja) még nem akarta eladni az autót, így lehet van valami baja, amivel nem akar küzdeni.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
person
senior tag
Utas oldali ülésen a bőr szerintem ki van repedve, 2-es képen nagyítva.
A manuál váltóra jelenleg csak irigykedem.. mondjuk az átlag most nálam is 7.1, persze ez erősen használatfüggő.. lehet fele annyit nem megyek városban mint ő.Egyébként tudja valaki, csalnak e ezek az órák? Pontosan sosem mértem de érzésre mintha többet enne.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az 1,6 picit gyenge, inkább 1,8-ast keres benzinesből. Nem eszik többet de jobban megy. A 2.0i is jó de az elég ritka itthon. Turbósok is elég megbízhatók de az szinte feleslegesen erős polgári közlekedésre.
Dízelt nem vennék évi 10k km-erre kivéve ha ragaszkodsz hozzá mert pl szereted a karakterét.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hát a dinamika kell akkor alhangon 2.0i (Ford motor) de inkább egy 2.0T kéne benyós fronton vagy 2.4i (ez saját fejlesztésű) 140 vagy 170 lóval (csak szoftveres a különbség ).
Az 1,8-as 125 lova elég szolid ehhez a kasztnihoz. Bár nyilván egy 1,1-es Swiftből átülve a 125 ló is elég fickós lesz.
Ha megbízható kell akkor 2.0i vagy 2.4i. A 2.0T is jó motor de nyilván a turbó az plusz egy (komolyabb) rizikó faktor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hát tudod a lovak zabbal mennek...
Civicet próbáld ki azért feltétlen, elég fura a karakterisztikája, agyon van fojtva az a motor 3000-es fordulat alatt egy nagy 0, tehát városban kvázi használhatatlan ha nem kalapos nagyapó tempóban közlekednél. Vagy Boyracer stílusban 3000-es fordulat fölött kell közlekedned állandóan.
Én is azon gondolkoztam anno aztán kipróbáltam egy 1,8-ast és azonnal elvetettem.mod:
A 2.0 benzines jó viszont az csak 3 ajtós kasztnihoz adták. Szóval Civicből még inkább a dízel a legjobb választás vagy az 1,8i egy ecu reflesh után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Nekem volt 2.4i 170-es, csak a kombi (V50) direkt városi használatra vettem, nagyon gyorsan bemelegszik, ha nem nyomod nem eszi le a gatyádat, [link] egyáltalán nem vészes, ezt kb én is aláírom.
Nincsen benne turbó, magasnyomású, porlasztó csúcs, részecske szűrő stb ami a dízeleknél el szokta fingani magát, főleg városi használattól. Egy szög egyszerű szívó benzin motor, örök élet +1 nap, esetleg a generátor szokta elfingani magát 10-15 éves korában, de az is javítható vagy csere.
-
rbalint88
addikt
az "anyukám, próbálj meg vele esőben tolatni" egy igen jó ellenérv a szedán ellen, a kombi mellett. a pakolhatóságról nem is beszélve.
2M-ig mondjuk nagy tűzijáték nem lesz, 2006-2008 fog értelmes állapotban beleférni a keretbe.
oké, volt egy-két hónapja egy 1.6D, 2011-ből, csak abban 340ezer km volt 1,7M-értCivicet én nem erőltetném, ha a Volvo ennyire bejön, az tök más irány minden téren (dizájnban homlokegyenest a másik véglet, futómű is kemény, rázós, meg úgy az egész autónak nem az a nyugodt aurája van, mint egy Volvonak). dízel sem feltétlen elvetendő, ha van ideje bemelegedni, szóval legalább 15-20km-t mész egy úton általában. "ovijárat"ra benzinest érdemes viszont.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, a normál haladáshoz pont nem ideális. Fórumtárs panaszkodott, hogy lejtőn elindulni horror vele (Civic G8 1,8 Sport): [link]
Ja és az ufóból semmit nem látsz hátra, tolatóradar kell bele!!
Dízel Civic megbízhatónak számít. Van ismerős aki dízel adagolók meg injektorok felújításával foglalkozik azt mondja az egyik legjobb az i-ctdi. A d-tec már nem olyan jó de még az is vállalható bőven.
Nyilván több kiadást tartogat a dpf/kettős tömegű/turbó miatt ezt bele kell kalkulálni. Cserébe keveset eszik, alul is tol rendesen szóval van egy csomó vitathatatlan előnye.Ha 2,4i S40-t találnál az lenne a legjobb. Nézegettem a Lexus CT200h-t is de mivel én kimondottan keveset megyek városban gyorsan kiesett.
mod:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Én mindenképp a V50 erőltetése mellett maradnék (meg is tettem pár éve)
Szerintem szebb, bár ezt embere válogatja, de ami tény, hogy ugyan olyan magas és széles mind a kettő, a kombi 4,5cm hosszabb. Számít ez valamit? Semmit, ugyan akkora a két autó alapterülete, de a V50 hasznos tere sokkal nagyobb, jobban kihasználható.
Vidd el őket kipróbálni egyet, úgy is beleszeretnek
-
belaazallat
addikt
Nem, sőt halkabb lett, mint a GY Hydragrip gumi, ami fent volt rajta. Igaz az már elég régi volt. De más is meglepődött, hogy halkabb, mint gondolta volna. Nézz be a gumis topicba, ott van pár alany, aki használja. Qru is meglepődött a hangján, pedig neki minőségi nyárija volt előtte.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rbalint88
addikt
-
lolal
senior tag
Kinek a pap , kinek a papné . Nekem annyira személy szerint nem jön be ez a "quatro" feelinges kombi terepjáró öszvér. A belső tér szép letisztult dizájnja viszont tetszetős.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
rbalint88
addikt
Hirdetonek faszkorbacs. Ez egy sima kinetic vagy momentum, koze nincs az ocean racehez. Amugy nem rossz es az ara is jo ahhoz kepest, amiket lattam eddig.
Asszony is ilyet akar majd, csak sajnos nem volt belole V8 azert cserebe nezegetnem a regi muszerfalat, de ha mar mindenkepp kerregni fog, akkor legyen ketpupu. Szerintem a legjobb evjarat a 2013, mar uj muszerfal, de meg nem lcd muszeres, viszont uj valtogombos. 177 lovas 2.0 d4 motorral, awd automata johetne na ez olyan hat misi mostanaban legalabb. De ragaszkodik az XChez, pedig V70-bol tok jok lennenek max 4,5-bol. De meg messze van nekunk egy ilyen auto, addigra lehet, hogy az elkepzeles is valtozik -
FeRRaR1
őstag
Nem tudom mennyire hosszú a doboz, nekem a rekord a V50 mellett: [link] 4 db ebből, 185 cm a doboz hossza, és 2 doboz szekrényenként, az az 8 összesen. Kicsit ült a hátulja, de háború nélkül nincs győzelem
Hozzá tartozik hogy az első üléssor támláját előrébb kellett döntenem, hogy zárni tudjam a csomagteret. Ha jól emlékszem 6 doboz volt egymáson, kettő pedig élén mellette.
De a V70 az más kategória, annak nagyobb a köbmétere a mostani új V90-nél is, ahol a dizájnra mentek rá, és elhagyták a klasszikus jó dolgokat, mint az egyenes függőleges csomagtérajtó....
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A bicaj dolgot azért lecsekkolnám előtte, első kerekeknek tuti ki kell jönniük hozzá, úgy talán. V70-ben elfértek a bicajok gond nélkül, viszont a V50 szűkebb, és a képen is látható kerékjárati ívek elég vaskosak, és magasra mennek azzal a műanyag toldattal. Üléseket ledöntöd, roló kiugrik, nem tudom, bicaj méretétől is függ, 26" - 29" -es a kerék... Mindenképp kipróbálnám mielőtt biztosat mondanék, hozzá teszem hogy soha nem próbáltam a bicajt, csak a V70-be.
-
FeRRaR1
őstag
A képen nincsen bent, de volt hozzá gyári szőnyegem a csomagtartóba, ezért egy pórszívózás után kb gyári újnak hatott a csomagtér kárpit.
Az XC-be meg azonnal vettem műanyag tálcát, van egy 5-6 centi magas pereme is, tökéletesen leköveti a formáját a belsőnek, nagyon jó. Te is vegyél bele azonnal, akkor nem lesz gond.
Szerk.: Tévedtem, bent van a korábbi képen, látszik a szegélye
Na itt nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legtöbb típussal így van, ha megvan a kiszemelt példány, és abból egy full extrásat (értsd MINDEN extra benne van nem kettő, amiből az egyik az elektromos ablak) szeretnél, teszem azt napfény tetővel, általad preferált színben, bőrben stb.... Akkor igazából csak behozatalba gondolkozhatsz, akár egy 10+ éves autónál is. Mivel mi vittünk haza jó pár autót, rengetegszer találkoztam ezzel én is.
Idén volt egy srác, aki nem talált magyarba olyan világos bőrös CLS-t amilyet akart, így vett egyet itt is semmi pénzen, kicserélte a teljes belsejét + pár dolgot ami sérült volt, lökös, motorháztető stb...
Még itt se mindig lehet megtalálni a tökéletest: [link]
Én igazából az enyémmel nagyon is elégedett vagyok, V8 Executive napfény tető minden extra, egyedül ez hiányzik, ez a belső, ez lenne nekem a tökéletes, ez a színű bőr, így szellőztetve. Ennyi ami hiányzik, de ilyet egyszerűen nem is láttam még.Most is csak 3 van összesen eladó egész Angliában Executive, ezzel a belsővel.
[link] [link]Egyszer úgy is megtalálom
Ezen az oldalon amit linkeltem körül tudtok nézni mi mennyiért megy. Álltalában kicsit, vagy sokkal olcsóbbak itt, de a második legtöbb eladás ebay motorson keresztül megy, ott ki lehet fogni kicsit olcsóbbakat, aukciókat, de az Autotrader komolyabb oldal erre.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Mint volt S40 tulaj, az 1.6 benzint nagyon szerettem és a márkaszerviz is azt mondta, hogy ezekkel van a legkevesebb baj. Átlag 7,85 literrel jártam vele 90%-ban városban (Budapest).
-
Alvin_ti4200
félisten
Az én szememben az autó szedán formájú, ráadásul benzines V50 biztosan létezik, csak rejtegetik a használat piacról, úgyhogy nem is jöhetett szóba anno A V50-et könnyebb pakolni az tény, ugyanakkor amikor az S40 kevésnek bizonyult, ott én special a V50-nel se lettem volna kisegítve. Nyilván helyzete válogatja
Szerk: és indenképpen a ráncfelvarrott példányokra utaztam a szebb első lámpa és kardánbox kialakítás miatt, V50-ből meg mintha ilyen alig létezne.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem, egyiket sem gyártják ott, azért mert többségi tulajdonban van egy kínai autó gyár, még nem költöznek oda
Egyedül az S90 L hosszított változatát gyártják ott, Kínának.
Sokan túl misztifikálják ezt a kínai dolgot. Kb onnan jön a pénz, meg kellett nekik valami modern európai autógyár tudása.
Attól még ott készül ahol eddig, ugyan ott vannak Svéd ország, Göteborg.
Sarkítva de ha most vennék Apple részvényeket, sokat, akkor sem én mondanám meg, hogy mostantól akkor kínai telefonokra tesszük rá a logot. (Mondjuk az is pont ott készül a Foxconnál ) Lényeg igazából a minőség ellenőrzésben és a technológiában van, nem abban hogy helyileg hol készül.
Most ugrott be, hogy a régi XC90 gyártósorát oda vitték, és árulják XC Classic néven azt hiszem.
De kb ennyiben ki is merül, onnan ide nem jön Volvo.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az Audinak is van gyára Kínában, de csak a helyi piacot (esetleg a környező országokat) szolgálják ki onnan.
Valahol olvastam még régebben, hogy ázsiai "orr" máshoz van szokva, mint az európai, szóval ott más műanyagokat is használnak a beltérben, aminek más a szaga. Valamint a minőségbiztosítás szintje is egy fokkal megengedőbb."Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
[link] Mindjárt meg is veszem, legalább lesz hol aludnom, mart az asszony tuti kib@szna vele együtt
Bárcsak lenne időm és helyem rá..... meg energiám, mert egyáltalán nem drága
Szerk.: besz@rás, 3 is van eladó amit vennék is, főleg a krém belsőst.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha újra kéne vennem valamelyiket, akkor az mindenképpen a V70 lenne, úgy is hogy 5 évvel öregebb volt.
De mint többször említettem, még bakancs listás egy V70R 2006 környékit szeretnék, majd talán jövőre. Nem olyan nagy a különbség, kb egyforma szélesek a V70 kb 18 centivel hosszabb, 4,7 M de ez ma már egy közepes értéknek számít, úgy értem az új S90 V90 XC90 mind bőven 5 méternél hosszabb.
-
haxxika
senior tag
S60ban nagy emberek nyomorogni fognak hátul (saját tapasztalat, mögém már nagyon nem férnek be csak kisebb emberek), S80 második verzióban (2006-) viszont tengernyi hely van hátul, bőven elférek magam mögött.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
rbalint88
addikt
hát figy. 2012-es faceliftes A4-ben például a 188 centimre beállított első ülés mögött kényelmesen elfértem.
a V60-ba be se tudom rakni a lábfejem... de sajnos az E90-es hátsó lábtere is sokkal nagyobb. V70-es se táncterem állítólag, picit kisebb, mint az S80. S40/V50 még elöl is szűk sajnos, főleg széltében.
tudtommal a régebbi V70 (2000-2007?) tágasabb, mint a most kifutó széria. abból egy fain faceliftes D5 a hatos geartronic-kal elégg tutiságos. egy bajom van velük -#firstworldproblems-, hogy ebben nem volt gyárilag ülésszellőztetés. ami meg a legjobban tetszene, az egy 2012-es v 2013-as V70 lenne fullosban. már a beépített képernyős, íves középkonzolos verzió, de még a hagyományos műszeregységgelja és sajnos objektíven megítélve tényleg nem érnek fel fuóműben egy kortárs audihoz-bmwhez-mercihez, TC Csikós Zsolt szépen körülírta a tesztekben a problémát. ettől függetlenül inkább vennék Volvot, mint a fentieket csak annyi, hogy a szemellenzőt le kell venni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen